وام قرض الحسنه | وام فوری

وام قرض الحسنه بدون ضامن با شرایط آسان | وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی بانک مهر

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور حمایت از مشتریان خود و براساس ابلاغیه جدید بانک مرکزی، به متقاضیان واجد شرایط وام ۲۰۰ میلیونی می‌پردازد.

وام قرض الحسنه بدون ضامن با شرایط آسان | وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی بانک مهر
کدخبر : 9575
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام قرض الحسنه یکی از انواع وام های بانکی است؛ این نوع وام در واقع عقدی است بین بانک و قرض گیرنده که طبق مقررات و ضوابط مبلغی به عنوان قرض به فرد داده می شود؛ طبق قرار داد مبلغ وام قرض الحسنه توسط وام گیرنده باید باز پرداخت شود. بانک های مختلفی وام قرض الحسنه به سپرده گذاران خود ارائه می دهند. سقف تسهیلات وام قرض‌ الحسنه به متقاضیان و میزان کارمزد آن هر ساله توسط بانک‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌شود. وام قرض الحسنه همان طور که از نامش پیداست، دارای نرخ کارمزد کمی است؛ عموما نرخ کارمزد تسهیلات صفر تا چهار درصد است که از مشتریان دریافت می‌شود.

وام قرض الحسنه

متقاضیان دریافت این وام ۲۰۰ میلیونی باید در یکی از شعب بانک مهر سپرده قرض الحسنه داشته باشند. افراد برای دریافت این تسهیلات باید حداقل خواب سپرده سه ماهه ایجاد کنند. این وام قرض الحسنه بوده و تنها کارمزد ۴ درصدی دارد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۶۰ ماه اعلام شده است. افراد برای دریافت این وام باید ضامن رسمی داشته باشند. لازم به ذکر است که پرداخت این وام به بودجه شعبه و ابلاغیه بانک مرکزی بستگی دارد.

با توجه به مبلغ وام، کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط ۳ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۳۳۳ تومان است. مجموع رقم وام و سود آن نیز به ۲۰۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌رسد.

وام قرض الحسنه

بانک مهر ایران به افراد واجد شرایطی که برای خرید کالا به تسهیلات احتیاج دارند، وام قرض الحسنه 100 میلیون تومانی می‌پردازد. این وام در قالب طرح «کالا کارت» پرداخت می‌شود.

 افرادی که خواهان خرید وام 100 میلیون تومانی از بانک مهر ایران هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. این وام قرض الحسنه بوده و تنها به آن 4 درصد کارمزد سالیانه تعلق می‌گیرد. مدت زمان بازپرداخت وام به انتخاب دریافت کننده آن تعیین خواهد شد و حداکثر هم به 24 ماه می‌رسد. مشتریانی که این تسهیلات بانک مهر ایران را دریافت می‌کنند فقط امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد این مجموعه را خواهند داشت.

اقساط این مبلغ وام قرض الحسنه 4 میلیون و 342 هزار و 492 هزار تومان است. کل سود این تسهیلات هم 4 میلیون و 219 هزار و 813 تومان و مجموع رقم وام و سود آن هم 105 میلیون و 279 هزار و 813 تومان خواهد بود.

بانک قرض الحسنه رسالت به شرکت‌های دانش بنیان در قالب سه طرح مختلف وام پرداخت می‌کند. یکی از این طرح‌ها، «اشتغال پایدار» نام دارد که براساس آن به ازای هر فرد مشغول به کار در مجموعه دانش بنیان، وام 30 میلیون تومانی اعطا می‌شود.

این بانک در قالب تفاهم نامه همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی طرح اشتغال پایدار را تبیین کرده و از شرکت‌ها دانش بنیان حمایت می‌کند. براساس طرح مذکور به شرکت‌های دانش بنیانی که زمینه اشتغال را برای هر فرد جویای کار فراهم آورند، وام قرض الحسنه 30 میلیون تومانی پرداخت می‌شود. به عنوان مثال اگر شرکتی 15 شاغل داشته باشد، مبلغ تسهیلات آن به 450 میلیون تومان می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام نیز 36 ماهه است. ضمنا براساس این طرح، امکان پرداخت تسهیلات به افراد حقیقی کارآفرین ممکن خواهد بود.

بانک قرض الحسنه رسالت با هدف اعطای وام‌های بدون سود و ارائه انواع خدمات بانکی مجاز فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک از اولین بانک‌های دیجیتال کشور است که تمامی خدمات اعم از افتتاح حساب تا اخذ وام را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه می‌دهد.

این بانک براساس شعار «بانکی اجتماعی با خدماتی نوین» مشغول به فعالیت است و همواره برای گره گشایی مالی از افراد کارآفرین و صنف‌های مختلف کشور تلاش می‌کند. پرداخت تسهیلات به دانشجویان دانشگاه آزاد، هنرمندان و فرهنگیان، زوج‌ها، مددجویان، تاکسیران‌ها و اتوبوسران‌ها و … از جمله خدمات تسهیلاتی بانک قرض الحسنه رسالت است. این بانک علاوه بر ارائه خدمات به مردم کشور، برای اتباع خارجی امکانات ویژه‌ای دارد و به آن‌ها خدمت رسانی می‌کند.

 در تسهیلات قرض الحسنه بانک سپه می‌توانید با افتتاح حساب قرض‌الحسنه جاری با یا بدون دسته چک تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید.

افرادی که خواهان وام قرض الحسنه ۵۰ میلیون تومانی هستند باید در یکی از شعب بانک سپه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. مدت زمان خواب سپرده برای دریافت این وام یک ماه است. متقاضیان این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. این وام بدون سود است و تنها به آن ۴ درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، میزان کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط این وام یک میلیون و ۳۸۸ هزار و ۸۸۹ تومان اعلام شده است. مجموع رقم وام و سود آن به ۵۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌رسد.

کسانی که امکان ایجاد میانگین حساب دارند و می‌خواهند از این طریق وام دریافت کنند، طرح «ارمغان سینا» گزینه مناسبی برای آن‌ها است. این وام ۲۰۰ میلیون تومانی به افرادی تعلق می‌گیرد که سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

افرادی که مایل به دریافت این وام ۲۰۰ میلیونی هستند باید علاوه بر افتتاح حساب، میانگین دو تا۵ماهه نیز ایجاد کنند. کسانی شرایط دریافت این وام را دارند که ضامن رسمی یا سند ملکی به بانک ارائه دهند. هزینه‌های جانبی با توجه به نوع ضمانت متفاوت است و بین ۱۰۰ هزار تا یک میلیون تومان خواهد بود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۶۰ ماه و سود آن ۱۸ درصد است. وام گیرنده نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشد.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، مدت بازپرداخت و سود آن، هر قسط ۵ میلیون و ۷۸ هزار و ۶۸۵ تومان است. کل سود وام ۱۰۴ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۳۰۵ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان خواهد بود.

بانک توسعه تعاون به منظور تامین مالی مشتریان واجد شرایط خود، وام ۱۰۰ میلیون تومانی در قالب طرح «کوثر» ارائه می‌دهد. مشتریان برای دریافت این وام باید سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.

بانک توسعه تعاون به مشتریان واجد شرایط خود به شرط ایجاد خواب سپرده حداقل ۳ماهه، وام ۱۰۰ میلیون تومانی می‌پردازد. این تسهیلات نیاز به ضامن رسمی دارد و بیشترین مدت زمان بازپرداخت آن ۲۴ ماه اعلام شده است. این وام به صورت قرض الحسنه پرداخت می‌شود و کارمزد صفر تا چهار درصد دارد. میزان این کارمزد برحسب ضریب برابری تسهیلات، دوره بازپرداخت و مدت زمان خواب سپرده متغیر است. متقاضیان این وام نباید در سیستم بانکی بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، میزان کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه، مبلغ هر قسط ۴ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۴۹۲ هزار تومان است. کل سود وام ۴ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۸۱۳ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، ۱۰۴ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۸۱۳ تومان خواهد بود.

بانک سامان نیز از بانک‌هایی است که وام ازدواج پرداخت می‌کند. سقف وام این بانک برای زوج‌هایی که پسر زیر ۲۵ سال و دختر زیر ۲۳ سال سن دارند، ۱۵۰میلیون تومان و برای باقی زوج‌ها، ۱۲۰ میلیون تومان است. لازم به ذکر است که نوع ضمانت این وام، سند ملک است.

وام ازدواج بانک سامان بدون سود است و دریافت‌کنندگان، تنها چهار درصد کارمزد وام را می‌پردازند. بنابراین هر قسط وام ازدواج بانک سامان، برای وام ۱۵۰میلیون تومانی، یک میلیون و ۳۶۳هزار تومان و برای وام ۱۲۰میلیون تومانی، یک میلیون و ۹۰هزار تومان است. در نتیجه مجموع بازپرداخت گروه اول، ۱۸۳میلیون تومان و گروه دوم ۱۴۶میلیون و ۴۰۰هزار تومان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه