شیرالات رهانه |نمایندگی شیرالات رهانه|شیرپیسواررهانه

فروش انواع شیرالات رهانه شیرپیسوارهانه فلوتررهانه شیراطمینان رهانه

شیرالات رهانه |نمایندگی شیرالات رهانه|شیرپیسواررهانه
کدخبر : 13561
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

شیرآلات رهانه

شرکت تولیدی تحقیقاتی رهانه از مطرح ترین برندهای حال حاضر در کشورمان ایران می باشد که در سال 1364 تحقیقات خود را نسبت به ساخت شیر اطمینان آغاز نمود و در شهریور 1365 شروع به تولید این محصول پرکاربرد کرد.

خصوصیات برتر شرکت رهانه

  • دریافت مهر استاندارد ملی ایران در سال 1371.

  • اخذ گواهینامه ISO-9002 در سال 1374.

  • تغییر مسؤلیت محدود شرکت به سهامی خاص در سال 1378.

  • منتقل شدن کارخانه از تهران به سمت شهر صنعتی کاوه در سال 1372.

  • اولین تولیدکننده شیر اطمینان در ایران و کسب گواهینامه استاندارد در سال 1371.

  • اولین تولیدکننده شیرآلات ساختمانی که به علت ویژگیهای برتر نظیر: رعایت مسائل زیست محیطی و کاهش آلاینده باعث تحول در تولید شیرآلات شد.

  • اولین تولیدکننده شیرآلات ساختمانی و شیر اطمینان که در ایران موفق به اخذ گواهینامه ISO-9002 در سال 1373 گردید.

بی شک رسیدن به چنین افتخاراتی دست رنج مدیرانی پرهمت و پرسنلی مجرب و سخت کوش می باشد که سعی نموده اند آنچه در شأن هموطنان گرامی می باشد را طراحی و تولید کنند.

در تمامی خطوط تولیدی رهانه از ماشین آلات مدرن و دستگاه های نوین استفاده می شود تا با استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک بهترین و با کیفیت ترین انواع شیرآلات را تولید نمایند.

در این مجموعه همواره تلاش می شود تا با استفاده از دانش فنی روز دنیا و آپدیت نمودن تمامی دستگاه ها سبد محصولی کاملی به بازار عرضه گردد تا خریداران بدون محدودیت بتوانند تمامی نیاز خود را برآورده سازند.

شیرالات رهانه

شیر تک ضرب با روکش پلاستیکی رهانه- شیر اطمینان تمام برنجی رهانه- شیر فلوتر با روکش پلاستیکی رهانه- شیر اطمینان بدنه پلاستیکی رهانه- شیر خودکار طرح یورک با روکش پلاستیکی رهانه- شیر خودکار یک طرفه تمام پلاستیکی طرح یورک جهت لوله های PPR3- شیر یک طرفه غیر گازی با روکش پلاستیکی رهانه- رابط تمام پلاستیکی لوله های PPR3- شیرهای توپی لوله های PPR3.

 

 

انواع شیرآلات رهانه

شیر اطمینان رهانه- شیر فلوتر رهانه- شیر پیسوالو معمولی رهانه- شیر لباسشویی رهانه- شیر حوضی رهانه- شیر خودکار رهانه- شیر غیر گازی رهانه- شیر تکضرب برنجی رهانه- مغزی شیر مخلوط کورس بلند رهانه- شیر پکیج رهانه- شیر کلکتور رهانه- شیر سه راهی فیلتردار رهانه- شیر تکضرب پلاستیکی رهانه- شیر توپی پلی پروپیلن رهانه- شیر تخلیه آبگرمکن رهانه- شیر یورک پلی پروپیلن رهانه- شیر توپی مهره ماسوره رهانه- اتصالات پلی پروپیلن رهانه- شیر تخلیه رهانه- شیر بشکه رهانه- شیر حوضی رهانه- شیر پیسوالو فیلتردار رهانه.

قیمت شیرآلات رهانه

فاکتورهایی نظیر سایز، نوع، جنس و... در قیمت گذاری نهایی شیرآلات تأثیرگذار هستند که شما عزیزان با مراجعه به وب سلیت رسمی ما می توانید جدیدترین قیمتها را مشاهده نمایید و در صورت نیاز از طریق فروشگاه های آنلاین ما آنها را به راحتی ثبت سفارش کنید تا در سریعترین زمانهای کاری برایتان ارسال گردند.

همچنین ما برای دسترسی راحت شما به شیرآلات رهانه نمایندگیهای خود را در سراسر کشور تأسیس نموده ایم تا این محصولات را با تضمین کیفیت و سلامت خریداری کنید.

 

 

شیر اطمینان رهانه

برند رهانه را می توان یک انتخاب برتر دانست چرا که سالیان زیادی است که شیرآلات تولید شده از این مجموعه با بالاترین کیفیت راهی بازار می شوند و طی استفاده در سیکلهای متعدد نه تنها نیاز به تعمیر و تعویض ندارند بلکه بهترین عملکرد را از خود نشان می دهند به همین دلیل آرامش و آسایش را میهمان خانه های شما کرده و صرفه اقتصادی را به همراه دارند.

از پرتیراژه ترین محصولات شرکت رهانه شیر اطمینان می باشد که با استفاده از مواد اولیه مرغوب و دستگاه های مدرن با علم و دانش فنی متخصصین ایرانی طراحی و تولید می گردد.

این نمونه از محصول که از شیرآلات ابتکاری رهانه به شمار می آِید تواسته خریداران بسیاری را به سمت خود جذب کند.

 

 

شیر اطمینان چیست؟

این محصول در تأسیسات ساختمانی بیشترین استفاده را دارد و می توان بدین معنا آن را توضیح داد که فشاری تعیین نشده در نقشه قبلی را در لوله ها و مخازن مهار می کند تا از خسارت به آنها جلوگیری نماید.

همچنین می توان در تعریف شیر اطمینان رهانه گفت: نمونه ای از شیرآلات صنعتی هستند که در خطوط انتقال- شبکه و توزیع آّبهای آشامیدنی و خام و سایر صنایع، فشار خروجی شیر را تنطیم و کنترل کرده و در صورتی که نوسان در فشار ورودی به وجود آمد آن را کاهش و یا ثابت نگه می دارد.

نحوه کارکرد شیر اطمینان رهانه

این محصول که از برترین آلیاژ به نام برنج وپلاستیک مرغوب تولید می شود به وسیله یک فنر بسته می گردد و هنگامی که فشار وردی تبدیل به فشار استاتیکی می شود فنر به سرعت باز می شود تا آن را کنترل و تنطیم کند.

این نوع عملکرد POPHNG و با به صورت مختصر POP می نامند.

به طور خلاصه می توان عملکرد شیر اطمینان رهانه را این چنین بیان کرد که:

  • کنترل کننده فشار و دمای از قبل تعیین نشده می باشد.

این محصول که در مصارف صنعتی کاربرد دارد دارای چهار اصل ماکزیمم است که به شرح زیر هستند:

  • U جنس

  • V دمای کاری

  • W فشار طراحی

  • فلنج یا همان کلاس کاری.

انواع مختلف شیر اطمینان رهانه

شیر تخلیه گاز رهانه- شیر تخلیه بدون چاهی رهانه- شیر تخلیه پیلوت دار رهانه- شیر تخلیه هوا رهانه- شیر تخلیه بخار رهانه.

نکته ای که در مورد استفاده از شیر اطمینان رهانه باید بدانید این است که از این محصول برای سیالات بدون ذرات استفاده کنید تا ناخالصیها باعث مختل شدن و خوردگی شیر نشوند اما اگر از شیر اطمینان برای سیالات حاوی ذرات استفاده کردید حتمأ فیلتر مش بندی را به کارببرید تا ذرات موجود در مایعات و گاز عملکرد آن را با نقص دچار نکنند.

آنالیز شیر اطمینان رهانه

دسته کلنگی: از جنس ورق آهن با آب نیکل

واشر کوچکواشر بزرگپستانک: از جنس ورق گالوانیزه

واشر آب بندی: از جنس NBR

قالپاقکاسه: از جنس ورق باهنر

میله برنجیپیم کاسه:از جنس شمش CuZn39Pb3

بدنهCuZn39Pb2

پلاک شناسایی: از جنس ورق آلومینیومی

فنرسوپاپ: از جنس Din17226/Pi

واشر کاسه: از جنس E.P.D.M

سنسور حرارتی: از جنس لوله مسی باهنر

با ورودی خروجی 4/3 اینچ تولید می گردد.

خرید شیر اطمینان رهانه

برای استعلام قیمت و خرید شیر اطمینان رهانه می توانید به سایت تخصصی ما و یا نمایندگیهای رسمی ما در محل خود مراجعه نمایید.

 

 

شیر پیسوار رهانه

شیرآلات از بخشهای مهم تأسیات صنعتی و ساختمانی هستند که باید با وسواس کامل و با تحقیقات بسیار انتخاب شوند تا بدون هیچ مشکلی سالیان متمادی بتوانند بهترین عملکرد را از خود نشان دهند؛ با توجه به چنین اهمیتی ما به شما برند رهانه را معرفی می کنیم که سالیان بسیاری است ثابت کرده می تواند به طور قطعی با ارائه برترین شیرآلات رضایتمندی خریدارن- سرمایه گذاران و تأمین کنندگان را به دست آورد.

در مجموعه رهانه بالا بودن کیفیت و در کنار آن قیمت مناسب حرف اول را می زند به همین جهت در بازار نسبت به محصولات مشابه بیشترین فروش را به خود اختصاص داده اند.

شیر یسوار رهانه از تولیدات مهم این شرکت بوده که در ادامه راجع به آن مطالبی را ارائه خواهیم داد.

شیرپیسوار چیست؟

به منظور قطع آب بخشی از ساختمان که قصد داریم لباسشویی- ظرفشویی و توالت فرنگی نصب کنیم از شیر پیسوار استفاده کرده تا دیگر نیاز به قطع آب کل ساختمان نباشیم.

این قطعه کوچک اما مهم در زندگیهای امروزی که به سمت آپارتمان نشینی رفته اند نقش مهمی را ایفا می کند.

خصوصیات برتر شیر پیسوار هانه

  • بر روی تمامی لوله های آب سرد و گرم و لوله های پلاستیکی از جنس پروپیلن نصب می شوند.

  • به منظور تعمیرات در زیر دستشویی و توالت به سرعت و به طور مطمئن قطع و وصل می گردد.

  • بر پایه شرایط نصب و فرهنگ مصرف داخل کشور برای اولین بار در ایران طراحی و تولید شده است.

  • از ساچمه برنجی بهره می برد به همین دلیل در برابر ساییدن و شنهای داخل جریان آب سرد و گرم مقاوم است.

  • در اندازه 20 معادل بر 1/2 اینچ طراحی شده که قابلیت نصب در زیر دستشویی و ظرفشویی و توالت را دارد.

  • در نگهای متنوع و با بسته بندی کارتن 100 عددی بسیار شکیل به بازار عرضه می گردد.

شیر پیسوار رهانه که به صورت معمولی و فیلتردار طراحی و تولید می شود نام قطعات و جنس آنها به شرح زیر می باشد.

مشخصات فنی شیر پیسوار معمولی رهانه

دسته از جنس A.B.S و مغزی از جنس CuZn39Pb3- بدنه از جنس CuZn39Pb2- واشر آب بندی از جنس NBR و فیلتر از جنس پلی اتیلن می باشد که در سایزهای 8/3 اینچ و 2/1 اینچ تولید می شود.

مشخصات فنی شیر پیسوار فیلتردار رهانه

پیچ از جنس آهن با آب نیکل و دسته از جنس آلومینیوم با رنگ کوره است.

مهره برنجی- ساق- گوی- مهره رگلاژ- درپوش از جنس شمش CuZn39Pb3و بدنه از جنس CuZn39Pb2 می باشد.

اورینگ از جنس N.B.R و تفلون آب بندی از جنس T.N.F.E و توری از مش استیل است.

در سایزهای 2/1 اینچ و 8.3 اینچ تولید می شود.

خرید شیر پیسوار رهانه

شیر پیسوار رهانه را هم می توانید به صورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی ما با چند کیلیک ساده تهیه کنید و هم می توانید از نمایندگیهای ما در شهر خود به صورت حضوری خریداری نمایید.

 

 

شیر فلوتر رهانه

از قدیمیترین و با سابقه ترین شرکتهای فعال در حوزه تولید شیرآلات مختلف شرکت رهانه می باشد که به عنوان بهترین شرکت در این زمینه شناخته می شود؛ بالا بودن سطح کیفیتی محصولات رهانه سبب گردیده تا این مجموعه به موفقیتهای بسیاری برسد و گواهینامه های متعددی را دریافت نماید.

از ویژگیهای کلیدی و مهم شیرآلات رهانه مقاومت بالا و ماندگاری بسیار آنها می باشد به همین دلیل مورد استقبال بسیاری از هموطنان عزیزمان قرار گرفته اند.

شیر فلوتر رهانه از تولیدات برتر این مجموعه بوده که برای آشنایی بیشتر شما گرامیان با این محصول مطالبی را به تحریر در آورده ایم.

شیر فلوتر چیست؟

فلوتر که در لغتنامه به معنای شناور است یکی از قطعات مهم و ضروری می باشد که برای اندازه گیری و کنترل سطح مایعاتی که رسانای برق می باشند مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه عملکرد شیر فلوتر رهانه

این محصول که با نام شیر کنترل سطح مخزن نیز شناخته می شود در درون خود یک عدد گوی پر از هوا جای داده است؛ هنگامی که سطح مایع رو به افزایش است به منظور جلوگیری از سرریزشدن مایع و جلوگیری از ورود آسیبهای احتمالی به پمپ، فلوتر که سبک و خالی است با سطح مایع بالا می رود و شیر ورودی را قطع می کند، اما اگر مایع به پایینترین سطح خود برسد شناور یا فلوتر نیز پایین آمده و شیر باز و مسیر آب آزاد می شود تا مخزن پر گردد؛ این مکانیزم از سوختن پمپ جلوگیری می کند.

شیر فلوتر رهانه توسط فیتینگ برنجی با دریل در قسمت بالای مخزن آب نصب گردیده و به منبع آب متصل می شود.

بررسی قطعات شیر فلوتر رهانه

در پوش از جنس پلی اتیلن، پیستون- مهره از جنس A.B.S، واشر آب بندی از جنس N.B.R، دسته- مهره رگلاژ از جنس CuZn39Pb3 و بدنه از جنس CuZn39Pb2 تشکیل شده است که با سایزهای 2/1- 4/3- 1 و 2 اینچ طراحی و تولید می گردد.

رنگ توپی شیر فلوتر رهانه فقط نارنجی است.

این محصول مقاوم در برابر آب جوش است به همین رو منبع انبساط به شمار آمده و در مخازن انبساط- سرویسهای بهداشتی و منابع هوایی آب سرد و گرم کارایی دارد.

 

محاسن شیر فلوتر رهانه

  • دارای علامت استاندارد و تحقیقات صنعتی در ایران (بهترین نماد برای روشهای کنترل سطح آب در انواع مخازن سه لایه) است و گواهینامه ISO 9002 (استاندارد جهانی) را دریافت کرده است.

  • بر روی تانکرهای نفت- آب و... قابلیت نصب دارد.

  • با روش فورجینگ تولید می شود.

فروش شیر فلوتر رهانه

شرکت رهانه علاوه بر کیفیت محصولات به قیمت آنها نیز توجه ویژه ای نموده به همین دلیل شیر فلوتر رهانه کاملأ اقتصادی و مقرون به صرفه است.

برای استعلام قیمت می توانید به وب سایت رسمی ما مراجعه کنید و برای خرید آنلاین به فروشگاه های آنلاین و خرید حضوری به نمایندگیهای ما مراجعه فرمایید.

8

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه