فروش فوری خودرو | فروش فوق العاده | ثبت نام خودرو

دور جدید فروش فوری خودرو از یکشنبه | حراج زمستانه فروش فوری خودرو بدون قرعه کشی و تحویل یکماهه

یکشنبه هفته آینده برای نخستین مرتبه ۵۰۰ دستگاه هایما S۸ در بورس کالا عرضه خواهد شد.

دور جدید فروش فوری خودرو از یکشنبه | حراج زمستانه فروش فوری خودرو بدون قرعه کشی و تحویل یکماهه
کدخبر : 13068
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 شیوه فروش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند.بسیاری از خودروسازان نسبت به فروش فوری خودرو با قرعه کشی با روش جدید اعتراض کرده اند و معتقدند بدون سیستم قرعه‌کشی خودرو  مردم به سهولت خودرو را ثبت نام کرده و تحویل می‌گرفتند.حال باید دید جایگزین طرح فروش فوری خودرو تا چه حد به بازار پر نوسان خودرو کمک می کند.در ادامه به آخرین خبر از فروش فوری خودرو می پردازیم.

بورس کالا  ۱۱ دی میزبان  ۴۵۰۰ دستگاه خودرو از محصولات ایران خودرو خواهد بود که از این تعداد ۴۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی و ۵۰۰ دستگاه هایما S۸ است که این محصول برای نخستین بار روی تابلو معاملات بورس کالا می رود. قیمت پایه پژو ۲۰۷ از سوی این خودروساز ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت پایه هایما S۸ معادل ۹۳۴ میلیون تومان اعلام شده است. زمان تحویل این خودروها ۲۵ فروردین سال آینده  خواهد بود. درصد پیش پرداخت سفارش خرید پژو ۲۰۷، صد در صد و هایما S۸ پنجاه درصد اعلام شده است.

بر این اساس هر کد ملی (خریداران حقیقی) صرفا مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو بوده و خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند. همچنین اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه در بورس کالا (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس  (esale.ikco.ir) اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه‌گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های جانبی اقدام کنند.

هزینه‌های جانبی در خودرو پژو ۲۰۷ شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴ میلیون ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی است که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود. این هزینه در هایما S۸ نیز شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴ میلیون ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان به علاوه ۱۲ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی است که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

مکان تحویل پژو ۲۰۷ انبار کارخانه تهران و هایما S۸ انبار کارخانه خراسان رضوی است.

فروش فوری خودرو

شرکت کرمان موتور در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود قصد دارد کی ام سی تی ۸، جک اس ۵ جدید، کی ام سی جی ۷ و جک جی 4را به‌شکل نقدی و اقساطی با قیمت جدید به بازار عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش این خودروها را مشاهده می‌کنید:

فروش فوری خودرو

شرکت آرین پارس موتور که مونتاژ لاماری ایما را انجام می دهد، می خواهد تا ۵۰۰ دستگاه از این کراس اوور در تاریخ ۱۲ دی ۱۴۰۱ در بورس کالا به فروش برساند.

قیمت پایه در این بخشنامه فروش همچنان مانند گذشته ۹۸۱ میلیون تومان است و متقاضیان می توانند در تاریخ اعلام شده، خرید لاماری ایما را در بورس کالا انجام دهند. بدیهی است که مشتریان باید توجه داشته باشند که هزینه مالیات بر ارزش افزوده، عوارض، بیمه و… بر عهده خودشان است و باید پس از انجام خرید به صورت جداگانه پرداخت کنند. همچنین ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر اساس قیمت معامله محاسبه می شود و دیگر ارتباطی به بهای پایه ندارد. زمان تحویل این سری از فروش های لاماری ایما توسط آرین پارس موتور ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ اعلام شده است. باید متقاضیان توجه داشته باشند که در هنگام خرید با ۵۰ درصد قیمت معامله خودرو را به حساب شرکت واریز کنند.

هزینه های جانبی شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه ها جمعا به مبلغ ۲۴ میلیون و ۷۲۸ هزار و ۲۲۶ تومان شامل بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری است و کلیه هزینه های فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وبسایت و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

درزمانی که واردات خودرو به کشور ممنوع بود خودروسازان داخلی و به‌خصوص مونتاژکاران منتظر واردات نماندند و اقدام به تولید محصولات از برندهای چینی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • A&B
    0

    خجالت نمیکشین؟ ماشیناتون رو ۱۰ برابر میکنین تو پاچه مردم

  • ناشناس
    0

    خرید از بورس بخوره تو سرتون از طریق قرعه کشی کمتر میماسید بهتون

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه