حقوق بازنشستگان | واریز حقوق بازنشستگان

دستور جدید رئیسی برای حقوق بازنشستگان | خبر خوش رئیس جمهور برای بازنشستگان

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان اظهار داشت: دولت به هیچ وجه اجازه نخواهد داد حقوق کارگران و بازنشستگان ضایع شود و این مهم جزو اولویت هاست.

دستور جدید رئیسی برای حقوق بازنشستگان | خبر خوش رئیس جمهور برای بازنشستگان
کدخبر : 18468
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

حقوق بازنشستگان همواره از تبصره‌های پرچالش در جریان بررسی لوایح بودجه بوده است.حقوق بازنشستگان برای سال 1401 ، با افزایش 10 درصدی 5 میلیون تومان تعیین شده است. بازنشستگان جدیدا خواستار رسیدگی بشتر به مسئله افزایش حقوق در لایحه بودجه هستند و برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در چند ماه اخیر دست به اعتراض های متعددی زده اند.حال با افزایش حقوق بحث دریافت مالیات از حقوق بازنشستگان بر سر زبان ها افتاده است.در ادامه آخرین خبر از حقوق بازنشستگان را میخوانید.

ابراهیم رئیسی شامگاه دوشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در یاسوج اظهار کرد: شان و جایگاه بازنشسته ها و همچنین وضعیت معیشت آن ها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: امسال سال رشد و تولید است و رفع و کاهش بیشتر مسائل و مشکلات در سطح جامعه از جمله بیکاری و فقر در گرو تولید است.

رئیس جمهور تصریح کرد: مردم انتظار کار جهادی و انقلابی از مسئولان دارند و این خواسته به حق آن هاست.

آیت الله رئیسی ابراز کرد: این استان سرزمین گنج ها هست البته بخشی از این ظرفیت ها کشف و مابقی بابد شناسایی و در جهت بهبود رفاه، اشتغال و مسکن مردم استان استفاده شود.

وی ادامه داد: مردم همیشه با دولت همراهی دارند، هر اتفاق خوبی برای استان بیفتد یا هر کم کاری که صورت بگیرد، توسط همین مدیرانی اتفاق می افتد که در این سالن جمع هستند.

رئیس جمهور باداشاره به اینکه حضور مردم در استقبال از هیات دولت قابل تقدیر است ادامه داد: این حضور مردم وظیفه بنده و مدیران را سنگین تر می کند و مسئولان باید بیشتر برای این مردم تلاش کنند.

وی افزود: هر کوتاهی، کم‌کاری و رفتار و حرفی که ایجاد ناامیدی در جامعه می‌کند، باید از آن‌دوری‌کرد.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: باید برای عبور از مشکلات تدبیر داشت، در زمین هموار همه می توانند رانندگی‌ و مدیریت کنند. اما در زمین ناهموار مدیریت، تلاش و عرق ریختن می‌خواهد.

حقوق بازنشستگان

وی بیان کرد: برای انجام کار تنها اعتبار کافی نیست ، بعضی مدیران بوده که اعتبار و نیروی انسانی در اختیار داشته اما کار را انجام نداده و تسهیلات و اعتبار را به هدر داده اند.

رئیس جمهور از استاندار استان تقدیر کرد و افزود: استاندار به جد کارها را پیگیری می کند، وی محور وحدت در استان شده و کارهای خیلی خوبی انجام گرفته است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه در این استان ظرفیت های زیادی وجود دارد، گفت: باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم و طرح نویی برای پیشرفت و توسعه استان بیاندازیم.

وی ابراز کرد: کارهای مهم و سخت اراده جدی و شجاعت می خواهد و باید مدیران به طور جهادی پای کار بیایند.

آیت الله رئیسی به اهمیت سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: موانع سد راه سرمایه گذار باید برداشته شود، نباید سرمایه گذاری گرفتار نظام اداری شود.

وی ادامه داد: مدیران به دنبال کارهای تحولی باشند، اینگونه مردم راضی می شود.

رئیس جمهور تاکید کرد: انتظار مردم از شما مدیران این است که نگاه تان به کار تحولی باشد. مدیران نباید گرفتار روزمرگی شوند.

رییس جمهور و اعضای هیئت دولت در دومین سفر استانی به کهگیلویه و بویراحمد صبح روز دوشنبه وارد یاسوج شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه