پارسا پیروزفر | بیوگرافی پارسا پیروزفر | نامزد پارسا پیروزفر

فیلم سینمایی مست عشق کی اکران خواهد شد؟ | خیانت پارسا پیروزفر کار دستش داد!

فیلم سینمایی پر هزینه مست عشق به تعویق افتاد.

فیلم سینمایی مست عشق کی اکران خواهد شد؟ | خیانت پارسا پیروزفر کار دستش داد!
کدخبر : 24943
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

پارسا پیروزفر بازیگر سینما و تلویزیون؛ مدرس، بازیگر و کارگردان نمایش، نقاش، نمایشنامه‌نویس و مترجم ایرانی است. پارسا پیروزفر از آن دسته بازیگران بی حاشیه ای است که تا به حال با هیچ رسانه ای مصاحبه نکرده است. پارسا پیروزفر جوایز متعددی را در زمینه های متفاوت بازیگری و آثار هنری دریافت کرده است. پارسا پیروزفر در سریال در چشم باد نقش ماندگار و اثر گذاری از خود به جا گذاشت. پارسا پیروزفر هنوز اقدام به ازدواج نکرده و مجرد است.

پارسا پیروزفر

آخرین ساخته حسن فتحی که با جمعی از بازیگران مشهور ایرانی و ترک ساخته شده، قرار بود از فردا (29 فروردین ماه ) در سینماهای کشور اکران شود که با تایید علی سرتیپی - پخش‌کننده فیلم- فعلا یک هفته به تعویق افتاده است.

پس از اعلام تاریخ اکران فیلم توسط شورای صنفی نمایش، سرتیپی مدیرعامل فیلمیران به ایسنا گفته بود: ابتدا درنظر داشتیم فیلم را از عید فطر (۲۲ فروردین) اکران کنیم اما به ۲۹ فروردین موکول شد چون در حال مذاکره برای اکران همزمان فیلم در ترکیه هستیم.

 اما حالا خبر رسیده که اکران فیلم به تعویق افتاده و دلیل مشخصی هم برای آن اعلام نشده است. این فیلم در آخرین مراحل تولید هم کم حاشیه نداشت و در مقطعی شریک ترکیه‌ای فیلم درصدد پخش سریالی فیلم بود که با پیگیری‌های حقوقی از آن جلوگیری شد.

در اطلاعیه رسمی که ساعاتی پس از انتشار این خبر توسط روابط عمومی منتشر شد، اعلام شد که قرار است اکران از 5 اردیبهشت ماه آغاز شود و پیش فروش بلیت هم از روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.

همچنین روابط عمومی فیلم «مست عشق» تاکید کرده است که علت تاخیر مشکلات فنی است.

پارسا پیروزفر

بیوگرافی پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر در ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانش‌آموخته رشته بازیگری از آکادمی هنرهای نمایشی حمید سمندریان است. علاقه‌مندی اش به نقاشی سبب شد تا در طی سال‌های ۱۳۶۳ تا ۱۳۶۹، هنگامی که او در مقطع تحصیلی دبیرستان و در رشته ریاضی و فیزیک مشغول به تحصیل بود، به خلق داستان‌های مصور بپردازد.

بعد از اتمام مقطع تحصیلی دبیرستان در رشته ریاضی و فیزیک در سال ۱۳۶۹، پارسا پیروزفر تحصیلات خود را در رشته نقاشی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران ادامه داد، منزلی که اولین تجربه‌های بازیگری تئاتر خود را نیز از صحنه نمایش آنجا آغاز نمود. از دغدغه‌های او همچنین همواره صدا بوده‌است و زمانی را نیز از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۵ به صداپیشگی پرداخته‌است. اولین حضور او در سینما در سال ۱۳۷۳ در نقشی کوتاه (شیخ سالک) در فیلم پری به کارگردانی داریوش مهرجویی بود.

پارسا پیروزفر

تنها چند روز مانده به اکران فیلم سینمایی مست عشق با بازی پارسا پیروزفر و حضور او بر پرده سینما بعد از مدت ها، موج منفی خبری درباره او به راه افتاده و خانم بازیگر، سلبریتی بی حاشیه سینما و تلویزیون را متهم به بی‌اخلاقی کرده است.بهاره مصدقیان بازیگر تئاتر که سابقه همکاری در چندین نمایش تئاتر را با پارسا پیروزفر داشته است، در شبکه‌های اجتماعی ادعا کرده که سالهاست که با بازیگر در چشم باد ارتباط پنهانی داشته و آقای بازیگر چندین مرتبه به او خیانت کرده است.

بهاره مصدقیان با انتشار عکس دو نفره شان در مورد طریقه آشنایی با پارسا پیروز فر از سال 1384 پس از فیلمبرداری سریال در چشم باد نوشت و او را متهم به بی‌اخلاقی کرد. تاکنون پارسا پیروزفر نسبت به انتشار این خبر واکنشی نشان نداده و این ادعاها هنوز از سوی رسانه‌ها و مراجع رسمی صحت‌سنجی نشده است.

لازم به ذکر است خانم بازیگر هیچ عکس دونفره ای به غیر از این عکس به همراه پارسا پیروزفر منتشر نکرده است.

ماجرا رابطه پنهانی پارسا پیروزفر از زبان نامزد سابقش!

همسر پارسا پیروزفر

چندین بار خبر ازدواج پارسا پیروزفر با ستاره صفرآوه در شبکه های اجتماعی منتشر شده که تمامی آنها کذب بوده و او همچنان مجرد می باشد.

بیوگرافی ستاره صفرآوه بازیگر زاده ۱۳۵۹ (۱۹۸۰) بازیگر تاجیکستانی، کارگران، مجری، خبرنگار و گوینده خبر اهل کشور تاجیکستان که با بازی در نقش لیلی در سریال در چشم باد به شهرت رسید

صفرآوه فعالیت های خود را ابتدا با گویندگی خبر در شبکه اول تاجیکستان خبر روسی، تاجیکی را آغاز کرده و سپس با بازی در سریال در چشم باد در نقش لیلی وارد بازیگری شده است.

این بازیگر تاجیک پس از پایان بازی خود این سریال، به کشور خود بازگشته و حالا استاد دانشکده هنرهای زیبای تاجیکستان شده است.

مهاجرت پارسا پیروزفر به کانادا

براساس اخبار منتشر شده محل اقامت دائم پارسا پیروزفر کانادا است و اجراهای مختلفی را هم دراین کشور و هم در لس آنجلس بر روی صحنه برده است.

منبع: شما نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه