فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت روزانه 7 خرداد ماه | فال تاروت امروز چه چیزی نشان میدهد؟

افسانه کارت های تاروت به طور گسترده ای پخش شده است. بعضی ها فکر می کنند اهل مصر است. با این حال، برخی از افراد تا حد ممکن علاقه زیادی به کارت‌های تاروت دارند تا هیروگرام را مطالعه کنند، مانند آنتوان کورت دو گبلین، روحانی سوئیسی، ناشر لوموند پریمیتیف. او قویاً ادعا کرد که کولی ها از کارت های تاروت برای پیش بینی استفاده می کردند. البته این موضوع هنوز ثابت نشده است.

فال تاروت روزانه 7  خرداد ماه | فال تاروت امروز چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 17165
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت تاروت روزانه شما_ محبت

تفاسیر کلیدی: ماجراجویی، مسافرت، تغییر، عشق به آزادی، جابه‌جایی مانند نقل مکان به دفتر جدید یا خانه جدید، زمان دشواری که باید خود را برای هماهنگی یا حل و فصل وضعیت به شیوه‌ای مثبت وفق دهید.

بیشتر زمانی که این کارت ظاهر می شود، نشان دهنده تغییر موقعیت است. تغییرات می تواند برای شما رضایت بخش یا ناراضی کننده باشد. به طور کلی، شما احساسات ناپایداری خواهید داشت که به راحتی تغییر می کنند. بنابراین، باید احساسات خود را کنترل کنید تا با اطرافیان مشکلی نداشته باشید. علاوه بر این، اعتدال در زیر قوس، عنصر آتش (عقب عنصر آتش) است که نشانه زودیاک از ماجراجویان و کاشفانی است که عاشق یادگیری چیزهای جدید هستند. همچنین می تواند به معنای زمان سفر باشد. ممکن است مجبور شوید به بالا کشور یا داخل کشتی و غیره سفر کنید. چیزی که باید مراقب باشید این است که ممکن است به راحتی خسته شوید. هنگامی که شروع به انجام کاری می کنید، ممکن است در وسط آن را لغو کنید. بنابراین، ممکن است آنطور که باید موفق نباشید.

فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

دو فنجان

تعابیر کلیدی: رابطه دو چیز با یک هدف یا هدف کاملاً متفاوت، بهترین کارت عشق، عاشق صادق و صادق، درگیر شدن در یک توافق.

این یک کارت مثبت است. این به معنای همراهی، تفاهم و رابطه قوی تر با اطرافیان است. برای کار، پروژه شما بدون مشکل اجرا می شود. از حمایت خوبی برخوردار خواهید شد و رابطه بسیار نرمی با همکاران خود خواهید داشت. همچنین دوستان جدیدی از کار خود به دست خواهید آورد. هر زمان که دچار مشکل شوید، توصیه های مفیدی دریافت خواهید کرد. در مورد امور مالی، از دوستان نزدیک خود حمایت مالی دریافت خواهید کرد. اگر مشکلی داشته باشید به روش مثبت حل می شود. برای عشق، این زمان خوبی است. اگر مجرد هستید، فردی را پیدا خواهید کرد که دوست دارید و ممکن است رابطه خود را با او ادامه دهید. اگر قبلاً یک معشوق دارید، یک عشق شیرین خواهید داشت. اگر اختلافی داشته اید، در نهایت به درک بهتری خواهید رسید.

 فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

هفت شمشیر

تعابیر کلیدی: موفقیت از اراده، نیت، قدرت، پشتکار، عقل، هوش و پیروزی با تقلب. یا فریب خوردگی، دزدی یا خیانت شدن.

به طور کلی، موقعیت های زندگی شما چندان خوشایند نیستند. ممکن است کسی سعی کند از شما سوء استفاده کند. بنابراین، سعی کنید به راحتی به کسی اعتماد نکنید، به خصوص به کسانی که به خوبی آنها را نمی شناسید. علاوه بر این، شما باید در مورد چیزی تصمیم بگیرید. بنابراین، لطفاً عمیقاً فکر کنید زیرا ممکن است بعداً فریب بخورید. برای کار، مراقب اسناد و حرف های خود باشید. اگر در محل کار مجبور به تماس با دیگران هستید، مدارک را با دقت بررسی کنید و سعی نکنید با همکاران خود درگیری داشته باشید. برای امور مالی، شما باید صرفه جو باشید. ممکن است بدهی های معوق داشته باشید یا گاهی 

 فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

پنج عصا

تعابیر کلیدی: بی ثباتی، درگیری، ناامیدی و ضرر ناشی از ثبات از بین می رود، اختلاف، عدم هماهنگی، مانع، دعوا.

به طور کلی، این کارت به معنای وضعیت ناهماهنگ است. ما می توانیم درگیری ها، موانع و نزاع ها را ببینیم. شما باید مراقب صحبت کردن باشید. زیاد گرم مزاج نباشید. برای کار، در این زمان مشکلات زیادی وجود دارد. بارها از شما خواسته می شود که کار خود را تصحیح کنید تا آن را صاف و با تاخیر نداشته باشید. همچنین لطفا مراقب اختلافات با همکاران خود باشید. باید به حرف های دیگران گوش دهید و زیاد لجبازی نکنید زیرا تاثیر بدی روی خودتان می گذارد. برای عشق، اگر مجرد هستید، این زمان مناسبی نیست. شما هنوز کسی را که دوست دارید پیدا نخواهید کرد. رابطه شما آنطور که انتظار می رود 

فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت اعتدال :

امروز ممکن است همکارانتان کمی برایتان آزار دهنده باشند، به ویژه اگر برنامه کاریتان با یکدیگر تفاوت داشته باشد. با وجود این که همیشه ترجیح می دهید مدیریت و رهبری گروهی که در آن قرار دارید را به عهده داشته باشید، امروز حاضر هستید برای رسیدگی به اولویت اصلیتان از این نقش مهم به صورت داوطلبانه کناره گیری کنید. امروز شما در عملکردتان در محل کار کاملا متعادل و آگاهانه دارید رفتار می کنید و در عین این که حاضر به ریسک کردن هستید، حواستان هست که رفتاری معقول و سنجیده داشته باشید.

فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت ابلهکارت ابله : شما همچنان دارید با این توهم زندگی می کنید که هر چقدر اطلاعاتتان را زیاد کنید بهتر از این است که دانش اندکی داشته باشید. شاید تا حقوق زیادی حق با شما باشد، با این حال باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که هر گونه اطلاعاتی به کارتان نمی آید و باید روی اطلاعات کاربردی و مرتبط با حوزه فعالیت هایتان تمرکز کنید. باید این را بدانید که نمی توانید همه چیز را یاد بگیرید و عقل کل باشید، پس به جای از این شاخه ب آن شاخه پریدن زمینه مطالعات و تحقیقتان را روی موضوعات مهمتر و کاربردی تری محدود و متمرکز کنید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

عاشقان

تعابیر کلیدی: شادی و نشاط در عشق و عشق، ازدواج، دوستی، هماهنگی، رابطه عشقی زودرس، رابطه زناکارانه و افسون.

این احتمال وجود دارد که با موقعیتی مواجه شوید که نیاز به تصمیم گیری داشته باشد یا در زندگی خود گزینه هایی داشته باشید. این کارت به معنای تصمیم گیری برای انجام کاری مربوط به کار، زندگی، عشق یا هر موضوعی است. ممکن است در این زمان احساس سردرگمی کنید و در اتخاذ هر تصمیمی تردید داشته باشید. علاوه بر این، این کارت تحت جمینی، عنصر سقوط است. بنابراین، هر موقعیتی ممکن است تغییر کند و آینده نامشخص باشد، اما شما باید با آن روبرو شوید. با این حال، این کارت به جای یک علامت بد، یک علامت خوب می دهد. برای عشق، در این مدت برای جنس مخالف جذاب خواهید بود. اگر مجرد هستید، ممکن است عشق جدیدی پیدا کنید و حتی ممکن است بیش از یک انتخاب داشته باشید. برای کار، باید تصمیم مهمی بگیرید. لطفاً با دقت فکر کنید زیرا این تصمیم تأثیر زیادی بر زندگی شما خواهد داشت.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

برج

تفاسیر کلیدی: اختلاف، تصادف، عجله، ورشکستگی، ضرر، هیجان، ترس، فاجعه، پذیرش فوری در بیمارستان.

این کارت به معنای وضعیت غیرقابل کنترل و تغییر ناگهانی است. اگر فاقد هوشیاری و تفکر خوب باشید، ممکن است استرس داشته باشید و احساس کنید که بخت شما را گیج می کند. برج نماد منیت یا اعتماد به نفس شماست. این کارت نشان دهنده احساس از دست دادن غیر منتظره و ناآماده است. ممکن است در کار ناامید شوید زیرا ممکن است مورد سرزنش قرار بگیرید و توسط دیگران پذیرفته نشوید. ممکن است در امور مالی خود ناامید شوید زیرا ممکن است هزینه های غیرمنتظره ای داشته باشید. یا ممکن است از عشق ناامید شوید زیرا "رویای شما در هم می شکند"، چیزی شبیه به آن. علاوه بر این، این کارت به معنای انفجار سرکوب احساسات است. شما احساس می کنید که دیگر نمی توانید تحمل کنید و این باعث می شود عصبانی تر شوید و به کسی اهمیت ندهید. بنابراین، شما باید آرام باشید و هوشیار باشید. اگر بتوانید آن را درست کنید، متوجه می شوید که آنقدرها هم بد نیست و می توانید راه هایی برای حل آن در نهایت پیدا کنی

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت امپراطور

کارت امپراطور : امروز ممکن است موقعیتی برای یک سرمایه گذاری مناسب برایتان به وجود بیاید و شما هم به اندازه کافی عاقل هستید که این فرصت را از دست ندهید. البته این از آن موقعیت هایی نیست که فکر کنید شما را خیلی سریع ثروتمند خواهد کرد. نمی شود یک گوشه نشسته و انتظار داشته باشید که پول از آسمان ببارد؛ این فرصتی است برای این که با زحمت و تلاش خودتان به ثمر خواهد رسید. 

 فال تاروت فردا برای متولدین دی:

نه عصا

تفاسیر کلیدی: این بالاترین عدد صحیح دلالت بر ناقص بودن دارد زیرا باید عدد یک را به ده اضافه کرد. بنابراین، کارت نشان دهنده مشکل و مانع است. برای رفتن باید شجاع و ثابت قدم باشید، مهم نیست چقدر خسته هستید.

از زندگی خود خسته خواهید شد و ممکن است به راحتی بدخلقی شوید. در آینده فرصتی برای ایجاد مشکلات در محل کار وجود خواهد داشت. اگر با اسناد سر و کار دارید، مراقب اشتباه باشید و باید دوباره آن را تکرار کنید. در این مدت فرصتی برای کار وجود ندارد. ممکن است از مشاغل معمولی یا محیطی در محل کار خود احساس خستگی کنید. اگر شغل شما به ایده های خلاقانه نیاز دارد، ممکن است در این زمان ایجاد ایده های خلاقانه دشوار باشد. با این حال، باید با احتیاط بیشتری کار کنید زیرا ممکن است توسط رئیستان که در این مدت سعی دارد از شما ایراد بگیرد، سرزنش شوید.

فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

هشت شمشیر

تفاسیر کلیدی: ریشه مطمئنی که منجر به توسعه، پیشرفت و موفقیت می شود. شما در یک موقعیت دشوار پر از مشکلات، بدشانسی قرار خواهید گرفت و ممکن است مجبور شوید به دادگاه بروید.

شما هنوز باید در مورد وضعیت موجود صبور باشید زیرا در این زمان نمی توانید کاری انجام دهید. تنش و فشار زیاد خواهد بود. احساس محدودیت، سرخوردگی خواهید کرد و راهی برای خروج پیدا نمی کنید. برای کار، مراقب درگیری با شریک تجاری خود باشید. همچنین مراقب باشید در محل کار نظرات منفی خود را نسبت به همکاران خود بیان نکنید. برای امور مالی، استرس زیادی را احساس خواهید کرد زیرا نمی توانید پولی برای تامین هزینه ها به موقع به دست آورید. برای عشق، با معشوق خود درگیری خواهید داشت، اما جرات پایان دادن به رابطه خود را ندارید. اگر مجرد هستید، تمایل دارید که ناامید شوید. به طور کلی، این زمان برای شما بسیار سخت است.

 فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

چهار پنتاکل

تعابیر کلیدی: ثبات، موفقیت اولیه، آراستگی، قدرت، آرامش پس از شروع کاری. اکنون زمان صرفه جویی است تا ثروتی پایدار بسازید.

شرایط عشقی شما آنطور که می خواستید پیش نرفت. مراقب حسادت خود باشید که ممکن است شریک زندگی شما را در نهایت ناامید و خسته کند. اساساً تغییر را دوست ندارید و خودمحور هستید. بهتر است صریح با شریک زندگی خود صحبت کنید و راهی برای سازگاری با یکدیگر بیابید زیرا بهتر از این است که فقط از معشوق خود مطالبه کنید. ممکن است نگران امور مالی خود باشید، اما در کل هنوز پول کافی برای خرج کردن دارید. برای کار، می توانید بدون پیشرفت یا رکود به کار خود ادامه دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه