فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت انگلیسی 10 خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

افسانه کارت های تاروت به طور گسترده ای پخش شده است. بعضی ها فکر می کنند اهل مصر است. با این حال، برخی از افراد تا حد ممکن علاقه زیادی به کارت‌های تاروت دارند تا هیروگرام را مطالعه کنند، مانند آنتوان کورت دو گبلین، روحانی سوئیسی، ناشر لوموند پریمیتیف. او قویاً ادعا کرد که کولی ها از کارت های تاروت برای پیش بینی استفاده می کردند. البته این موضوع هنوز ثابت نشده است.

فال تاروت انگلیسی 10 خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف  انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟
کدخبر : 17261
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت متولد فروردین ماه

شوالیه های جام

تعابیر کلیدی: مردان بین 25 تا 35 سال، مسافرت، جستجو برای چیزی، موقعیت پیشرو، خودسازی، جستجوی کمال در زندگی، عاشق شدن یا درگیر شدن در یک رشته هنری.

به طور کلی، یک حرکت آهسته در موقعیت وجود خواهد داشت. این زمان مناسبی برای شروع کاری نیست. فقط شغل خود را حفظ کنید. برای کار، یک سفر کاری خواهید داشت یا باید با یک مرد چاق تماس بگیرید. ممکن است هماهنگی خوبی داشته باشید و دوستی جدیدی ایجاد کنید. اگر کسب و کار خود را داشته باشید، می توانید آن را حفظ کنید اما نه با سود خوبی. سعی کنید مشتریان فعلی خود را حفظ کنید زیرا آنها منبع اصلی درآمد شما خواهند بود. برای امور مالی، وضعیت مالی شما به طور مثبت بهبود خواهد یافت. پول زیادی به دست خواهید آورد تا هر طور که می خواهید خرج کنید. اگر زیاد ولخرجی نکنید، مطمئناً هیچ مشکل مالی نخواهید داشت. برای عشق، ممکن است با مردی آشنا شوید که شخصیت گرمی دارد اما ممکن است نوسانات خلقی داشته باشد. اگر معشوق دارید، انتظار زیادی نداشته باشید، زیرا ممکن است دچار اختلاف شوید.

فال تاروت متولد اردیبهشت ماه

چهار فنجان

تعابیر کلیدی: ثبات، موفقیت اولیه، آراستگی، قدرت، آرامش پس از شروع کاری که باعث کسالت، نارضایتی و ناامیدی می شود.

ممکن است بیش از حد انتظار داشته باشید و بنابراین، از وضعیت فعلی خود احساس نارضایتی کنید. اگرچه زندگی شما از جنبه دیگران کاملاً خوشایند است، اما هنوز احساس می کنید که همه چیز آنطور که انتظار داشتید نتیجه نمی گیرد. اگر بتوانید دیدگاه خود را تنظیم کنید، ممکن است احساس بهتری داشته باشید. برای کار، شما همچنان از کار ناراضی هستید و رئیستان بیش از حد به شما سخت گیری می کند. بنابراین، شما باید تمرکز و تمرکز بیشتری روی جزئیات جزئی کار خود داشته باشید.

فال تاروت متولد خرداد ماه

ده ها پنتاکل

تفاسیر کلیدی: موفقیت و کامل بودن، اما اگر زیاد باشد می تواند نتیجه منفی داشته باشد و باعث ضرر شود. این کارت میلیونر است. اگر این کارت ظاهر شود، ثبات مالی، پول زیاد و املاک و مستغلات خواهید داشت.

شما ممکن است در مورد دارایی مالی یا امنیت در زندگی از نظر مالی، کار و عشق انتظاراتی داشته باشید. برای کار، ممکن است بخواهید در کار پیشرفت بیشتری داشته باشید یا حقوق بیشتری دریافت کنید. در برخی موارد، این کارت به این معنی است که شما ممکن است قصد خرید یک خانه یا یک قطعه زمین را داشته باشید. با این حال، باید وضعیت مالی خود را به دقت بررسی کنید که آیا می توانید پول کافی برای آن کسب کنید یا خیر. برای عشق، ممکن است در رابطه خود جدی باشید و از دیگری انتظار زیادی داشته باشید. بهتر است توقعات خود را کاهش دهید تا کمتر رنج بکشید.

فال تاروت متولد تیر ماه

چهار شمشیر

تعابیر کلیدی: ثبات، موفقیت اولیه، آراستگی، قدرت، آرامش پس از شروع کاری. زمان آن است که فیزیک، ذهن و فکر خود را بازیابی کنید تا دوباره با مشکل روبرو شوید. این کارت همچنین به معنای انتظار برای تخمین موقعیت یا رویداد است.

چیزی وجود خواهد داشت که زندگی شما را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث تاخیر در سایر موارد در زندگی شما می شود. همه چیز آنطور که شما برنامه ریزی کرده اید به نتیجه نمی رسد. برای کار، هیچ پیشرفتی در کار وجود ندارد. ممکن است از دیگران هماهنگی دریافت نکنید و احساس کنید که در محل کار مورد قبول جامعه خود نیستید. ممکن است از حضور در گروه محروم شوید یا از حضور در گروه جلوگیری کنید که باعث از دست دادن اعتماد به نفس شما می شود. در این شرایط بسیار احساس ناامیدی خواهید کرد اما نمی توانید کار زیادی انجام دهید. بنابراین، شما باید صبور باشید و منتظر بمانید.

فال تاروت متولد مرداد ماه

شش شمشیر

تفاسیر کلیدی: تلاش و زمان که منجر به موفقیت، جوایز، بازگشت و تعادل می شود. دوران سختی پر از مشکلات و موانع است. شما باید از موقعیت فرار کنید و اجازه دهید با گذشت زمان آن را حل کند.

ممکن است یک تغییر تدریجی در زندگی شما ایجاد شده باشد. ممکن است یک سفر کاری داشته باشید یا یک سفر تعطیلات داشته باشید. زندگی شما در این زمان روان می شود. همه مشکلات حل شده اند و ممکن است برای بهبود وضعیت نیاز به زمان داشته باشد. برای عشق، ممکن است جدایی رخ دهد یا معشوق شما ممکن است سفری طولانی داشته باشد. همچنین این کارت به معنای پایان رابطه است و شما قادر به پذیرش حقیقت هستید. اگر مجرد هستید، در طول سفر خود به کشور یا خارج از کشور با شخصی آشنا خواهید شد.

فال تاروت متولد شهریور ماه

داوری

تفاسیر کلیدی: توسعه، نگهداری، بهبود، بهبودی از وضعیت بد به وضعیت بهتر، بیدار شدن از گمراه کردن، اخبار خوب در مورد تلاش شما.

شما در موقعیتی قرار خواهید گرفت که نیاز به تصمیم گیری دارد که بر آینده شما تأثیر خواهد گذاشت. شما به چیزی ایمان خواهید داشت و دوباره امید خواهید داشت. اگر زمانی احساس استرس و نگرانی در مورد مسائل محقق نشده داشته باشید، نگرانی شما در نهایت برطرف خواهد شد. برای کار، به شما این فرصت داده می شود که مسئولیت کارهای بیشتری را بر عهده بگیرید یا حقوق و دستمزد خود را تعدیل کنید یا به طور غیرمنتظره اخبار مربوط به شغل جدید خود را دریافت کنید. برای عشق، اگر مجرد باشید، به طور غیر منتظره ای عشق پیدا خواهید کرد. با این حال، رابطه مشخص نخواهد بود و باید برای شناخت بهتر یکدیگر زمان بگذارید.

فال تاروت متولد مهر ماه

پنج شمشیر

تعابیر کلیدی: بی ثباتی، تعارض، ناامیدی و زیان ناشی از ثبات از بین می رود، اختلاف، درگیری با شخص بالاتر یا ارشد.

ممکن است احساس کنید در یک موقعیت استرس زا و پر فشار قرار دارید. ممکن است احساس تنهایی کنید و کسی را نداشته باشید که از شما حمایت کند. ممکن است احساس کنید بازنده ای هستید که با آنها ناعادلانه رفتار می شود. اکنون زمان مناسبی برای انجام کاری نیست زیرا ممکن است برای شما نامطلوب باشد. شما باید با شرایط صبور باشید. گرم مزاج و لجباز نباشید. همچنین سعی کنید نفس خود را پایین بیاورید زیرا به کسی کمک نمی کند. برای بهبود وضعیت بهتر است مصالحه کنید.

فال تاروت متولد آبان ماه

هشت جام

تفاسیر کلیدی: ریشه مطمئنی که منجر به توسعه، پیشرفت و موفقیت می شود. این کارت به معنای مرخصی، فداکاری و جدایی از معشوق است که باعث رنج می شود، اما منجر به پیشرفت مثبت و تغییرات آینده خواهد شد.

ممکن است در گذشته از جدایی از چیزها یا افراد مورد علاقه خود ناامید یا ناراحت شده باشید. در این زمان شما هنوز باید خود را درمان کنید و بازیابی کنید تا یک بار دیگر قوی شوید. ممکن است با معشوق یا دوستان نزدیکتان درگیری یا اختلاف پیدا کنید. با این حال، شما باید چیزهای زندگی خود را بی طرفانه ببینید و انتظار زیادی نداشته باشید. به طور کلی، این دوران سخت شماست، اما باعث می شود قوی تر شوید و زندگی را بهتر درک کنید.

فال تاروت متولد آذر ماه

ده ها عصا

تفاسیر کلیدی: بیش از حد موفقیت و کامل بودن می تواند نتیجه منفی داشته باشد و باعث ضرر شود. بارها و مسئولیت های زیادی خواهید داشت که نه وقت خصوصی دارید و نه زمانی برای استراحت.

در این مدت ممکن است احساس کنید که خیلی سخت کار می کنید و استرس زیادی در محل کار دارید. حجم کار سنگینی دارید که ممکن است آنها را به موقع تمام نکنید و به کسی نیاز دارید که به شما کمک کند. با این حال، درخواست کمک از همکارانتان ممکن است دشوار باشد زیرا آنها نیز مشکلات و بارهای سنگین خود را دارند. شما زمان کافی برای استراحت نخواهید داشت و مجبور هستید همیشه مسائل را در محل کار مدیریت کنید.

فال تاروت متولد دی ماه

شمشیر در یخ

تعابیر کلیدی: شروع جدید چیزی، پیروزی با مبارزه با صبر، قدرت روانی و وابستگی به خود.

ممکن است در این زمان استرس و فشار زیادی داشته باشید. ممکن است مشکلاتی داشته باشید که فکر می کنید حل آنها دشوار است. شما باید قوی و صبور باشید تا از پس آن بربیایید. برای کار، ممکن است مجبور شوید برخی از مشکلات را مدیریت کنید و مراقب اسناد باشید. برای امور مالی، این زمان سخت مالی شماست، زیرا ممکن است کمبود پول یا هزینه های غیرمنتظره داشته باشید. شما باید صرفه جو باشید و پول را با دقت خرج کنید. برای عشق، مراقب مشاجره و اعتقاد باشید. رابطه شما در این زمان خوشایند نیست. مواظب باش از حرف معشوق ناامید بشی.

فال تاروت متولد بهمن ماه

سه پنتاکل

تعابیر کلیدی: رشد، خلاقیت، چیز جدید در نتیجه رابطه بین دو چیز، پول زیاد از توانایی یا سرمایه خود، تخصص.

امنیت و جدیت تمام چیزی است که ما می توانیم از این کارت لمس کنیم. این کارت با Ace of Pentacles و Two of Pentacles متفاوت است زیرا نشان دهنده امنیت بیشتر و تاکید بیشتر بر دنیای واقعی است، نه دنیای ایده آلیستی. وضعیت کلی همچنان به همین شکل است. هیچ تغییر برجسته ای وجود ندارد. اما این یک کارت مالی خوب است. ممکن است سود سهام، کمیسیون یا سایر بازده های مالی که شما را راضی کند دریافت کنید. در مورد کار، اگر به عنوان دلال کار می کنید یا در حرفه خود حرفه ای هستید، می توانید درآمد کسب کنید و مشکلی نخواهید داشت. این کارت همچنین به معنای عشق خوب است. شما یک عشق مطمئن خواهید داشت و آینده خود را با هم برنامه ریزی می کنید.

فال تاروت متولد اسفند ماه

صفحات فنجان

تفاسیر کلیدی: افراد زیر 25 سال تجربه کمتری دارند و در حال ساختن ثروت هستند. وقوع و احساس، عاطفه، رابطه یا پروژه جدید.

این کارت به معنای یادگیری چیزهای جدید به خصوص عواطف، افکار و احساسات شماست. ممکن است احساس کنید آنچه با آن روبرو هستید چیزی است که اصلاً با آن آشنا نیستید. شما باید خود را با جامعه جدید وفق دهید یا یاد بگیرید که چگونه خود را با افرادی که تازه آنها را می شناسید وفق دهید. در مورد کار، شما هنوز مهارت کافی برای کار را ندارید و برای یادگیری و درک آن به زمان هایی نیاز دارید. ممکن است دوستان جدیدی در محل کار داشته باشید. با این حال، ویژگی شرم آور شما ممکن است مانع از دوستی دیگران با شما شود. بنابراین، شما باید ذهن خود را با اطرافیان خود باز کنید. در مورد عشق، ممکن است تحت تاثیر کسی قرار بگیرید یا با کسی احساس خوبی داشته باشید، اما این تازه شروع یک رابطه است. برای مطالعه یکدیگر به زمان بیشتری نیاز دارید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه