فروش فوری خودرو | قرعه کشی خودرو | ثبت نام خودرو

فروش فوری خودرو بدون قرعه کشی و زیر قیمت بازار | تحویل فوری خودرو به قیمت کارخانه

بورس کالای ایران یکشنبه و دوشنبه میزبان عرضه ۵۸۴ دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی دو محصول گروه بهمن خواهد بود.

فروش فوری خودرو بدون قرعه کشی و زیر قیمت بازار | تحویل فوری خودرو به قیمت کارخانه
کدخبر : 11916
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 شیوه فروش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند.بسیاری از خودروسازان نسبت به فروش فوری خودرو با قرعه کشی با روش جدید اعتراض کرده اند و معتقدند بدون سیستم قرعه‌کشی خودرو  مردم به سهولت خودرو را ثبت نام کرده و تحویل می‌گرفتند.حال باید دید جایگزین طرح فروش فوری خودرو تا چه حد به بازار پر نوسان خودرو کمک می کند.در ادامه به آخرین خبر از فروش فوری خودرو می پردازیم.

فروش فوری خودرو

بهمن موتور سه محصول خود فیدلیتی پنج نفره، فیدلیتی هفت نفره و دیگنیتی را از مسیر بورس کالا بفروش می رساند.

براساس اعلام بورس کالا بهمن موتور قرار است فیدلیتی پنج نفره را با تیراژ 196 دستگاه از مسیر بورس کالا بفروش برسانند. این خودرو در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می شود. براساس برنامه ریزی بهمن موتور قرار است از هر یک از رنگ های این خودرو 98 دستگاه روی تابلو بورس برود. قیمت پایه در نظر گرفته شده برای این خودرو 758 میلیون و 500 هزار تومان است.

دیگر محصول بهمن موتور یعنی فیدلیتی هفت نفره نیز با قیمت پایه 772 میلیون تومان قابل خریداری است. این خودرو نیز همانند مدل پنج نفره آن با تیراژ 196 دستگاه در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. همانند فیدلیتی پنج نفره، مدل هفت نفره آن نیز در دو رنگ سفید و مشکی از سوی این خودروساز خصوصی در طرح فروش خودرو عرضه می شود. فیدلیتی هفت نفره با رنگ سفید با تیراژ 98 دستگاه و همین خودرو با رنگ مشکی نیز به تعداد 98 دستگاه در دسترس متقاضیان قرار دارد.

این دو مدل فیدلیتی قرار است روز یکشنبه 22 آبان ماه 1401 روی تابلو بورس کالا بروند. امادیگنیتی با یک روز تاخیر یعنی روز دوشنبه 23 آبان ماه امسال از سوی این خودروساز عرضه می شود.

علاوه بر این قرار است 192 دستگاه دیگنیتی در بورس کالا عرضه شوند. 48 دستگاه دیگنیتی سفید با تریم مشکی، 48 دستگاه دیگنیتی سفید با تریم قرمز، 48 دستگاه دیگنیتی مشکی با تریم مشکی و 48 دستگاه دیگنیتی مشکی با تریم قرمز در بورس کالا فروخته می شود. قیمت پایه در نظر رفته شده برای دیگنیتی 821 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است.

البته هزینه های دیگری همچون 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها مانند مالیات و عوارض شماره گذاری، هوشمندسازی کارت خودرو، خدمات پست، تولید پلاک و شماره گذاری و بیمه شخص ثالث به قیمت خودرو اضافه می شود.

آن طور که در اطلاعیه عرضه این خودروها در بورس کالا آمده است سایر هزینه ها برای فیدلیتی پنج نفره 171میلیون و 919 هزار و 27 ریال، فیدلیتی هفت نفره 173 میلیون و 919 هزار و 27 ریال و دیگنیتی 394 میلیون و 419 هزار و 27 ریال برآرود شده است.

نکته مهم این است که هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو است. همچنین نکته مهم دیگر این که درصد پیش پرداخت سفارش خرید 30 درصد اعلام شده است. صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی های مجاز شرکت را از طرق پورتال فروش بهمن موتور به آدرس اینجا (bahman.iranecar.com) انتخاب کنند.

فروش فوری خودرو

براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران، سه‌شنبه هفته آینده (۲۴ آبان) ۶۵ دستگاه کارا دو کابین و ۵۰ دستگاه کارا تک کابین در تالار خودرو بورس کالا عرضه می‌شود. بهمن موتور علاوه بر کارا، روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته پیش‌رو نیز عرضه فیدلیتی و دیگنیتی را در دستورکار دارد. تاریخ تحویل خودروهای وانت کارا که سه شنبه هفته آینده، ۲۴ آبان عرضه می‌شود، دو ماهه و روز ۲۴ دی خواهد بود.

قیمت پایه کارا دو کابین ۳۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و کارا تک کابین ۲۹۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

درخصوص کارا دو کابین علاوه بر قیمت پایه، هزینه‌های دیگری همچون، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌ها در مجموع ۸۷ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۲۸۱ ریال (شامل ۴۷ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال هزینه مالیات و عوارض شماره‌گذاری، ۴۳۵ هزار ریال هزینه هوشمند سازی کارت خودرو، ۵۰۰ هزار ریال هزینه خدمات پست، ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال هزینه تولید پلاک و شماره گذاری، ۳۶ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۲۸۱ ریال هزینه بیمه شخص ثالث) افزوده می‌شود.

همچنین درباره کارا تک کابین علاوه بر قیمت پایه، هزینه‌های دیگری همچون، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌ها جمعا ۷۴ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۲۸۱ ریال (شامل ۳۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال هزینه مالیات و عوارض شماره گذاری، ۴۳۵ هزار ریال هزینه هوشمند سازی کارت خودرو، ۵۰۰ هزار ریال هزینه خدمات پست، ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال هزینه تولید پلاک و شماره گذاری، ۳۶ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۲۸۱ ریال هزینه بیمه شخص ثالث) اضافه می‌شود.

در سایر مشخصات کالای قابل عرضه نیز آمده است: محدودیتی برای تعداد تقاضای اشخاص حقیقی و حقوقی در ثبت سفارش وجود ندارد. صدور سند و شماره‌گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و رنگ خودروها سفید است.

از ابتدای عرضه وانت کارا در بورس کالا، ۸۸۶ دستگاه وانت کارای دو کابین و ۵۲۵ دستگاه وانت کارای تک کابین عرضه شد که به ترتیب ۲۵۱ دستگاه کارای دو کابین و ۱۱۱ دستگاه کارا تک کابین در تالار خودرو بورس کالا فروخته شد. جمع ارزش فروش این خودروها نیز بیش از ۱۰۸ میلیارد تومان بود.

همچنین خریداران جهت تحویل خودرو باید پس از انجام خرید از طریق سایت سامانه فروش محصول‌های گروه بهمن به آدرس اینجا از میان لیست عاملیت های مجاز (لیست پیوست) نسبت به انتخاب عاملیت مورد نظر جهت تحویل خودروی خریداری شده اقدام کنند.

خریداران ملزم به واریز وجه هزینه‌های ذیل همزمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب اعلامی به نام بهمن موتور هستند.

درخصوص هزینه‌ها، بورس کالای ایران اعلام کرد: همه هزینه‌های فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت واریز شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه