قالب وودمارت یا فلت سام (بهترین قالب فروشگاهی وردپرس)

قالب وودمارت یا فلت سام (بهترین قالب فروشگاهی وردپرس)
کدخبر : 13203
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

قالب وودمارت یا فلت سام آیا شما هم به دنبال تهیه قالب فروشگاهی وردپرس هستید؟ حتما می دانید که روند انتخاب بهترین قالب فروشگاهی وردپرس، روندی مهم و پر اهمیت به حساب می آید که می تواند چالش های متنوعی را بر سر راه شما قرار دهد. به صورت کلی، برای انتخاب بهترین قالب فروشگاهی وردپرس شما باید به نکات و اطلاعات مختلفی توجه داشته باشید.

بهترین انواع قالب فروشگاهی وردپرس نه تنها کیفیت ساخت مطلوبی دارند، بلکه همراه با قدرت عملکردی بالایی نیز در اختیار مشتریان قرار می گیرند. بهترین قالب فروشگاهی وردپرس باید بهینه شده باشد. در غیر این صورت، احتمال اینکه شما با مشکلات جدی مواجه شوید افزایش پیدا می کند. به عقیده برخی از کارشناسان، قالب وودمارت و قالب فلت سام را می توان به عنوان دو مورد از بهترین قالب های ایرانی معرفی کرد. امروز ما قصد داریم تا در مورد همین دو قالب با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

قالب وودمارت

 

بیایید تا کارمان را با بررسی دقیق قالب وودمارت شروع کنیم. وودمارت یکی از شناخته شده ترین قالب های بین المللی وردپرس به حساب می آید که ویژگی های مثبت زیادی را در خود جای داده است. به صورت کلی، قالب وودمارت خوش ساخت بوده و همراه با تم ها و قابلیت های شخصی سازی متنوعی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این قالب برای وب سایت های فروشگاهی و وب سایت هایی که در زمینه ارائه انواع فایل فعالیت می کنند، نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت. به خاطر داشته باشید که این قالب با ووکامرس به صورت کامل همخوانی داشته و شما با خیال راحت می توانید آن را به کار گیرید.

جدا از این مسئله، با نصب قالب وودمارت بر روی سیستم وردپرس و راه اندازی یک سایت فروشگاهی، شما می توانید امکانات موجود درون سایت خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهید. همه این موارد باعث شده اند تا استفاده از قالب وودمارت در ایران رایج شود. این قالب فروشگاهی وردپرس به صورت اورجینال با زبان انگلیسی طراحی شده است ولی، امروزه توسط تیم های مترجم در زبان فارسی هم به فروش می رسد.

مزیت های قالب وودمارت

قالب وودمارت

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که به صورت دقیق مزیت های قالب وودمارت کدام اند؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که وودمارت یک قالب پیشرفته و با امکانات به حساب می آید که ویژگی های مطلوب زیادی را در خود جای داده است. شما می توانید وودمارت را در طراحی انواع سایت های فروشگاهی و وردپرسی مرد استفاده قرار دهید. این قالب به شما اجازه می دهد تا هم محصولات فیزیکی و هم محصولات دیجیتالی را در بازار عرضه نمایید.

داشتن دمو های فوق العاده و صفحه ساز قوی از جمله مهم ترین ویژگی های این قالب فروشگاهی وردپرس به حساب می آیند. با استفاده از صفحه ساز این قالب شما به راحتی و بدون هیچ مشکل خاصی می توانید نسبت به زیبا تر کردن سایت خود اقدام نمایید. دمو های آماده آن هم به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید آنها را در جهت طراحی یک سایت به صورت کامل به کار گیرید. جدا از این مسئله، وودمارت از یک هدر ساز پیشرفته و قوی هم استفاده می کند. هدرساز این قالب به شدت پیشرفته بوده و امکانات ویرایشی زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

قالب فلت سام

حال که با قالب وودمارت به صورت کامل آشنا شدیم، بیایید تا به سراغ قالب فلت سام برویم. فلت سام دیگر قالب فروشگاهی وردپرس به حساب می آید که در دنیای امروزی ما محبوبیت زیادی هم به دست آورده است. به صورت کلی، قالب فلت سام به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص و کلیدی، به شدت مشهور شده است. این قالب توانسته به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین قالب های وردپرس فارسی تبدیل شود. فلت سام تم فارست در حال حاضر توسط فروشگاه های بسیار زیادی مورد استفاده قرار گرفته و شما با خیال راحت می توانید آن را در جهت زیبا تر کردن قسمت های مختلف سایت خود به کار گیرید.

به عقیده اکثر کارشناسان، این قالب فروشگاهی وردپرس را می توان به عنوان برترین قالب موجود در بازار معرفی کرد. جدا از این مسئله، این پوسته فونت های زیادی داشته و همواره در حال بروز رسانی می باشد. یعنی شما با خیال راحت می توانید آن را در جهت زیبا تر کردن سایت خود به کار گیرید. این قالب همراه با 12 فونت فارسی و پنل مدیریت ویژه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. به خاطر داشته باشید که این قالب، امکانات فروشگاهی زیادی هم دارد.

ویژگی های قالب فلت سام

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که به صورت دقیق قالب فلت سام چه ویژگی هایی را در خود جای داده است؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که این قالب به شما اجازه می دهد تا از یک صفحه ساز اختصاصی در جهت طراحی صفحه محصولات خود استفاده نمایید. جدا از این مسئله، فلت سام از یک کتابخانه بزرگ پوسته های آماده استفاده کرده و شما با خیال راحت می توانید نسبت به نصب کردن آنها بر روی وب سایت خود اقدام نمایید.

به خاطر داشته باشید که انتخاب قالب فلت سام می تواند به شما کمک کند تا خیلی راحت نسبت به شخصی سازی فایل های مختلف اقدام نمایید. این قالب کنترل پنل ساده ای داشته و افراد به سرعت می توانند آن را به کار گیرند. این قالب سرعت عملکردی بالایی داشته و در مقایسه با سایر قالب های موجود در بازار، می تواند برای بهینه سازی سایت شما مناسب باشد. در کل، استفاده از این قالب نتایج مطلوبی را برایتان به همراه خواهد داشت.

قالب وودمارت یا فلت سام

حال که همه موارد مربوط به قالب های فلت سام و وودمارت را پشت سر گذاشتیم، بیایید تا به یک سوال مهم پاسخ دهیم: کدام قالب بهتر است؟ همانطور که گفته شد، انتخاب بهترین قالب فروشگاهی وردپرس کار دشواری است. هر کدام از این قالب یک سری ویژگی های خاص و کلیدی را در خود جای داده اند. برای دریافت بیشترین بازدهی، شما می توانید به اطلاعات هر کدام از قالب ها توجه کنید و سپس خرید خود را ثبت نمایید. هر دو قالب امکانات کامل طراحی سایت فروشگاهی را به شما می دهند که با یک آموزش وردپرس مناسب می توانید کار با این قالب ها را یاد بگیرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه