فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت انگلیسی 21 خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

افسانه کارت های تاروت به طور گسترده ای پخش شده است. بعضی ها فکر می کنند اهل مصر است. با این حال، برخی از افراد تا حد ممکن علاقه زیادی به کارت‌های تاروت دارند تا هیروگرام را مطالعه کنند، مانند آنتوان کورت دو گبلین، روحانی سوئیسی، ناشر لوموند پریمیتیف. او قویاً ادعا کرد که کولی ها از کارت های تاروت برای پیش بینی استفاده می کردند. البته این موضوع هنوز ثابت نشده است.

فال تاروت انگلیسی 21 خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف  انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟
کدخبر : 17500
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت متولد فروردین

چهار عصا

فال تاروت:تعابیر کلیدی: ثبات، موفقیت اولیه، آراستگی، قدرت، آرامش پس از شروع کاری که در درجه اول موفقیت آمیز و پایدار است.

ممکن است بخواهید کسب و کار خود را داشته باشید. و اگر تصمیم به این کار دارید، باید صبور باشید و به تلاش خود ادامه دهید. سپس در آینده موفق خواهید بود. به طور کلی، کار شما پایدار و روان است اگرچه پیشرفت کند است. برای امور مالی، آنقدر پول به دست خواهید آورد که هر طور که می خواهید خرج کنید. برای عشق اگر معشوق داشته باشید همدیگر را خوب درک می کنید. ممکن است زمانی را به سفر با هم بگذرانید. رابطه شما قوی تر و دلپذیرتر خواهد شد. اگر مجرد هستید و کسی وارد زندگی شما می شود، سعی کنید با او صحبت کنید و با هم بیرون بروید. با این حال، رابطه قطعی نخواهد بود.

فال تاروت متولد اردیبهشت

چهار پنتاکل

تعابیر کلیدی: ثبات، موفقیت اولیه، آراستگی، قدرت، آرامش پس از شروع کاری. اکنون زمان صرفه جویی است تا ثروتی پایدار بسازید.

شرایط عشقی شما آنطور که می خواستید پیش نرفت. مراقب حسادت خود باشید که ممکن است شریک زندگی شما را در نهایت ناامید و خسته کند. اساساً تغییر را دوست ندارید و خودمحور هستید. بهتر است صریح با شریک زندگی خود صحبت کنید و راهی برای سازگاری با یکدیگر بیابید زیرا بهتر از این است که فقط از معشوق خود مطالبه کنید. ممکن است نگران امور مالی خود باشید، اما در کل هنوز پول کافی برای خرج کردن دارید. برای کار، می توانید بدون پیشرفت یا رکود به کار خود ادامه دهید.

 فال تاروت متولد خرداد

شیطان

تعابیر کلیدی: بجنگ اما با طمع، قمار دوست داشتن، افسون در همه رذیلت ها، قمار، مواد مخدر، جنسی، مادیات، اعتیاد به مواد، گمراهی، انجام هر کاری حتی برآورده شدن آن اشتباه است.

متوجه خواهید شد و می خواهید اقلام گران قیمت، دکوراسیون و بسیاری چیزها را بخرید. شما خواسته های نامحدودی خواهید داشت و دوست دارید برای ملاقات با مردم و دیدن چیزهای جدید برای لذت بردن از زندگی خود بیرون بروید. ممکن است در جامعه جدیدی که تا به حال ندیده اید غرق شوید. مراقب سبک زندگی بیش از حد لوکس باشید، زیرا فقط موقتی است. در نحوه اداره زندگی خود بی توجه نباشید. تمرکز و دقت بیشتری داشته باشید.

فال تاروت متولد تیر

ملکه های عصا

تفاسیر کلیدی: زنان بالای 25 سال، نقش و وظیفه زن شامل ویژگی ها، عاطفه، توانایی و شخصیت. این کارت نشان دهنده زنانی است که در کار توانایی دارند و فرصت موفقیت در مسیر شغلی خود را دارند.

شما مصمم هستید و قصد دارید در همه چیز همانطور که انتظار می رود موفق شوید. ممکن است احساس کنید که پرانرژی هستید و می توانید کارهای زیادی انجام دهید. نکته بد شما این است که ممکن است ایده های خلاقانه ای داشته باشید که همیشه قابل تغییر هستند. این بدان معنی است که مهم نیست که چند پروژه در ذهن خود دارید، ممکن است هیچ پروژه ای را شروع نکنید زیرا همیشه نظر خود را تغییر خواهید داد. باید صبورتر باشید و آرام باشید تا بتوانید در کاری که می خواهید انجام دهید موفق شوید.

فال تاروت متولد مرداد

محبت

تفاسیر کلیدی: ماجراجویی، مسافرت، تغییر، عشق به آزادی، جابجایی مانند نقل مکان به دفتر جدید یا خانه جدید، زمان دشواری که باید خود را برای هماهنگی یا حل و فصل وضعیت به شیوه ای مثبت وفق دهید.

ممکن است احساس بی حوصلگی کنید و دوست داشته باشید زندگی خود را برای بهتر شدن تغییر دهید. اگر در محل کار مشکلی دارید، ممکن است بخواهید به جای تلاش برای حل مشکلات، شغل جدیدی پیدا کنید یا مشکلات را رها کنید. در این مدت باید آرام بمانید و هرگز از احساسات خود برای تصمیم گیری استفاده نکنید زیرا ممکن است اشتباه کنید. برای عشق، ممکن است از معشوق خود خسته شوید و به راحتی ناامید شوید. بسیار مهم است که انسان معقولی باشد. تندخو نباشید و از احساسات خود با معشوق خود استفاده نکنید زیرا این فقط درگیری را گسترش می دهد.

فال تاروت متولد شهریور

عاشقان

تعابیر کلیدی: شادی و نشاط در عشق و عشق، ازدواج، دوستی، هماهنگی، رابطه عشقی زودرس، رابطه زناکارانه و افسون.

در آینده نزدیک باید در مورد چیزی تصمیم بگیرید. چندین انتخاب در زندگی شما وجود خواهد داشت. برای کار، بیش از یک فرصت برای انتخاب خواهید داشت، به عنوان مثال، برای ادامه کار فعلی یا تغییر به شغل جدید. اگر بیکار هستید، پیشنهادات جالبی دریافت خواهید کرد که شما را بسیار مردد می کند. اگر کسب و کار خود را دارید، ممکن است مجبور شوید با اتحاد یا شریک تجاری سر و کار داشته باشید. برای امور مالی، هیچ مشکلی وجود ندارد، اما باید مراقب باشید که به راحتی پول خرج کنید. اگر مجرد هستید، عشق جدیدی پیدا خواهید کرد. اگر معشوق داشته باشید به خوبی یکدیگر را درک خواهید کرد.

 

 

 فال تاروت متولد مهر

صفحات فنجان

تفاسیر کلیدی: افراد زیر 25 سال تجربه کمتری دارند و در حال ساختن ثروت هستند. وقوع و احساس، عاطفه، رابطه یا پروژه جدید.

شما باید خود را با دیگران و محیط جدید وفق دهید. ممکن است از به اشتراک گذاشتن نظرات خود خجالت بکشید که بر معاشرت با افراد اطراف شما تأثیر می گذارد. بنابراین، شما باید یاد بگیرید که چگونه با دیگران در جامعه زندگی کنید. با این حال، ممکن است از دوستان یا اطرافیانتان کمک بخواهید. آنها ممکن است بتوانند به نوعی به شما کمک کنند اما نه چندان. ممکن است دوستی جدیدی به دست آورید، اما در محل کار، دوستی قوی نداشته باشید.

فال تاروت متولد آبان

ملکه های پنتاکل

تفاسیر کلیدی: زنان بالای 25 سال، نقش و وظیفه زن شامل ویژگی ها، عاطفه، توانایی و شخصیت، زنان ثروتمند با ثبات مادی.

شرایط روشن تر خواهد شد و به انتظارات خود خواهید رسید. برای کار، فرصت خوبی برای شما پیش خواهد آمد. رئیس و ارشد شما در محل کار به شما اعتماد خواهند داشت. اگر به دنبال شغل هستید، فرصتی برای به دست آوردن آن وجود خواهد داشت. اگر برای مدت طولانی کار می کنید، ممکن است ارتقا پیدا کنید یا حقوق خود را افزایش دهید. برای امور مالی، ممکن است شانس مالی مانند دریافت مبلغ مقطوع یا کمیسیون داشته باشید. برای عشق، اگر مردی مجرد هستید، با زنی راضی کننده آشنا خواهید شد که جذاب و دارای اعتماد به نفس است. اگر زن هستید، جذاب هستید و کسی به شما نزدیک می شود. با این حال، اگر او واجد شرایط نباشد، ممکن است به او توجه نکنید، زیرا شما کاملاً انتخابگر هستید.

فال تاروت متولد آذر

هفت پنتاکل

تفاسیر کلیدی: موفقیت از تمایل، نیت، قدرت، پشتکار، عقل، هوش، رشد، پیشرفت تدریجی به سمت ثبات.

ممکن است قبلاً تلاش کرده باشید کاری انجام دهید و اکنون به طور مثبت در حال تغییر است. ممکن است برای مشاهده نتیجه و ارزیابی وضعیت کلی، استراحت کوتاهی کرده باشید تا ببینید چگونه به جلو بروید. برای کار، ممکن است سخت کار کرده باشید و احساس خستگی کنید و بخواهید استراحت کنید. موفقیت اندکی دیده می شود اما همچنان به آرامی می آید. وضعیت مالی شما در حال بهتر شدن است و در آینده در وضعیت خوبی قرار خواهید گرفت.

فال تاروت متولد دی

صفحات پنتاکل

تفاسیر کلیدی: افراد زیر 25 سال با تجربه کمتر و در حال ساختن ثروت، اخبار خوب، فرصت برای کسب درآمد، رشد به سمت ثروت.

ممکن است نگران امور مالی باشید. ممکن است از وضعیت فعلی خود راضی نباشید و آرزوی پیشرفت و امنیت مالی در زندگی خود داشته باشید. شما گاهی آنقدر مصمم به موفقیت هستید که به احساسات دیگران اهمیت نمی دهید و فقط بر خواسته های خود تمرکز می کنید. مراقب طمع و دلبستگی به مادیات باشید. اگر در این مدت مجبور به تصمیم گیری شدید، خودخواه نباشید، بلکه به فکر دیگران نیز باشید.

فال تاروت متولد بهمن

ده ها شمشیر

تفاسیر کلیدی: بیش از حد موفقیت و کامل بودن می تواند نتیجه منفی داشته باشد و باعث ضرر شود. این یکی از بدترین کارت هایی است که نشان دهنده از دست دادن، شکست، ناامیدی، سلامتی بد، درمان دشوار بیماری است.

ممکن است با چیزی مواجه شده باشید که باعث شده احساس ناامیدی و کمبود انرژی در زندگی داشته باشید. زمان وحشتناک شما بود که هرگز فراموش نمی کردید. ممکن است اعتماد خود را به چیزی از دست داده باشید یا اعتماد خود را به کسی از دست داده باشید. ممکن است به شما خیانت شده باشد یا شکست خورده باشید. همه چیز آنطور که انتظار داشتید پیش نرفت که باعث شد برای مدتی احساس وسواس داشته باشید. با این حال، اوضاع نمی تواند بدتر از این شود. پس از این، می توانید یک بار دیگر بایستید.

فال تاروت متولد اسفند

شش فنجان

تفاسیر کلیدی: تلاش و زمان که منجر به موفقیت، جوایز، بازگشت و تعادل می شود. معشوق در گذشته عاطفه حمایتی در حال حاضر، اصلاح چیزی در گذشته فراهم می کند.

فرصتی برای ملاقات با دوستان و برقراری مجدد دوستی وجود دارد. موقعیت اطراف شما را قادر می سازد یا فرصتی برای ملاقات با معشوق سابق خود یا شخصی که با او قطع رابطه کرده اید را به شما می دهد. او دوباره وارد زندگی شما خواهد شد. برای کار، این احتمال وجود دارد که اشتباه کنید و دوباره کار خود را اصلاح کنید. بنابراین، در این زمان باید با دقت بیشتری کار کنید. برای امور مالی، نیازی به نگرانی نیست زیرا می توانید از اعضای خانواده یا دوستان خود حمایت مالی دریافت کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه