ژوزه مورایس | بیوگرافی ژوزه مورایس

ژوزه مورایس از همسر زیبای ایرانی خود رونمایی کرد | دلیل مسلمان شدن ژوزه مورایس این خانوم بود!

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان، اعلام کرد دین رحمت و مهربان را برگزیده و مسلمان شده است. او گفت قصد دارد به زودی با یک دختر ایرانی ازدواج کند. وی با شیدا مقصدلو بازیگر ایرانی قرار است ازدواج کند.

ژوزه مورایس از همسر زیبای ایرانی خود رونمایی کرد | دلیل مسلمان شدن ژوزه مورایس این خانوم بود!
کدخبر : 25401
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

همسر آینده ژوزه مورایس ؛ شیدا مقصودلو کیست؟

انتشار خبر مسلمان شدن ژوزه مورایس، کافی بود تا کاربران فضای مجازی برای شناخت همسر ایرانی ژوزه مورایس دست به جست‌وجو بزنند.

مورایس پرتغالی که از سال گذشته هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، از آیین مسیحیت به دین اسلام گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد.

شیدا مقصودلو نام نامزد ایرانی ژوزه مورایس است که از بازیگران زن دهه هفتادی محسوب می‌شود و به‌زودی با سرمربی سپاهان پیوند ازدواج خواهد بست.

فیلم‌های شیدا مقصدلو همسر ژوزه مورایس

شاید مهمترین تجربه سینمایی شیدا مقصدلو «قهرمان» اصغر فرهادی باشد که خانم بازیگر در این فیلم، کنار چهره‌هایی، چون محسن تنابنده، امیر جدیدی و فرشته صدر عرفایی به ایفای نقش پرداخت. همسر ژوزه مورایس در قهرمان نقش منشی رادمهر را برعهده داشت.فعلا فیلم‌هایی که شیدا مقصدلو در آن بازی کرده به همین جا ختم می‌شود و باقی فیلم‌شناسی و آثار بازیگری‌اش مربوط می‌شود به حضور در نمایش‌هایی همچون «چند تکه لغزان»، «لوله»، «آرش»، «تورنج» و «نشانی»/ خبر ورزشی

ژوزه مورایس

شیدا مقصودلو بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۷۶ در تهران متولد شد. شیدا مقصودلو فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است.

مقصودلو فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۹۵ با بازی در فیلم سینمایی "قهرمان" ساخته اصغر فرهادی آغاز کرد. او همچنین در نمایش‌های "چند تکه لغزان"، "لوله"، "آرش"، "تورنج" و "نشانی" نیز نقش‌هایی را ایفا کرده است.

ماه‌هاست که در فضای مجازی از او به او به عنوان همسر و یا نامزد ایرانی ژوزه مورایس یاد می‌شود. در ماه دی سال ۱۴۰۲، خبر‌هایی مبنی بر ازدواج این دو فرد منتشر شد.

ژوزه مورایس و شیدا مقصودلو

اختلاف سنی شیدا مقصودلو و مورایس بار‌ها مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. مورایس ۵۸ ساله است و حدود ۳۰ سال از مقصودلو بزرگتر است. 

پست‌های اینستاگرام مقصودلو مملو از کامنت‌های کاربران هوادار سپا‌هان و تبریک ازدواج او و مورایس است. حالا برخی هواداران سپاهان می‌گویند عامل حواس پرتی و بی تفاوتی مورایس به تیم همین خانم بازیگر است. 

نه شیدا مقصودلو و نه مورایس هیچ کدام در هفته‌های اخیر شایعات تکذیب نکردند. باشگاه سپاهان نیز به این موضوع واکنشی نشان نداده بود که همه اینها به نوعی تائید کننده خبر‌ها بود. 

منبع: زی سان

ژوزه مورایس

بیوگرافی ژوزه مورایس سرمربی فوتبال

ژوزه مورایس متولد ۲۷ ژوئیه ۱۹۶۵ در پرتغال، سرمربی فوتبال است.

فوتبال را از کودکی آغاز کرد و در ۳۴ سالگی وارد حرفه مربیگری شده و به عنوان دستیار مورینیو سابقه حضور در رئال مادرید، چلسی و اینتر را دارد.

او با ۱۷۶ سانتی متر قد، سالها هافبک بوده و تجربه مربیگری در تیم های الهلال عربستان و چونبوک موتورز را دارد و هم اکنون سرمربی تیم سپاهان است.

خانواده ژوزه مورایس

ژوزه مانوئل فریرا ده مورایس (José Manuel Ferreira de Morais) روز ۵ مرداد ۱۳۴۴ در شهر لیسبون پرتغال در خانواده ای متوسط به دنیا آمده و اصالت آنگولایی دارد.

آغاز حرفه ای فوتبال ژوزه مورایس

فوتبال خود را از دوران کودکی با بازی در تیم های محلی پرتغال آغاز کرد سپس سال ۱۹۸۴ در ۱۹ سالگی به تیم لیریا پیوست و تا سال ۱۹۸۶ در این تیم توپ زد.

سال ۱۹۸۶ در ۲۱ سالگی به تیم دراگوس ده آلفرده ملحق شد و پس از دو سال عضویت در این تیم، تصمیم به جدایی گرفت و به تیم اتلتیک کلاب پیوست و تا سال ۱۹۹۰ در این تیم حضور داشت.

او نیم فصل ۱۹۹۰-۱۹۸۹ به مدت ۶ ماه به تیم پراینزه قرض داده شد.

سال ۱۹۹۰ در ۲۵ سالگی به تیم پنافیل پیوست و سال ۱۹۹۱ در ۲۶ سالگی در این تیم از مستطیل سبز خداحافظی کرد.

ژوزه مورایس

ورود ژوزه مورایس به حرفه مربی گری

سال ۱۹۹۱ در ۲۶ سالگی به عنوان سرمربی تیم جوانان تیم بنفیکا انتخاب شد.

عملکرد خوبش در رده جوانان این تیم سبب شد تا سال ۱۹۹۹ سران باشگاه بنفیکا وی را در ۳۴ سالگی به عنوان سرمربی تیم دوم بنفیکا برگزینند و تا سال ۲۰۰۱ در این سمت مشغول به کار باشد.

سال ۲۰۰۱ در ۳۶ سالگی به عنوان سرمربی اشتوریل پرایا انتخاب شد و پس از یکسال از این تیم جدا شد و سکان هدایت تیم وستفالیا هرنه آلمان را به عهده گرفت.

پس از مدت کوتاهی از هدایت این تیم کناره گیری کرد و هدایت تیم درسدنر را بر عهده گرفت و تا پایان سال در این تیم مربی گری کرد.

ژوزه مورایس

دستیاری ژوزه مورایس در پورتو تا سرمربی گری

سال ۲۰۰۳ در ۳۸ سالگی به عنوان دستیار ژوزه مورینیو در این تیم انتخاب شد سپس سال ۲۰۰۴ پیشنهاد سرمربی گری تیم سانتا کلارا را پذیرفت و هدایت این تیم را تا سال ۲۰۰۵ بر عهده گرفت.

سال ۲۰۰۵ در ۴۰ سالگی به عنوان سرمربی تیم آسیریسکا سوئد به هوادارن معرفی شد ولی خیلی زود از این تیم جدا شد و از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ به ترتیب در تیم های الفیضلی، الحزم عربستان، الملعب توسن، تیم ملی یمن و اسپرانس تونس سرمربی گری کرده است.

مورایس با تیم اسپرانس تونس ۱ قهرمانی لیگ برتر تونس را کسب کرده است./ فتوکده

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه