فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت انگلیسی 9 خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

افسانه کارت های تاروت به طور گسترده ای پخش شده است. بعضی ها فکر می کنند اهل مصر است. با این حال، برخی از افراد تا حد ممکن علاقه زیادی به کارت‌های تاروت دارند تا هیروگرام را مطالعه کنند، مانند آنتوان کورت دو گبلین، روحانی سوئیسی، ناشر لوموند پریمیتیف. او قویاً ادعا کرد که کولی ها از کارت های تاروت برای پیش بینی استفاده می کردند. البته این موضوع هنوز ثابت نشده است.

فال تاروت انگلیسی 9 خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف  انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟
کدخبر : 17204
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت متولد فروردین ماه

هفت فنجان

تفاسیر کلیدی: موفقیت از تمایل، نیت، قدرت، پشتکار، عقل و هوش شما. تخیل، رویا یا امید در ذهن شماست که باید امکان آن را به دقت در نظر بگیرید.

به طور کلی، شرایط هنوز نامشخص است. شما همچنان احساس سردرگمی خواهید کرد و نمی توانید در مورد گزینه های زندگی خود تصمیم بگیرید. بهترین راه حفظ آرامش است. تندخو نباشید و در تصمیم گیری عجله نکنید. شما باید محتاط باشید و مسائل را با دقت بررسی کنید. برای کار، ممکن است یک پیشنهاد یا فرصت های جدید در محل کار دریافت کنید. برای امور مالی مواظب باشید زیاد هزینه نکنید زیرا برای سرمایه گذاری جدید برنامه دارید. بنابراین، گرم مزاج نباشید زیرا ممکن است بعداً پشیمان شوید. برای عشق، شما جذاب خواهید بود و افراد زیادی در این مدت وارد زندگی شما خواهند شد. شما بلاتکلیف خواهید بود زیرا انتخاب های زیادی برای شما وجود خواهد داشت. با این حال، رفتار آنها هنوز نامشخص است. بنابراین، قبل از تصمیم گیری باید زمانی را برای فیلتر کردن آنها اختصاص دهید. اگر معشوق داشته باشید، معشوق شما جذاب خواهد بود و دیگران را نیز مورد توجه قرار می دهد.

فال تاروت متولد اردیبهشت ماه

سه عصا

تعابیر کلیدی: رشد، خلاقیت، چیز جدید در نتیجه رابطه بین دو چیز، ارتباط با افراد زیاد، پروژه موفق و پیشرفت بیشتر، رابطه خوشایند با همکاران یا شرکا.

در گذشته، ممکن است فرصت‌های جدیدی را برای زندگی خود در نظر گرفته باشید یا برای انجام کارهای خصوصی یا جستجوی پیشرفت شغلی بهتر برنامه ریزی کرده باشید. شما ممکن است بخواهید به جای اینکه به همان شکل باقی بمانید، زندگی خود را به جلو ببرید. برای عشق، اگر مجرد هستید، ممکن است این شانس وجود داشته باشد که کسی وارد زندگی شما شود. اما اگر کسی را دوست دارید، ممکن است احساس کنید که تقریباً فرصتی برای ایجاد رابطه با او ندارید. اگر معشوق داشته باشید، بیشتر روی کارتان تمرکز می کنید تا معشوق. بنابراین، رابطه شما ممکن است مثل همیشه صاف نباشد.

فال تاروت متولد خرداد ماه

سه پنتاکل

تعابیر کلیدی: رشد، خلاقیت، چیز جدید در نتیجه رابطه بین دو چیز، پول زیاد حاصل از توانایی یا سرمایه گذاری خودتان، تخصص.

فرصت های مالی و کاری وجود خواهد داشت. ممکن است به دلیل توانایی خود یا شغل حاشیه ای شغل خاصی پیدا کنید که منجر به افزایش درآمد می شود. اگر کسب و کار خود را دارید، این زمان بسیار خوبی است زیرا سفارشات زیادی دریافت خواهید کرد. اگرچه به نظر می رسد که در یک زمان پول زیادی به دست نمی آورید، اما سفارشات به طور مداوم ارسال می شوند. اگر یک مرد حقوق بگیر هستید، ممکن است فرصتی برای نشان دادن شایستگی و پیشرفت در کار داشته باشید. برای امور مالی، اوضاع بهتر می شود. اگر مشکلی داشته باشید، آنها راحت می شوند. برای عشق، رابطه برای کسانی که در رابطه هستند محکم است. اگر مجرد هستید، ممکن است مجبور شوید منتظر بمانید.

فال تاروت متولد تیر ماه

 

هشت شمشیر

تفاسیر کلیدی: ریشه مطمئنی که منجر به توسعه، پیشرفت و موفقیت می شود. شما در یک موقعیت دشوار پر از مشکلات، بدشانسی قرار خواهید گرفت و ممکن است مجبور شوید به دادگاه بروید.

موقعیت استرس زا است. فشار زیادی را احساس می کنید و راهی برای برون رفت از مشکلات پیدا نمی کنید. شما احساس ناامیدی می کنید زیرا در این زمان نمی توانید کاری انجام دهید. باید نسبت به وضعیت موجود صبور باشید. در تهیه اسناد توافقی دقت کنید. برای امور مالی، ممکن است مشکلات مالی داشته باشید. برای کار، توسط رئیس خود تحت فشار و سرزنش خواهید بود. اگر می خواهید به دنبال شریک تجاری باشید، باید برای مدتی تعلیق کنید. گرم مزاج نباشید زیرا ممکن است دچار مشکل و مشکلات قانونی شوید. برای عشق، در موقعیت ناامید کننده ای قرار خواهید گرفت. برای سلامتی، ممکن است از سلامت خوبی برخوردار نباشید. مراقب باشید که استرس ممکن است شما را بیمار کند.

فال تاروت متولد مرداد ماه

جهان

تفاسیر کلیدی: موفقیت، ثبات، امنیت، کامل بودن، تحقق، آرامش، شخص حمایت کننده.

شما انتظار موفقیت، دستیابی به هدف و انتظار خود را خواهید داشت. برای کار، برای توسعه مهارت های خود در محل کار برنامه ریزی خواهید کرد. در این مدت، اگر رئیس شما عملکرد بهبود یافته شما را تشخیص دهد، از شما حمایت خواهد کرد. اگر کسب و کار خود را دارید، ممکن است بخواهید مدل کسب و کار خود را تغییر دهید یا آن را بهبود بخشید. برای امور مالی، ممکن است پول زیادی نداشته باشید. بنابراین، ممکن است نتوانید کار زیادی انجام دهید.

فال تاروت متولد شهریور ماه

شیطان

تعابیر کلیدی: بجنگ اما با طمع، قمار دوست داشتن، افسون در همه رذیلت ها، قمار، مواد مخدر، جنسی، مادیات، اعتیاد به مواد، گمراهی، انجام هر کاری حتی برآورده شدن آن نادرست است.

شما جاه طلب و پر از آرزوهای زمینی هستید. شما آرزو دارید که یک زندگی عالی داشته باشید، مسحور کننده باشید، قدرتمند باشید و مورد قبول دیگران باشید. این کارت نشان دهنده "میل" است و اکنون در دام میل نامحدود گرفتار شده اید. پس از به دست آوردن چیزی، چیزهای دیگری را میل خواهید کرد و این حلقه به طور نامحدود ادامه خواهد داشت. بنابراین، هنگام در نظر گرفتن کارهایی که باید انجام دهید یا نباید انجام دهید، مراقب باشید.

فال تاروت متولد مهر ماه

شش پنج پنتاکل

تفاسیر کلیدی: تلاش و زمان منجر به موفقیت، جوایز، بازگشت و تعادل، کمک از شخص سخاوتمند، ارث و قرض گرفتن.

هزینه هایی در انتظار شما خواهد بود. ممکن است ایده یا برنامه ای برای خرج کردن پول برای خرید خانه، کاندومینیوم، ماشین یا وسایل لوکس داشته باشید. بنابراین، باید پول بیشتری پس انداز کنید. در غیر این صورت با مشکل مالی مواجه خواهید شد. برای کار، توصیه هایی دریافت خواهید کرد که به شما در بهبود توانایی خود کمک می کند. با این حال، شما نیاز به تبادل نظر با دیگران نیز دارید. برای عشق، اگر مجرد هستید، هیچ فرصت برجسته ای برای عشق وجود نخواهد داشت. اگر معشوق داشته باشید، رابطه خوشایندی خواهید داشت.

فال تاروت متولد آبان ماه

عدالت

تفاسیر کلیدی: دقت، برابری، توجیه، عقل، عقلانیت، تصمیم گیری برای حل مشکل، موقعیتی که نیاز به تصمیم گیری دارد.

شما بسیار خسته خواهید شد. از افراد بداخلاق اطرافتان آزرده خاطر خواهید شد. با این حال، شما باید احساسات خود را کنترل کنید زیرا ممکن است به حمایت آنها نیز نیاز داشته باشید. برای کار، ممکن است احساس کنید که همکارانتان سعی می کنند از شما ایراد بگیرند و تمایل به مقایسه با شما دارند. ممکن است احساس خجالت کنید زیرا برخی از همکاران ممکن است سعی کنند در محل کار با شما رقابت کنند. با این حال، زیاد نگران نباشید زیرا برخی از همکاران هنوز با شما دوستانه هستند.

فال تاروت متولد آذر ماه

سه شمشیر

تعابیر کلیدی: رشد، خلاقیت، چیز جدید در نتیجه رابطه بین دو چیز، ناامیدی و اضطراب در نتیجه خیانت، اختلاف و قطع رابطه.

ممکن است در یک موقعیت استرس زا قرار بگیرید که باعث سردرگمی و ناامیدی شما شود. ممکن است برای مبارزه یا مقابله با هیچ مشکلی آماده نباشید. احساس دردناکی، خستگی و عدم اعتماد به نفس خواهید داشت. علاوه بر این، ممکن است بیش از حد فکر کنید و بدبین باشید که چرا باید با این همه بدبختی روبرو شوید. شما بیش از حد ناامید و ناامید خواهید شد که از پس آن بر نمی آیید. با این حال، شما نباید خیلی بدبین باشید. ممکن است احساس وحشتناکی داشته باشید اما مدت زیادی دوام نخواهد آورد.

فال تاروت متولد دی ماه

چهار عصا

تعابیر کلیدی: ثبات، موفقیت اولیه، آراستگی، قدرت، آرامش پس از شروع کاری که در درجه اول موفقیت آمیز و پایدار است.

وضعیت شما در گذشته کاملاً آرام بود. شاد و سرحال بودی شغل شما امن تر است. ممکن است برای کسب و کار خود برنامه ریزی کرده باشید یا به انجام کاری توسط خودتان فکر کرده باشید. اگر می خواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید، ابتدا یک کسب و کار کوچک راه اندازی کنید. برای امور مالی، ممکن است پول بیشتری برای خرج کردن بدون هیچ مشکلی به دست آورید. برای عشق، اگر معشوق دارید، ممکن است زمانی را به مسافرت یا بیرون رفتن با هم بگذرانید. رابطه شما کاملاً خوشایند است.

فال تاروت متولد بهمن ماه

جهان

تفاسیر کلیدی: موفقیت، ثبات، امنیت، کامل بودن، تحقق، آرامش، شخص حمایت کننده.

شما انتظار موفقیت، دستیابی به هدف و انتظار خود را خواهید داشت. برای کار، برای توسعه مهارت های خود در محل کار برنامه ریزی خواهید کرد. در این مدت، اگر رئیس شما عملکرد بهبود یافته شما را تشخیص دهد، از شما حمایت خواهد کرد. اگر کسب و کار خود را دارید، ممکن است بخواهید مدل کسب و کار خود را تغییر دهید یا آن را بهبود بخشید. برای امور مالی، ممکن است پول زیادی نداشته باشید. بنابراین، ممکن است نتوانید کار زیادی انجام دهید.

فال تاروت متولد اسفند ماه

عدالت

تفاسیر کلیدی: دقت، برابری، توجیه، عقل، عقلانیت، تصمیم گیری برای حل مشکل، موقعیتی که نیاز به تصمیم گیری دارد.

اگر مجرد هستید، ممکن است کسی را پیدا کنید که وارد زندگی شما شده است. ممکن است احساس کنید که این شخص بسیار جذاب است. با این حال، مراقب باشید که او ممکن است آنطور که انتظار دارید خوب نباشد. قلب و روح خود را برای آن شخص قرار ندهید زیرا ممکن است بعداً پشیمان شوید.

اگر قبلاً معشوق دارید : از معشوق خود انتظاری نداشته باشید. معشوق شما اعتماد به نفس بالایی خواهد داشت و تنها به دنبال خواسته خود خواهد بود. کنترل معشوق کار آسانی نیست. اگر به تازگی رابطه خود را شروع کرده اید، به نظر می رسد که رابطه بسیار جدی است. با این حال، برای اثبات درازمدت به زمان نیاز دارد. اگر متاهل هستید، رابطه خوبی خواهید داشت، اگرچه ممکن است معشوق شما بیش از حد شلوغ باشد که شما را آزار می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه