قیمت طلا | قیمت طلا در بازار

رکورد کاهش قیمت طلا بعد از جنگ ایران و اسرائیل! | قیمت طلا در این لحظه چقدر کاهش یافته است؟

بررسی بازار سکه و طلای داخلی نشان می‌دهد که طی کمتر از ۲۴ ساعت گذشته، سکه و طلا در بازار با کاهش قیمت قابل توجهی روبرو شده است؛ به گونه‌ای که سکه یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۳ هزار تومان کاهش بها داشته است.

رکورد کاهش قیمت طلا بعد از جنگ ایران و اسرائیل! | قیمت طلا در این لحظه چقدر کاهش یافته است؟
کدخبر : 24895
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

قیمت طلا در بازار تغییر کرد. قیمت طلا در آخرین روز هفته تحت تاثیر عوامل مختلف افزایش یافت. قیمت طلا با توجه به نرخ جهانی طلا تعیین می شود. قیمت طلا در اقتصاد کشور نقش بسزایی دارد. جزئیات قیمت طلا  امروز را در ادامه بخوانید.

بررسی بازار سکه و طلای داخلی نشان می‌دهد که طی کمتر از ۲۴ ساعت گذشته، سکه و طلا در بازار با کاهش قیمت قابل توجهی روبرو شده است؛ به گونه‌ای که سکه یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۳ هزار تومان کاهش بها داشته است.

به گزارش ایسنا، بررسی آخرین معاملات صورت گرفته تا لحظه انتشار این گزارش (۱۳ و ۴۰ دقیقه) سکه و طلا در بازار و مقایسه آن با روز گذشته (یکشنبه) نشان می‌دهد که ظرف کمتر از ۲۴ ساعت اخیر انواع قطعات سکه و مصنوعات طلا کاهش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده‌اند.

 بر اساس آخرین آمار ارائه شده از بازار سکه و طلا تا این لحظه، هر قطعه سکه تمام طرح جدید با یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کاهش در آخرین معاملات امروز (دوشنبه) به ۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

سکه‌های تمام طرح قدیم با یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان کاهش به ۴۰ میلیون تومان رسیده است.

در قطعات کوچکتر سکه، نیم سکه نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ربع سکه یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان ارزان‌تر شده‌اند. در لحظه انتشار این گزارش به‌ترتیب نیم سکه ۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین قیمت شده‌اند.

سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی نیز با ۷۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، در حال حاضر در بازار به شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان افت بها پیدا کرده است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۹۳ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته که رقم قابل توجهی است، در آخرین معاملات سه میلیون و ۶۷۲ هزار تومان، مبنای معاملات طلا قرار گرفته است.

گفتنی است، مرجع قیمت‌های فوق، اتحادیه طلا و جواهر تهران است.

کاهش قیمت انواع قطعات سکه و مصنوعات طلا در بازار، در حالی است که اونس جهانی طلا امروز تا ۲۳۵۱ دلار هم رفته و نسبت به روز آخرین قیمت پیش از تعطیلی بازارهای جهانی، هشت دلار افزایش را تجربه کرده است./ تابناک

قیمت طلا

روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه دارد

نادر بذرافشان اظهار داشت: با وجود اینکه تا روز شنبه ۲۵ فروردین ماه، افزایش قیمت زیادی را در بازار طلا همراه با افزایش انس جهانی داشتیم از روز گذشته شاهد کاهش نرخ طلا و سکه در بازار هستیم.

وی افزود: پیش از این قیمت سکه به ۴۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت هر گرم طلا به سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده بود که امروز سکه به کانال ۴۴ میلیون تومان و طلا به قیمت سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید.

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران با بیان اینکه افزایش قیمت طلا و سکه به خاطر افزایش انس جهانی از یک ماه گذشته است، گفت: رکورد انس جهانی باعث تغییر در بازارهای جهانی شد همچنین نوسانات ارز و تنش های سیاسی و اقتصادی نیز در روند افزایشی بازار طلا تاثیر گذار بود.

وی ادامه داد: اکنون تنش های سیاسی فروکش کرده و از قیمت اوج ارز کاسته شده و این باعث کاهش التهاب در بازار شده است.

بذرافشان با تاکید بر اینکه فعلا خریداری در بازار طلا نیست گفت: امیدواریم آرامش به بازار برگردد و شاهد رونق این صنعت در کشور باشیم. سال گذشته هم رکود در بازار طلا را شاهد بودیم./ اقتصاد آنلاین

قیمت طلا

درپی حمله ایران به اسرائیل قیمت طلا و ارز افزایشی شد

 درخصوص تغییرات قیمت طلا و سکه و دلار اظهار کرد: مطمئنا در پی پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی قیمت طلا و سکه امروز افزایش چشمگیری خواهد داشت، احتمال میدهیم قیمت هر گرم طلا، به بیش از ۴میلیون تومان برسد و قیمت سکه به بیش از ۵۰ میلیون تومان افزایش خواهد داشت. 

وی همچنین در خصوص قیمت دلار افزود: روز گذشته دلار به بیش از ۶۵ میلیون رسید که امروز به ۷۰ میلیون خواهد رسید، گرچه بازار خرید و فروش طلا و سکه راکد خواهد بود چون قیمت ها بالاست و قدرت خرید مردم کم است./ شهر آرا نیوز

پیش‌‌بینی قیمت طلا و سکه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

قیمت طلا و سکه در اولین روز بازگشایی بازارها در هفته پایانی فروردین با افزایش قیمت دلار همراه شد. روند صعودی بازار طلا رشد میلیونی قطعات سکه را رقم زد و قیمت مثقال نیز به کانال ۱۶ میلیون تومانی صعود کرد.

معامله‌گران، اخبار سیاسی و تشدید شایعات درباره پاسخ احتمالی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران را در کنار ماندگاری طلای جهانی در قله قیمتی، دلیل روند صعودی قیمت طلا و سکه می‌دانند. برخی فعالان بازار طلا معتقدند جو صعودی ایجادشده در بازار طلا کاذب است. با وجود این، آنها ریسک ورود به بازار را ۵۰-۵۰ عنوان می‌کنند. به نظر می‌رسد جو ناپایدار قیمت‌ها، امکان هرگونه پیش‌ بینی را سخت کرده و چشم فعالان بازارها به روند اخبار سیاسی است تا به بازارهای مالی خط دهد.

سکه امامی روز شنبه ۲۵ فروردین با قیمت ۴۵ میلیون و ۳۸۲ هزار تومانی معامله شد و رشد یک میلیون و ۶۷۶ هزار تومانی داشت. سکه‌ بهار بیشترین افزایش قیمت را در قطعات سکه داشت و با رشد دو میلیون و ۹۵ هزار تومانی به کانال ۴۲ میلیونی تومانی ورود کرد و با رقم ۴۲ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان معامله شد.

گفتنی است در اولین روز معاملاتی هفته، نیم‌‌سکه و ربع‌سکه با افزایش یک میلیون تومانی یک کانال افزایش قیمت پیدا کردند و به‌ترتیب با قیمت ۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی و ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی معامله شدند.

سکه گرمی با رشد ۴۰۰ هزار تومانی روی رقم هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی ایستاد.

قیمت طلا در روز شنبه افزایش قابل توجهی داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۷۷۷ هزار تومان گران شد و به کانال ۱۶ میلیون تومانی صعود کرد. هر مثقال طلا روز شنبه روی رقم ۱۶ میلیون ۴۷۸ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۱۸۱ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۸۰۴ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز سه میلیون و ۷۵۴ هزار تومان شد./ تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه