فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت انگلیسی 14 خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

افسانه کارت های تاروت به طور گسترده ای پخش شده است. بعضی ها فکر می کنند اهل مصر است. با این حال، برخی از افراد تا حد ممکن علاقه زیادی به کارت‌های تاروت دارند تا هیروگرام را مطالعه کنند، مانند آنتوان کورت دو گبلین، روحانی سوئیسی، ناشر لوموند پریمیتیف. او قویاً ادعا کرد که کولی ها از کارت های تاروت برای پیش بینی استفاده می کردند. البته این موضوع هنوز ثابت نشده است.

فال تاروت انگلیسی 14 خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف  انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟
کدخبر : 17342
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت متولد فروردین

پنج فنجان

تعابیر کلیدی: بی ثباتی، درگیری، ناامیدی و زیان ناشی از ثبات از بین می رود، ناامیدی و افسردگی ناشی از از دست دادن است اما همچنان به چیزی و آینده امیدوار است.

در زندگی احساس ناامیدی و ناامیدی خواهید کرد. ممکن است از چیزی ناامید شوید که باعث دلسردی شما می شود و نمی توانید راهی برای خروج پیدا کنید. با این حال، در واقع، راهی برای خروج از هیچ راهی وجود خواهد داشت. در میان ناامیدی ها، هنوز فرصتی در انتظار شما خواهد بود تا آن را پیدا کنید. فقط هرگز ایمان خود را از دست ندهید و بیش از حد منفی فکر کنید. برای کار، ممکن است احساس ناامیدی کنید، اما باید صبور باشید. برای عشق، شما هنوز مشکلات حل نشده ای دارید. ممکن است یکی از طرفین بخواهد رابطه را پایان دهد در حالی که طرف دیگر ممکن است نخواهد. یا معشوق شما مسافتی طولانی خواهد داشت و امکان ملاقات با یکدیگر وجود ندارد.

فال تاروت متولد اردیبهشت 

نه فنجان

تفاسیر کلیدی: این بالاترین عدد صحیح دلالت بر ناقص بودن دارد زیرا باید عدد یک را به ده اضافه کرد. بنابراین، کارت نشان دهنده شادی، پر بودن، در حالی که به دنبال چیزی برای تکمیل است.

زندگی آرام و شادی در انتظار شما خواهد بود. اگر در گذشته سخت کار کرده باشید، مطمئناً نتیجه خوبی در پیش خواهید داشت. برای کار، از رئیس یا ارشد خود در محل کار کمک و حمایت دریافت خواهید کرد. برای امور مالی، شما احساس راحتی خواهید کرد زیرا پول کافی برای خرج کردن بدون هیچ گونه نگرانی به دست خواهید آورد. برای عشق، اگر مجرد هستید، به زودی شانس ملاقات با کسی را خواهید داشت. او ممکن است بیوه یا بیوه باشد.

فال تاروت متولد خرداد

احمق

تفاسیر کلیدی: سفر ماجراجویی. تغییر یا شروع مانند سفر، مسافرت در تعطیلات، و آرامش.

وضعیت فعلی شما عمدتا نامشخص است و نمی توان آن را پیش بینی کرد. ممکن است یک تغییر ناگهانی در کار شما ایجاد شده باشد، یا ممکن است مجبور شده باشید کار خود را به طور غیرمنتظره ای اصلاح کنید که باعث می شود بسیار خسته و ناامید شوید. علاوه بر این، ممکن است مشکلات یا هزینه های غیرمنتظره ای داشته باشید. بنابراین، شما باید مراقب هزینه های خود باشید. برای عشق، اگر مجرد هستید، شانس ملاقات با یک فرد جذاب را خواهید داشت که زندگی شما را روشن می کند. با این حال، مراقب باشید زیرا او ممکن است فقط بخواهد با شما خوش بگذراند، اما در ایجاد رابطه خاصی جدی نباشد.

فال تاروت متولد تیر

ارابه

تفاسیر کلیدی: احساس و ذهن ناپایدار، وسایل نقلیه. شما با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد و باید برای حل آنها تلاش زیادی کنید.

هنوز با شرایط سختی روبرو هستید. برخی از تأثیرات ممکن است آنقدر شما را خسته کنند که بخواهید زمانی برای استراحت پیدا کنید. برای کار، این امکان وجود دارد که مجبور شوید بیشتر تلاش کنید یا مشکلاتی را حل کنید. زمانی است که حجم کاری سنگینی خواهید داشت پس مراقب استرس باشید. علاوه بر این، ممکن است یک سفر کاری داشته باشید، به عنوان مثال، سفر تحصیلی به خارج از کشور و غیره. اگر درآمد و هزینه خود را به درستی برنامه ریزی نکنید، ممکن است به طور موقت دچار کمبود پول شوید.

فال تاروت متولد مرداد

نه شمشیر

تفاسیر کلیدی: این بالاترین عدد صحیح دلالت بر ناقص بودن دارد زیرا باید عدد یک را به ده اضافه کرد. شما در یک موقعیت استرس زا و بسیار نگران خواهید بود. ممکن است نسبت به مشکل و ضرر خیلی بدبین باشید زیرا در واقع وضعیت چندان وحشتناک نیست.

احساس تنهایی، استرس و نگرانی زیادی خواهید داشت. ممکن است مشکوک باشید و احساس کنید که نمی توانید به کسی اعتماد کنید. ممکن است رنج کشیده به نظر برسید، آنقدر غمگین و ناامید شده اید که ذهن خود را برای چیزهای جدید باز نکنید. شما خود را به همان باور قدیمی محدود خواهید کرد. شما آنقدر از اشتباه می ترسید که دوباره کاری نکنید. ممکن است از رها شدن و خیانت آشنا یا معشوق نزدیک خود بترسید. مراقب افکار منفی و زیاده خواهی خود باشید. همچنین سعی کنید از تنها ماندن خودداری کنید.

فال تاروت متولد شهریور

ماه

تعابیر کلیدی: تعارض، سردرگمی، ترس، پنهان شدن، تله، ترفند، خیانت، اختلاف، بی ثباتی، سردرگمی، تنهایی، افسردگی، نگرانی.

ممکن است در این مدت به دلیل شرایط نامشخص احساس سردرگمی زیادی کنید. شما باید زندگی خود را با دقت بیشتری هدایت کنید. ممکن است متوجه کمبود اعتماد به نفس شوید و در اعماق قلب خود کمی ترس داشته باشید. مراقب افکار سازمان نیافته باشید زیرا ممکن است بیش از حد به چیزی مثبت و منفی فکر کنید. برای کار، ممکن است احساس سردرگمی و عدم تصمیم گیری کنید. همچنین مراقب اشتباه کردن در محل کار باشید. اما اگر کار شما شامل تخیل باشد، مشکلی پیش نخواهد آمد. برای سلامتی مراقب استرس و نگرانی بیش از حد باشید. سعی کنید نگرانی خود را کاهش دهید و احساس شادابی خواهید کرد. برای عشق، ممکن است با عشق تکراری روبرو شوید یا این کارت به این معنی است که شما نیز با کسی رابطه پنهانی دارید.

 فال تاروت متولد مهر

گوشه نشین

تعابیر کلیدی: صلح دوستی، ظرافت، احتیاط، تحقیق، انزوا یا دور بودن از دوستان، منزوی، ذهن آرام.

شما نگران آینده نزدیک خواهید بود. شرایط به آرامی تغییر خواهد کرد، بنابراین شما باید صبور باشید. برای کار، فرصتی برای پیشرفت در حرفه خود خواهید داشت، هرچند که چندان برجسته نیست، زیرا ارتقاء شغلی به زمان نیاز دارد. برای امور مالی، صرفه جویی بیشتری خواهید داشت یا عادت خرج کردن خود را بهبود می بخشید. ممکن است شخصی از شما بخواهد که به معبد بروید یا به اشیاء مقدس احترام بگذارید. اگر بتوانید میانجیگری انجام دهید یا دکترین را تمرین کنید برای شما خوب خواهد بود زیرا به حل مثبت مشکلات کمک می کند.

فال تاروت متولد آبان

صفحات فنجان

تفاسیر کلیدی: افراد زیر 25 سال تجربه کمتری دارند و در حال ساختن ثروت هستند. وقوع و احساس، عاطفه، رابطه یا پروژه جدید.

در طول این مدت، ممکن است احساس عدم اعتماد به نفس کنید زیرا مجبور خواهید بود با افراد جدیدی در جامعه جدید ملاقات کنید. ممکن است تغییراتی در جامعه تحصیلی یا کاری شما ایجاد شود که باید خود را با آن وفق دهید. ممکن است متوجه شوید که اعتماد به نفس خود را از دست داده اید و از نشان دادن چیزی در مورد مسائل شخصی یا کاری خود می ترسید. شما باید خود را بهبود بخشید تا اعتماد به نفس بیشتری به دست آورید زیرا ممکن است بر پیشرفت شما در کار تأثیر بگذارد. برای امور مالی، مراقب باشید که خیلی راحت خرج کنید، زیرا نمی توانید پول خود را پس انداز کنید. برای عشق، اگر مجرد هستید، ممکن است کسی وارد زندگی شما شود، اما رفتار او هنوز مشخص نیست. اگر معشوق دارید، مراقب زیاد فکر کردن یا آزرده شدن باشید، زیرا ممکن است معشوقتان از آن دلزده شود.

فال تاروت متولد آذر

هفت پنتاکل

تفاسیر کلیدی: موفقیت از تمایل، نیت، قدرت، پشتکار، عقل، هوش، رشد، پیشرفت تدریجی به سمت ثبات.

ممکن است در گذشته مصمم بوده باشید و تلاش زیادی کرده باشید که مطمئناً در آینده نتیجه خوبی برای شما خواهد داشت. ممکن است نور موفقیت را ببینید که کمی شما را خوشحال می کند. به هر حال باید تلاش کنید تا به هدفتان برسید. برای کار، تجربیات بیشتری کسب خواهید کرد، اما زمان رشد سریع نیست. اگر حقوق بگیر هستید، وقت آن نیست که کسب و کار خود را گسترش دهید زیرا بودجه زیادی برای انجام این کار ندارید. اگر زیردستان دارید، ممکن است در حال حاضر فعال نباشند.

دکمه اشتراک گذاری فیس بوکدکمه اشتراک گذاری توییتردکمه اشتراک گذاری خطاین دکمه اشتراک گذاری را به اشتراک بگذارید

فال تاروت متولد دی

ده ها پنتاکل

تفاسیر کلیدی: موفقیت و کامل بودن، اما اگر زیاد باشد می تواند نتیجه منفی داشته باشد و باعث ضرر شود. این کارت میلیونر است. اگر این کارت ظاهر شود، ثبات مالی، پول زیاد و املاک و مستغلات خواهید داشت.

ممکن است زندگی بهتری نسبت به گذشته داشته باشید. همچنین این کارت به این معنی است که زندگی شما در جهت ایمن تر تغییر کرده است که باعث می شود احساس غرور و شادی بیشتری نسبت به زندگی داشته باشید. برای کار، اگر نیاز به کمک یا هماهنگی از اطرافیان خود داشته باشید، از پشتیبانی مناسب برخوردار خواهید شد و می توانید راحت تر کار کنید. مواظب نفس بالای خود باشید یا خیلی به عقاید خود پایبند باشید و به حرف دیگران گوش ندهید. سعی کنید مصالحه کنید و بیشتر به صحبت های دیگران گوش دهید زیرا به شما کمک می کند تا با خوشحالی با آنها کار کنید.

فال تاروت متولد بهمن

چهار عصا

تعابیر کلیدی: ثبات، موفقیت اولیه، آراستگی، قدرت، آرامش پس از شروع کاری که در درجه اول موفقیت آمیز و پایدار است.

ممکن است نگران کار خود باشید یا فکر کنید که برای مدت طولانی بدون هیچ پیشرفتی همانطور که انتظار می رود کار کرده اید. همه چیز به تأخیر می افتد که شما را بسیار ناامید و خسته می کند. در این شرایط باید صبور باشید زیرا در آینده شانس موفقیت یا رسیدن به آنچه می خواهید خواهید داشت. اگر کسب و کار خود را اداره می کنید، ممکن است احساس کنید که وضعیت تجاری و مالی شما هنوز ثابت نیست.

فال تاروت متولد اسفند

ستاره

تعابیر کلیدی: امید، نقاهت، شادی، آرامش، تحقق، الهام، حقیقت و راز فاش شده، مشکل حل شده مثبت، خبر خوب.

ممکن است به این فکر کنید که استراحت کنید و زمانی را برای استراحت پیدا کنید. برای کار، هیچ فرصت یا پیشرفت برجسته ای نخواهید دید. اگرچه امیدی وجود دارد، اما نه یک امید فعال که باعث شود شما احساس بی‌فعالی و عدم اشتیاق به کار کنید. گاهی اوقات، ممکن است به جای کار تمام وقت، به کار در خانه یا تبدیل شدن به یک فریلنسر فکر کنید. با این حال، باید موارد را با دقت بررسی کنید زیرا اگر تصمیم اشتباهی بگیرید، نمی توانید آن را اصلاح کنید. برای عشق، اگر مجرد باشی، هیچکس را نخواهی یافت. اگر یک معشوق دارید، ممکن است یک رابطه کم رنگ داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه