قتل مادر خیانت کار به دست دخترش!! | رابطه نامشروع مادر با نامزد دخترش کار دستش داد!!

قتل مادر خیانت کار به دست دخترش!! | رابطه نامشروع مادر با نامزد دخترش کار دستش داد!!
کدخبر : 19904
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

صبح هشتم شهریور ماه تعدادی چوپان،هنگام کار در بیابان های حوالی گلپایگان،متوجه توقف مشکوک یک دستگاه خودرو پژو شدند و ماجرا را به ماموران پلیس گزارش دادند.

در بررسی های پلیس در منطقه جسد زن جوانی که در نزدیکی همان خودرو به آتش کشیده شده بود کشف شد.بعد از شناسایی هویت جسد،مشخص شد خودروی کشف شده متعلق به مقتول است.

قتل

در بررسی های قضایی،همسر مقتول به نام الهه تحت بازجویی قرار گرفت و بالاخره لب اعتراف باز کرد و پرده از راز جنایت هولناک خود برداشت و گفت:«همسرم به عنوان حامی حیوانات در شهر فعالیت می کرد و پناهگاهی برای سگ ها تهیه کرده بود.من در جریان همکاری به او و خرید تجهیزات برای پناهگاه حیوانات با الهه آشنا شدم و او را به عقد موقت خود در آوردم اما بعد از مدتی به دختر 18 ساله او علاقه پیدا کردم.وقتی الهه متوجه موضوع شد به شدت مخالفت کرد و می خواست مانع ازدواج من و دخترش شود.برای همین با همدستی دخترش  نقشه قتلش را کشیدیم و در خانه خودش او را به قتل رساندیم.چند روزی که از قتل گذشت،چون جنازه در حال فساد بود،آن را به بیابان منتقل کرده و به آتش کشیدیم.»

در ادامه مشخص شد که متهم با الهه بر سر مسائل مالی هم اختلاف پیدا کرده بوده است.مقتول در صفحه اینستاگرام خود شماره حسابی به دنبال کنندگان اعلام کرده و برای تامین مخارج پناهگاه حیوانات از مردم کمک می گرفته است.

زمانی که متهم متوجه این موضوع شده بود،از مقتول خواسته بود از محل درآمدهای مردمی،هزینه هایی را که او کرده بود،به وی بپردازد.

یک هفته قبل از حادثه قتل،مقتول در دادگاه شکایتی علیه متهم مطرح کرده است که ظاهرا این اختلاف مالی سبب شکایت مقتول شده بوده اما دلیل اصلی شکایت هنوز مشخص نیست

کودک یک ساله در روز تولدش به قتل رسید

خاله مادر محمدعیسی بعد از جلسه دادگاه در توضیح علت درگیری بین پدر و مادر کودک خردسال در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت:«من خاله مادر محمدعیسی هستم.مادر او به نام فاطمه 27 سال دارد و وقتی سن و سال کمی داشت با اجبار پدرش همسر این مرد به نام احمد شد که از او حدود 35 سال بزرگتر است.احمد از همان ابتدای ازدواجش با فاطمه اعتیاد داشت و برای تامین هزینه های اعتیادش به فاطمه فشار می آورد.فاطمه کشاورزی می کرد و زحمت می کشید و شوهرش با کتک پول هایش را از او می گرفت.چند باری احمد برای ترک اعتیاد به کمپ رفته بود و مدتی قبل از حادثه هم مجددا برای ترک به کمپ رفت.فاطمه و 3 فرزندش در خانه بودند و من نمی دانستم که احمد از کمپ برگشته است.برای احوالپرسی به خانه شان رفتم که احمد را دیدم.بعد متوجه شدم که چشمان فاطمه قرمز است.آرام در گوشم گفت که دیشب احمد می خواست من را خفه کند.می گفت من امنیت جانی ندارم و می خواهم از او شکایت کنم.آن شب به کلانتری باقرشهر رفتیم و فاطمه از احمد شکایت کرد.گفت که احمد نیمه شب از کمپ آمده و می خواسته من را به زور وادار کند که برایش موادمخدر تهیه کنم.برای همین من را به شدت کتک زد و می خواست خفه ام کند.می گفت اگر تو را بکشم کسی نمی فهمد و من به دروغ به او گفتم بعد از آمدنت به خاله ام پیام دادم و گفتم که آمدیو بعد برای اینکه دست از سرم بردارد گفتم مقداری پول دارم که جایی پنهان کرده ام، بعدا به تو می دهم.»

خاله فاطمه در ادامه گفت:«وقتی احمد متوجه شد که فاطمه از او شکایت کرده به خانه ما آمد و درگیری را شروع کرد.»

جرم قتل جسد

قتل مرد توسط همسر در نظرآباد

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: اوایل دی ماه خبری مبنی بر ‌درگیری مرگبار بین یک زوج میانسال در شهرستان نظرآباد به پلیس اعلام و بلافاصله عوامل پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی ‌موضوع به محل حادثه اعزام شدند. بررسی و تحقیقات کارآگاهان حاکی از این بود که در این درگیری یک خانم ۵۲ ساله اقدام به قتل همسر ‌خود کرده و سپس به وسیله دارو قصد خودکشی داشته که با ورود خانواده‌اش و پلیس به موضوع، از این اقدام پیشگیری شده ‌است. ‌

رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان اینکه اطرافیان این زوج بیان داشته‌اند که قاتل و مقتول به مدت طولانی با یکدیگر اختلاف ‌داشته و دائم در حال مشاجره بودند، اضافه کرد: با حضور عوامل اورژانس قاتل برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد. ‌

سرهنگ نادربیگی در پایان خاطرنشان کرد حل مسائل خانوادگی با کمک گرفتن از مشاوران و روانشناسان از وقوع جنایات و حوادث ‌تلخ این چنین پیشگیری می‌کند

 قتل یک زن در جاده علی آباد

 ساعت 9:45 صبح سه‌شنبه 6 دی راننده یک خودروی عبوری هنگامی که از جاده منتهی به علی‌آباد می‌گذشت متوجه جسد زنی عریان در کنار جاده شد. وی بلافاصله با پلیس تماس گرفت و لحظاتی بعد بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. 

آنها با حضور در محل با جسد زنی حدوداً 45 ساله در حالی که صورتش متلاشی شده بود، مواجه شدند . بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که عامل جنایت برای از بین بردن هویت مقتول چنین کاری کرده است.

متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را چند ساعت قبل از کشف جسد اعلام کردند. به دستور بازپرس جنایی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

همچنین تحقیقات برای بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف و بررسی پرونده افراد گمشده در دستور کار تیم جنایی قرار گرفت تا هویت مقتول و ردی از عامل یا عاملان جنایت به‌ دست آید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه