قیمت طلا | قیمت طلا امروز در بازار

قیمت طلا اولین روزهای اردیبهشت همه را غافلگیر کرد | قیمت طلا امروز به چند رسید؟

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳،۷۰۶،۱۰۰ (سه میلیون و هفتصد و شش هزار و یکصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۴۲ درصدی داشته است.

قیمت طلا اولین روزهای اردیبهشت همه را غافلگیر کرد | قیمت طلا امروز به چند رسید؟
کدخبر : 25072
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

قیمت طلا در بازار تغییر کرد. قیمت طلا در آخرین روز هفته تحت تاثیر عوامل مختلف افزایش یافت. قیمت طلا با توجه به نرخ جهانی طلا تعیین می شود. قیمت طلا در اقتصاد کشور نقش بسزایی دارد. جزئیات قیمت طلا  امروز را در ادامه بخوانید.

 

همزمان با کاهش قیمت اونس طلا در بازار جهانی، قیمت طلا و سکه در بازار ایران کاهش یافت.

بر همین اساس، هر گرم طلای ۱۸عیار با کاهش ۸۶ هزار تومانی، ۳ میلیون و ۵۵۴ هزار تومان به فروش رفت. هر مثقال طلا نیز ۱۵ میلیون و ۳۹۸ هزار تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر، در بازار سکه قیمت سکه امامی ۹۰۷ هزار تومان کاهش یافت. به این ترتیب، قیمت سکه امامی به ۴۲ میلیون و ۳۹۷ هزار تومان رسید.

نیم سکه نیز ۳۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۴۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲۰۰ هزار تومان افت قیمت داشت. در حال حاضر نیم‌سکه ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

منبع: اطلاعات انلاین

 

قیمت طلا

روند بازار قیمت طلا در اردیبهشت چگونه است؟

به عقیده فعالان بازار طلا، با وجود تاثیر سیگنال‌های سیاسی بر روند قیمت در بازار فلز زرد، اما افزایش قابل توجه اونس جهانی طلا در فروردین روند بازار را صعودی کرده است. کارشناسان اقتصادی علاوه بر اینکه نیم‌نگاهی به تحولات قیمت اونس جهانی طلا دارند معتقدند برای اردیبهشت‌ماه باید دید دلار به چه سمتی می‌رود و به دنبال آن فهمید بازار طلا و سکه چه روندی پیدا خواهد کرد.

گفتنی است در لحظه نگارش این گزارش اونس جهانی طلا با قیمت ۲۳۷۸ دلاری در حال معامله است و کاهش نزدیک به دو دلاری دارد.

قیمت سکه امامی روز پنجشنبه ۳۰ فروردین با افزایش ۳۵۰ هزار تومانی با رقم ۴۴ میلیون و ۹۰۲ هزار تومانی معامله شد. سکه‌ بهار با افزایش ۴۱۵ هزار تومانی روی قیمت ۴۱ میلیون و ۱۹۰ هزار تومانی ایستاد.

گفتنی است در آخرین معامله هفته اخیر قیمت نیم‌‌سکه و ربع ‌سکه هر یک با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی همراه شد. این قطعات به‌ترتیب با رقم ۲۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی و ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی معامله شدند.

قیمت سکه گرمی روز پنجشنبه افزایش ۱۰۰ هزار تومانی داشت و با رقم هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی به کار خود پایان داد.

قیمت طلا روز پنجشنبه با افزایش ارزش بازگشایی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۱۳۹ هزار تومان رشد داشت و با قیمت ۱۶ میلیون و ۵۸۹ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با رشد سه هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۸۲۹ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم هم با رقم سه میلیون و ۷۷۸ هزار تومان بسته شد.

افزایش حباب سکه در آخرین روز معاملاتی هفته پایانی فروردین تناسب بالایی با قیمت قطعات سکه داشت. حباب سکه امامی ۳۰۰ هزارتومان، سکه بهار ۳۱۴ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۲۴۹ هزار تومان، ربع‌سکه ۲۷۵ هزار تومان و سکه گرمی ۸۷ هزار تومان افزایش پیدا کرد./ تجارت نیوز

قیمت طلا

 

قیمت طلا

بروزرسانی:چهارشنبه ۵ اردیبهشت

طلای 18 عیار / 750 35,528,000

طلای ۲۴ عیار 47,370,000

طلای 18 عیار / 740 35,054,000

طلای دست دوم 35,054,240

آبشده کمتر از کیلو 153,990,000

مثقال طلا 153,870,000

انس طلا 2,318.78

قیمت سکه

سکه امامی تک فروشی 425,560,000

سکه بهار آزادی تک فروشی  396,000,000

نیم سکه تک فروشی 251,600,000

ربع سکه تک فروشی 151,400,000

سکه گرمی تک فروشی 69,200,000

تمام سکه (قبل 86) 394,000,000

نیم سکه (قبل 86) 185,000,000

ربع سکه (قبل 86) 96,000,000

حباب سکه

حباب سکه امامی 70,540,000

حباب سکه بهار آزادی 41,580,000

حباب نیم سکه 74,280,000

حباب ربع سکه 62,620,000

حباب سکه گرمی 25,510,000

منبع: فرتاک نیوز

قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در آسیا در روز جمعه به دنبال انتشار ادعاهایی مبنی بر حمله رژیم صهیونیستی به ایران و بالا رفتن تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن افزایش یافته است.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۳ درصد افزایش به ۲۳۹۱ دلار و ۵۴ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۰.۳۰ درصدی به ۲۴۰۵ دلار و ۱۰ سنت رسیده است.

خبرگزاری‌های آمریکایی مدعی اند رژیم صهیونیستی پاسخ موشکی ایران در هفته گذشته را تلافی کرده است. اما خبرگزاری‌های ایران آرامش در مناطقی را که ادعا می‌شود حمله به آن صورت گرفته گزارش داده‌اند.

قیمت طلا

ایران قبلاً در مورد حمله رژیم صهیونیستی به سایت‌های هسته‌ای خود هشدار داده و اعلام کرده بود در این صورت در سیاست خود برای دوری از ساخت سلاح‌های هسته‌ای تجدید نظر خواهد کرد.

قیمت طلا طی یک هفته گذشته به خاطر افزایش تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن بالا رفته است.

ترس از تشدید درگیری‌ها در خاورمیانه تمایل برای خرید طلا را بالا برده و باعث افزایش قیمت این فلز گرانبها علی رغم نرخ بالای بهره بانک مرکزی آمریکا شده است.

شاخص دلار هم پس از انتشار اخبار مربوط به رژیم صهیونیستی و ایران افزایش یافته، اما تاثیر چندانی بر قیمت طلا نگذاشته است.

قیمت طلا حدود ۳ درصد طی یک هفته گذشته افزایش داشته است.

تشدید شرایط ژئوپلیتیکی در خاورمیانه باعث شده طلا چهارمین هفته پیاپی افزایش قیمت را تجربه کند.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۰.۰۶ افزایش به ۲۸ دلار و ۶۸ سنت رسید و پلاتین با یک افزایش ۰.۴۴ درصدی ۹۴۳ دلار و ۸۳ سنت معامله می‌شود.

منبع: زیرنویس

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه