فروش فوری خودرو | فروش فوق العاده | ثبت نام خودرو

فروش فوری خودرو بدون قرعه کشی و تحویل یکماهه از فردا | حراج یلدایی فروش خودرو نصف قیمت بازار

تالار خودرو بورس کالا چهارشنبه ۳۰ آذر میزبان عرضه ۴ هزار دستگاه خودرو است؛ به طوری‌که ۲ هزار دستگاه شاهین شرکت سایپا و ۲ هزار دستگاه هایما S۷ ایران خودرو در این روز در بورس عرضه خواهد شد.

فروش فوری خودرو بدون قرعه کشی و تحویل یکماهه از فردا | حراج یلدایی فروش خودرو نصف قیمت بازار
کدخبر : 12845
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 شیوه فروش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند.بسیاری از خودروسازان نسبت به فروش فوری خودرو با قرعه کشی با روش جدید اعتراض کرده اند و معتقدند بدون سیستم قرعه‌کشی خودرو  مردم به سهولت خودرو را ثبت نام کرده و تحویل می‌گرفتند.حال باید دید جایگزین طرح فروش فوری خودرو تا چه حد به بازار پر نوسان خودرو کمک می کند.در ادامه به آخرین خبر از فروش فوری خودرو می پردازیم.

​۲ هزار دستگاه هایما S۷ سفید گروه صنعتی ایران خودرو با قیمت پایه ۷۴۳ میلیون تومان روی تابلو معاملات خواهد رفت.

درصد پیش پرداخت سفارش خرید این خودرو ۵۰ درصد بوده و تاریخ تحویل ۲۷ اسفند اعلام شده است.

در مشخصات عرضه هایما S۷ آمده است: هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده درتاریخ عرضه و صرفا برای یک خودرو بوده و خریدار باید سن ۱۸ سال تمام را داشته و اشخاصی که پیش تر در عرضه‌های قبلی موفقبه خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت esale.ikco.ir اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقاتقانونی) اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز بیمه‌گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های جانبی اقدام کنند. این هزینه‌ها شامل بیمه و شماره‌گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰تومان به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

بدیهی است در صورت عدم واریز هزینه‌های فوق، حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد. امکان انتخاب رنگ مشکی آبنوس در زمان تکمیل وجه نیز وجود دارد.

بورس کالا همچنین طبق اعلام قبلی چهارشنبه ۳۰ آذر میزبان عرضه ۲۰۰۰ دستگاه خودرو شاهین نیز خواهد بود. قیمت پایه این خودروها ۳۰۴ میلیون تومان و درصد پیش پرداخت سفارش خرید ۵۰ درصد در نظر گرفته شده است. این خودروها ۲۵ اسفند به مشتریان تحویل می‌شود.

فروش فوری خودرو

هیئت پذیرش بورس کالای ایران با پذیرش خودروی ریسپکت گروه بهمن، T۵ گروه صنعتی فردا، وانت کلوت از شرکت مکث موتور و کامیون کشنده سی‌اندسی (C&C) از شرکت آریا دیزل موتور موافقت کرد.

مدیریت پذیرش بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پذیرش خودروی سواری ریسپکت شرکت بهمن موتور، T5 گروه صنعتی اتومبیل‌سازی فردا، کامیون کشنده سی‌اندسی (C&C) شرکت آریا دیزل موتور و وانت کلوت شرکت مکث موتور پس از بررسی مدارک و مستندات در یکصد و چهل و ششمین جلسه هیئت پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در تاریخ 8 آذر در بازار اصلی بورس کالا مورد تصویب قرار گرفته است.

شرکت بهمن موتور سالانه امکان تولید 3 هزار دستگاه از این خودرو را دارا می‌باشد و این شرکت قرار است حداقل 50 درصد تولید سالانه معادل یک‌هزار و 500 دستگاه را در بورس کالا عرضه کند.

گروه صنعتی اتومبیل‌سازی فردا سالانه امکان تولید 2 هزار دستگاه T5 را دارد و این شرکت متعهد شده است حداقل 60 درصد تولید سالانه معادل یک‌هزار و 200 دستگاه را در بورس کالا عرضه کند.

شرکت آریا دیزل موتور سالانه امکان تولید 703 دستگاه کامیون کشنده C&C را دارد و این شرکت متعهد شده است حداقل 50 درصد تولید سالانه معادل 350 دستگاه را در بورس کالا عرضه کند.

شرکت مکث موتور سالانه امکان تولید یک‌هزار و 319 هزار دستگاه وانت کلوت را دارد و این شرکت متعهد شده است حداقل 50 درصد تولید سالانه معادل 660 دستگاه را در بورس کالا عرضه کند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه