سازمان جهانی بهداشت هراس انداخت | سازمان جهانی بهداشت: گوشت عامل همه گیری جدید

به گفته سازمان جهانی بهداشت، عرضه گوشت باید مشمول مقررات سفت و سخت جدیدی گردد تا بتوان محصولات حیوانی را دور از دسترس مردم عادی قیمت گذاری کرد و این‌گونه جلوی «همه‌گیری» بعدی را گرفت.

سازمان جهانی بهداشت هراس انداخت | سازمان جهانی بهداشت: گوشت عامل همه گیری جدید
کدخبر : 20625
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

سازمان جهانی بهداشت (WHO) به دولت‌های جهان هشدار داده است که «همه‌گیری بعدی» از عرضه گوشت ناشی می‌شود و در نتیجه بشریت باید در مصرف محصولات حیوانی محدود شود.

به گفته سازمان جهانی بهداشت، عرضه گوشت باید مشمول مقررات سفت و سخت جدیدی گردد تا بتوان محصولات حیوانی را دور از دسترس مردم عادی قیمت گذاری کرد و بر بسیاری از محصولات دامی محدودیت اعمال شود تا به این صورت، جلوی همه‌گیری بعدی گرفته شود.

این روایت جهانی نگران‌کننده جدید در بحبوحه تشدید جنگ علیه کشاورزی و دامپروری بر سر ادعاهایی مبنی بر این که تولید گوشت و محصولات لبنی به به اصطلاح «بحران آب‌وهوایی» کمک می‌کند، می‌آید.

اکنون WHO که اکثریت بودجه خود را از بیل گیتس دریافت می کند، صنعت گوشت را با آخرین تاکتیک‌های هراس‌افکنی، هدف قرار می دهد - خطر ادعایی یک بیماری همه‌گیر دیگر.

این ایده جدید ترس‌آفرین اکنون تحت عنوان One Health تبلیغ می شود. One Health یک دستور کار جهانی است که به بوروکرات‌های غیرمنتخب و ناشناخته‌ی سازمان جهانی بهداشت اختیارات گسترده‌ای می دهد.

هراس‌افکنی تازه از سازمان جهانی بهداشت/ گوشت نخورید تا جلوی «همه‌گیری» بعدی گرفته شود!

این طرح به WHO اجازه می دهد تا قدرت را متمرکز کند و تصمیماتی را در رابطه با رژیم غذایی، کشاورزی و دامپروری، آلودگی محیط زیست، جابجایی جمعیت، مراقبت های بهداشتی و موارد دیگر برای کل جهان اتخاذ کند و حقوق شهروندان و قوانین کشورهای مستقل را نادیده بگیرد. 

برای این منظور و در راستای همین هدف شوم، گزارشی توسط برنامه‌ی بروکس مک کورمیک جونیور برای حقوق و سیاست‌گذاری حیوانات در دانشکده حقوق هاروارد و مرکز حفاظت از محیط زیست و حیوانات در دانشگاه نیویورک سرهم‌بندی شده که پیش‌بینی می‌کند همه‌گیری بعدی احتمالاً از عرضه‌ی گوشت ایالات متحده ظاهر می‌شود.[1]

علاوه بر این، آن‌ها هشدار می دهند که خرید و فروش خز و پوست حیوانات، نوازش کردن حیوانات اهلی توسط کودکان ها و حیوانات خانگی همگی خطرات مشابهی را ایجاد می کنند.

اساساً تمام حوزه‌های مختلف زندگی و تجارت که شامل تماس با حیوانات و انسان‌ها، هر چند مختصر یا نادر باشد، در این «داستان» جدید، تهدید محسوب می شود.

به طور کلی، دستور کار One Health صنعت گوشت و لبنیات و مصرف محصولات غذایی با منشاء حیوانی را شیطانی جلوه می دهد!

این طرح خواستار به حداقل رساندن یا حذف برخی از تماس‌های حیوان و انسان، استریل‌سازی مناطق نگهداری یا قصابی حیوانات و افزایش چشمگیر استفاده از آنتی‌بیوتیک ها و واکسن‌ها در حیوانات در سراسر جهان است. همچنین نیازمند افزایش چشمگیر نظارت و آزمایش زیستی است که طبعا به معنی گسترده کردن دایره‌ی اختیارات و اعمال نفوذ سازمان جهانی بهداشت است.

دستور کار One Health قصد القاء این «ادعا» را دارد که تماس با حیوانات و محصولات گوشتی «خطر بالایی» ایجاد می کند.

در مقابل، گزارش مورد بحث در درجه اول بر اقدامات قانونی و نظارتی برای کاهش بیماری مشترک بین انسان و دام متمرکز است.

این پیشنهادها شامل ممنوعیت بالقوه برخی از اعمال حیوانات است که "خطر بزرگ اما ارزش نسبتا کمی، اقتصادی یا غیره دارند."

اخطارهای این گزارش به طرزی آشکار برای توجیه گذار مصرف از گوشت تولیدشده در دامداری به «گوشت» تولید شده در آزمایشگاه یا همان گوشت مصنوعی طراحی شده است که توسط بیل گیتس و مجمع جهانی اقتصاد (WEF) تبلیغ می شود.

در سال‌های اخیر، صنعت «گوشت» تولید شده در آزمایشگاه این روایت را مطرح کرده است که ترکیبات آزمایشگاهی حاصل از کشت سلولی آن‌ها، پاسخی به معضلات زیست‌محیطی امروزی یا همان «تغییرات اقلیمی» ادعایی است. در این نوع تبلیغات، مرتب خطر انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام برجسته می شود و در سمت مقابل، «گوشت» کشت‌شده در آزمایشگاه، بسیار بهداشتی و مفید و منطبق بر معیارهای «محیط زیستی» معرفی می شود.

هدف اصلی بازاریابی برای صنعت گوشت آزمایشگاهی نوظهور این است که با کاهش انتشار گازهای گلخانه ای حاصل از کشاورزی سنتی به "مبارزه با تغییرات آب و هوایی" کمک می کند.

این در حالی است که مطالعه‌ای که توسط دانشگاه یو سی دیویس در ماه می امسال منتشر شد، نشان داد که گوشت آزمایشگاهی تا 25 برابر گوشت دامداری اثرات منفی محیط زیستی دارد.[2]

به هر حال، به نظر می رسد که جریان قدرتمند و پرنفوذ گلوبالیسم، با همه‌ی ابزارهای موثری که در اختیار دارد(از جمله رسانه، سازمان‌های بین‌الملی و آموزش و پرورش و در راس آن‌ها دولت‌های گلوبالیست گوش‌ به‌فرمان سند اهداف توسعه پایدار) نابودی و به حداقل رساندن کشاورزی و دامداری را به بهانه‌ی «تغییرات اقلیمی» آغاز کرده‌اند./مشرق

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه