فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت انگلیسی 17 خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

افسانه کارت های تاروت به طور گسترده ای پخش شده است. بعضی ها فکر می کنند اهل مصر است. با این حال، برخی از افراد تا حد ممکن علاقه زیادی به کارت‌های تاروت دارند تا هیروگرام را مطالعه کنند، مانند آنتوان کورت دو گبلین، روحانی سوئیسی، ناشر لوموند پریمیتیف. او قویاً ادعا کرد که کولی ها از کارت های تاروت برای پیش بینی استفاده می کردند. البته این موضوع هنوز ثابت نشده است.

فال تاروت انگلیسی 17 خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف  انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟
کدخبر : 17400
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت متولد فروردین

چرخ روزگار

تعابیر کلیدی: جاه طلبی، رشد، تغییر، ثروت، شروع جدید و عجله برای دنبال کردن رویای خود.

به آینده و موفقیت خود فکر خواهید کرد. برای کار، انگیزه ای برای موفقیت در زندگی خود خواهید داشت. بنابراین، شما بسیار مشتاق خواهید بود و در نتیجه، رئیس شما تلاش شما را تشخیص خواهد داد. ممکن است در کار فرصتی به دست آورید، پیشرفت و موفقیت داشته باشید. در طول این مدت، سعی کنید با رئیس خود درگیری نداشته باشید زیرا او کسی است که از شما حمایت می کند. برای امور مالی، وضعیت مالی شما در حال بهتر شدن است. شما فرصتی برای دریافت مبلغ یکجا خواهید داشت یا شانس مالی دارید یا ممکن است درگیر ارث باشید.

فال تاروت متولد اردیبهشت

برج

تفاسیر کلیدی: اختلاف، تصادف، عجله، ورشکستگی، ضرر، هیجان، ترس، فاجعه، پذیرش فوری در بیمارستان.

در نتیجه، احتمالاً با ناامیدی غیرمنتظره ای مواجه خواهید شد که باعث می شود احساس وحشتناکی کنید زیرا همه چیز آنطور که انتظار می رود نیست. برای کار، ممکن است اتفاقی افتاده باشد و احساس شما را جریحه دار کند که دوست داشته باشید کار را رها کنید. برای امور مالی مراقب هزینه های غیرمنتظره باشید و ممکن است با کمبود پول مواجه شوید. علاوه بر این، مراقب تصادف باشید زیرا ممکن است به طور تصادفی مجروح شوید. بنابراین، شما باید بسیار مراقب باشید. با این حال، در طول این مدت، هزینه کردن برای تعمیر یا بازسازی خانه ممکن است به بهبود شانس شما کمک کند. برای عشق، مراقب مشاجره با معشوق خود باشید. ممکن است مشکل شدیدی داشته باشید که ممکن است منجر به قطع رابطه شود. بنابراین سعی کنید در این مدت خنک باشید.

 فال تاروت متولد خرداد

هشت شمشیر

تفاسیر کلیدی: ریشه مطمئنی که منجر به توسعه، پیشرفت و موفقیت می شود. شما در یک موقعیت دشوار پر از مشکلات، بدشانسی قرار خواهید گرفت و ممکن است مجبور شوید به دادگاه بروید.

ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شده باشید و مجبور شده باشید مشکلات زیادی را حل کنید. ممکن است در شرایط ناامید کننده ای قرار داشته باشید و نتوانید از دیگران کمک بخواهید. یا ممکن است احساس محدودیت یا محدودیت یا عدم آزادی کنید. تغییری ایجاد نخواهد شد و باید صبور باشید. مراقب اسناد مالی و گرفتار شدن در مشکلات مالی باشید. برای عشق، مهم نیست که معشوق داشته باشی یا نداشته باشی، راضی نمی شوی. ممکن است ناامید شوید یا با معشوق خود دچار مشاجره شوید یا احساس ناامیدی کنید.

فال تاروت متولد تیر

نه شمشیر

تفاسیر کلیدی: این بالاترین عدد صحیح دلالت بر ناقص بودن دارد زیرا باید عدد یک را به ده اضافه کرد. شما در یک موقعیت استرس زا و بسیار نگران خواهید بود. ممکن است نسبت به مشکل و ضرر خیلی بدبین باشید زیرا در واقع وضعیت چندان وحشتناک نیست.

احساس تنهایی، استرس و نگرانی زیادی خواهید داشت. ممکن است مشکوک باشید و احساس کنید که نمی توانید به کسی اعتماد کنید. ممکن است رنج کشیده به نظر برسید، آنقدر غمگین و ناامید شده اید که ذهن خود را برای چیزهای جدید باز نکنید. شما خود را به همان باور قدیمی محدود خواهید کرد. شما آنقدر از اشتباه می ترسید که دوباره کاری نکنید. ممکن است از رها شدن و خیانت آشنا یا معشوق نزدیک خود بترسید. مواظب افراط اندیشی و افکار منفی خود باشید. همچنین سعی کنید از تنها ماندن خودداری کنید.

فال تاروت متولد مرداد

شش فنجان

تفاسیر کلیدی: تلاش و زمان که منجر به موفقیت، جوایز، بازگشت و تعادل می شود. معشوق در گذشته عاطفه حمایتی در حال حاضر، اصلاح چیزی در گذشته فراهم می کند.

از دوستان قدیمی یا معشوق سابق خود تماسی دریافت خواهید کرد. در طول این مدت، وضعیت بدون تغییر باقی می ماند. برای کار، اگر کسب و کار خود را دارید، همچنان می توانید آن را حفظ کنید زیرا مشتریان فعلی شما همچنان از شما حمایت می کنند. اگر یک کار تمام وقت داشته باشید، از آن خسته خواهید شد زیرا این یک کار معمولی است یا باید دوباره شغل خود را اصلاح کنید. برای عشق، فرصتی وجود دارد که با معشوق سابق خود ملاقات کنید، یا رابطه خود را دوباره برقرار کنید، یا حتی با یک فرد جوان تر عشق پیدا کنید.

فال تاروت متولد شهریور

هیروفانت

تفاسیر کلیدی: امنیت، ثبات، فرهنگ خوب، صلح. این کارت محافظت از ثروت است. شما از همه بدبختی ها و خطرات در امان خواهید بود. کسی وجود خواهد داشت که به شما کمک کند.

شما ممکن است تغییری در نحوه هدایت زندگی خود داشته باشید، زیرا به بلوغ رسیده اید یا می خواهید چیزهایی را در زندگی تضمین کنید. این امکان وجود دارد که شما ممکن است مطالعه خود را ادامه دهید یا به دنبال دانش اضافی باشید. علاوه بر این، ممکن است به اصول دینی، عقاید و طالع بینی نیز علاقه داشته باشید. برای کار، شما برای کار در یک محل کار سیستماتیک مناسب هستید و می توانید برای مدت طولانی در آنجا کار کنید زیرا هیچ تغییری را دوست ندارید. اگر زیردستانی داشته باشید، رفتار خوبی خواهند داشت و سخت کار می کنند.

 فال تاروت متولد مهر

مرد حلق آویز شده

تعابیر کلیدی: رویا، ضرر، ورشکستگی، جادو و طلسم. ممکن است در شرایط سختی قرار بگیرید که هیچ راهی برای فرار ندارید. بنابراین، بهترین پاسخ صبر و صبر است. همچنین، به معنای قربانی کردن چیزی برای پیشرفت بیشتر است.

نشانه ای از باخت وجود خواهد داشت. برای کار، فرصتی برای یافتن شغل جدید خواهید داشت. یا ممکن است با توجه به شرایط کاری فعلی احساس ناامیدی و استرس داشته باشید. صبوری در این دوران برای شما بسیار مهم است. برای امور مالی، ممکن است مجبور شوید برای چیزی پول خرج کنید یا ممکن است چیزی را از دست بدهید. مراقب باشید در این مدت وارد هیچ گارانتی نشوید زیرا ممکن است بعداً دچار مشکل شوید. برای عشق، شانس زیادی برای پایان دادن به رابطه وجود خواهد داشت. شما باید بسیار مراقب احساسات حساس خود باشید. در هیچ چیز بیش از حد انتظار نداشته باشید زیرا ممکن است به راحتی ناامید شوید. اگر همه چیز را رها کنید و انتظارات خود را پایین بیاورید، وضعیت را بهتر می کند.

فال تاروت متولد آبان

شیطان

تعابیر کلیدی: بجنگ اما با طمع، قمار دوست داشتن، افسون در همه رذیلت ها، قمار، مواد مخدر، جنسی، مادیات، اعتیاد به مواد، گمراهی، انجام هر کاری حتی برآورده شدن آن اشتباه است.

در گذشته، ممکن است زندگی مناسبی داشته باشید و اهمیتی نداشته باشید که دیگران در مورد شما چگونه فکر می کنند. ممکن است با هر تصمیمی که می‌گرفتید، از احساسات به جای عقل استفاده کرده باشید و به دقت در نظر نگرفته باشید که آیا انجام آن خوب است یا نه. به نظر می رسید که شما در سایه هستید و نمی توانید همه چیز را به وضوح ببینید. تنها زمانی متوجه اشتباه خود خواهید شد که سایه ناپدید شود. برای عشق مواظب باش از معشوقت عصبانی شوی. شما باید به دقت در نظر بگیرید که آیا معشوق شما با شما صادق است یا فقط شما را مسخره می کند. اگر معشوق دارید باید صبور باشید زیرا معشوق شما بسیار خود محور است.

فال تاروت متولد آذر

چهار فنجان

تعابیر کلیدی: ثبات، موفقیت اولیه، آراستگی، قدرت، آرامش پس از شروع کاری که باعث کسالت، نارضایتی و ناامیدی می شود.

ممکن است از زندگی خود احساس ناامیدی و آزرده خاطر کنید. اطرافیان شما ممکن است باعث ناراحتی یا ناامیدی شما شوند. با این حال، شما نمی توانید کار زیادی انجام دهید. فقط در مورد رفتارهای آنها از جمله رفتارهای غیر دوستانه دیگران در جامعه خود صبور باشید. ممکن است از جو محیط کار خسته شوید اما باید مراقب رفتارهای خود نیز باشید. در این مدت دریافت هیچ گونه حمایت یا کمکی از دیگران دشوار است. باید سعی کنید تا حد امکان به خودتان کمک کنید.

فال تاروت متولد دی

خورشید

تعابیر کلیدی: رفاه، افتخار، ثروت بادآورده، موفقیت، شکوه، رشد، پیشرفت، شادی، فراوانی، شهرت و خوش شانسی.

شما انتظار و آرزوی موفقیت و داشتن یک زندگی شخصی کامل را دارید. در این مدت، شما برای پیشرفت در حرفه خود جاه طلب خواهید بود یا برای کار بسیار مشتاق خواهید بود. همچنین میل به امنیت مالی بیشتری خواهید داشت. اگر مجرد هستید، ممکن است یک عشق جدید را پیش بینی کنید و این شانس را داشته باشید که در آینده کسی را پیدا کنید که وارد زندگی شما شود. اگر متاهل هستید، ممکن است تمایل به داشتن فرزند داشته باشید.

فال تاروت متولد بهمن

چرخ روزگار

تعابیر کلیدی: جاه طلبی، رشد، تغییر، ثروت، شروع جدید و عجله برای دنبال کردن رویای خود.

یک فرصت غیرمنتظره در زندگی وجود خواهد داشت. این زمان خوبی است زیرا پیشرفتی در کار شما وجود خواهد داشت. شما باید از فرصت استفاده کنید زیرا اغلب اتفاق نخواهد افتاد. برای کار، فرصتی غیرمنتظره برای نشان دادن توانایی خود به رئیس خود خواهید داشت و از سوی همکارانتان نیز حمایت خواهید شد. بنابراین، اگر به دنبال پیشرفت خود در کار هستید، این زمان خوبی است. برای امور مالی، درآمد بادآورده ای مانند افزایش حقوق یا ارث خواهید داشت.

فال تاروت متولد اسفند

شوالیه های جام

تعابیر کلیدی: مردان بین 25 تا 35 سال، مسافرت، جستجو برای چیزی، موقعیت پیشرو، خودسازی، جستجوی کمال در زندگی، عاشق شدن یا درگیر شدن در یک رشته هنری.

برای کار، اگر شغل شما مربوط به هنر یا خدمات باشد، برای شما مناسب خواهد بود. شانس پیشرفت در کار یا کسب تجربیات بیشتر را خواهید داشت. اما اگر در زمینه های دیگر کار می کنید، مراقب باشید که خیلی آهسته کار کنید و ممکن است توسط رئیس یا ارشد در محل کارتان سرزنش شوید. برای امور مالی، وضعیت مالی شما به تدریج بهبود می یابد. بنابراین، شما باید صرفه جو باشید. اگر شما یک زن مجرد هستید، ممکن است معشوقه جدیدی پیدا کنید که آشنا یا هم سن شما باشد. با این حال، رابطه هنوز نامشخص است و برای شناخت بهتر یکدیگر به زمان نیاز دارید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه