مقایسه روش کاشت ابروی طبیعی با روش های منسوخ دیگر

کاشت ابروی طبیعی یکی از تخصصی ترین کار های زیبایی صورت می باشد.حتما میدونید ابرو و مو یکی از مهم ترین اِلِمان های زیبایی صورت محسوب میشود.ریزش مو و ریزش ابرو یکی از دغدغه های این روزهای خیلی ها می باشد.

مقایسه روش کاشت ابروی طبیعی با روش های منسوخ دیگر
کدخبر : 13001
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

 

سریع ترین روش پر پشت کردن ابرو

کاشت ابروی طبیعی یکی از تخصصی ترین کار های زیبایی صورت می باشد.حتما میدونید ابرو و مو یکی از مهم ترین اِلِمان های زیبایی صورت محسوب میشود.ریزش مو و ریزش ابرو یکی از دغدغه های این روزهای خیلی ها می باشد.اکثر افرادی که درگیر ریزش ابرو میشوند به دنبال راه حل برای رفع این مشکل هستند.دکتر مرجان همتی در ابتدا عواملی که باعث ریزش ابرو‌ میشوند رو مورد بررسی قرار می دهد.در ادامه به ساختار اصلی ابرو می پردازد.سپس بهترین روش کاشت ابرو را مو به مو مورد بررسی قرار می دهد.متخصصین ما در مجموعه زیبایی آدینا در تهران سعی دارند تا آخرین متد های کاشت را برای هرچه طبیعی تر بودن چهره شما بکار ببرند.خیلی روش های کاشت ابرو امروزه منسوخ شده و روش های طبیعی تری جایگزین شده.این روش ها کمترین آسیب را برای زیبا جو دارد.همچنین بیشتر تراکم و بازدهی را برای شما زیباجویان به همراه دارد.برای دانستن بهترین روش کاشت ابرو تا انتها این مطلب را بخوانید.

 

بهترین روش های کاشت ابرو

قبلاً از فلپ جزیره‌ای شریان گیجگاهی سطحی مودار که منجر به پیوند ابرو و نوار کامل می‌شد که باعث رشد ضعیف می‌شد، استفاده می‌شد.نه رشد مطلوب و نه جهت مطلوب با هیچ یک از این تکنیک های ابتدایی به دست نیامد. پیوند واحد فولیکولی (FUT) برای مدت طولانی با استفاده از پیوند تک مو برای کاشت ابرو مورد استفاده قرار گرفته است. بخیه و با حداقل زمان خرابی. از کاشت موی مصنوعی برای بازسازی ابرو استفاده شده است، به ویژه در مواردی که ناحیه اهدا کننده در دسترس نباشد، به عنوان مثال، آلوپسی یونیورسالیس. با این حال، متخصص ترجیح می دهد از آنها استفاده نکند به دلیل خطر واکنش جسم خارجی که باعث زخمی شدن دائمی این ناحیه می شود و تأثیر روانی بیشتری نسبت به نداشتن یا کم پشت بودن ابرو دارد. در صورت محدود بودن در دسترس بودن ناحیه اهداکننده، ترجیحاً فقط تکنیک های استتار انجام شود.در بهترین روش کاشت ابرو باید به این نکات دقت کرد.

عوارض کاشت ابرو

معمولاً بیشترین عوارض مربوط به جهت و پیچ خوردگی، عدم تطابق رنگ و بافت یا عدم رشد مجدد است. این عوارض وابسته به اپراتور بوده و با تجربه و استفاده از تکنیک صحیح کاهش می یابد. ممکن است عدم تقارن به دلیل انقباض فرونتالیس یا اوربیکولاریس پس از بیهوشی وجود داشته باشد که باعث ایجاد قضاوت نادرست در مورد شکل ابرو در حین ایجاد شکاف می شود. عفونت، تورم، کبودی، فولیکولیت و اسکار به ندرت دیده می شود.

مقایسه روش fue و fut در کاشت ابرو

در روش FUE، موها باید کوتاه شوند که در مقایسه با FUT به عنوان جنبه منفی در نظر گرفته می شود، زیرا انحنای طبیعی موها، که برای کمک به هدایت قرار دادن گرافت ها استفاده می شود، ارزیابی دشوار می شود. متخصصان معمولاً ترجیح می دهند یک کوتاه کردن محافظه کارانه انجام دهند، یعنی حدود 3 تا 4 میلی متر مو روی سطح باقی مانده است تا فر موها را ببینند.

معمولاً پانچ های دندانه دار تیز 0.75-0.80 میلی متر ترجیح داده می شوند.یک مو ترجیحاً استخراج می شود که یکی از مزیت های اصلی FUE نسبت به روش FUT است. در صورت کمبود FU تک مو، برداشت ساب فولیکولی ترجیح داده می شود. به طور متوسط، 200 واحد FU در هر طرف با تراکم نه بیشتر از 30-35 FU/cm2 مورد نیاز است. با این حال، تعداد گرافت ها می تواند با توجه به ضخامت و طول ابرو متفاوت باشد. تراکم شدید می تواند باعث افزایش تعداد غدد چربی پیوند شده همراه با پیوندها شود که تنظیم نشده و بیش از حد سبوم تولید می کنند.علاوه بر این، برش غدد چربی در حین برش در محل گیرنده برای ایجاد شکاف، می تواند سبوم را در بافت اطراف آزاد کند و باعث تشکیل کیست شود.اینها می توانند در طول بسته بندی متراکم پیوندها بیشتر رخ دهند.

تمام موها در یک جلسه کشیده نمی‌شوند، زیرا زمان خارج از بدن به دلیل زمان طولانی مصرف در طول کاشت افزایش می‌یابد. معمولاً در یک نقطه از زمان بیش از 200 FU گرفته نمی شود.البته بسته به سلیقه زیباجو این زمان متفاوت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه