فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت روزانه 2 خرداد ماه | فال تاروت امروز چه چیزی نشان میدهد؟

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

فال تاروت روزانه 2 خرداد ماه | فال تاروت امروز چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 17014
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت قضاوت

کارت قضاوت : شاید شما پیش خودتان فکر کنید که برای کمک کردن به دیگران و مهربان بودن با آنها دارید از مسیر اصلی خودتان منحرف می شوید و برنامه های خودتان را بهم می ریزید، ولی نظر آنها در مورد رفتار شما می تواند کاملا متفاوت باشد. نیت شما هر چقدر هم که خیر باشد رفتار تند شما باعث می شود که رفتارتان به نظر بقیه از روی بی توجهی و یا حتی توهین آمیز باشد. کمی سیاست در رفتارتان تنها چیزی است که برای برقراری ارتباط بهتر با اطرافیانتان به آن نیاز دارید.

فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت اعتدال

کارت اعتدال : با وجود این که ممکن است عملکرد کاری شما افراد زیادی را تحت تأثیر قرار دهد و برنامه های خیلی ها به کارهای شما بستگی داشته باشد، باید حتما این نکته را در نظر داشته باشید که بین کار و تفریح و استراحت تعادل برقرار کنید. توجه به رفاه و آسایش شخصیتان به اندازه پیشرفت حرفه ایتان و حتی شاید بیش از آن اهمیت دارد و شما را قادر می سازد در دراز مدت بی آن که خسته شوید و از ادامه راه باز بمانید بتوانید مسیرتان را به سوی رسیدن به اهداف خود ادامه دهید.

 فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت خورشید

کارت خورشید : امروز هر چیزی به غیر از کار کردن توجه شما را به خود جلب می کند و برایتان جذاب و هیجان انگیز است، به همین دلیل هم به فکر تمام راه های ممکن برای فرار از کار کردن هستید. با این حال احتمال این که بتوانید از زیر کارهایتان شانه خالی کنید خیلی کم است و باید وظایفتان را انجام دهید. اگر می خواهید زودتر کارهایتان تمام شوند و بتوانید به کارهایی که دوست دارید برسید بهتر است از صبح خیلی زود دست به کار شوید تا در اسرع وقت کارهایتان را تمام کنید.

 فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت چرخ سرنوشت

کارت چرخ سرنوشت :  تغییراتی ناگهانی که در برنامه هایی که برای امروزتان داشته اید پیش می آیند ناگهان شما را دچار نگرانی و استرس خواهند کرد و کمی طول می کشد تا بتوانید آرامش خود را مجددا به دست بیاورید و کنترل کارها را در دست بگیرید. با این حال واکنش شما به فشارهای کاری امروز فوق العاده خواهد بود و با وجود این که شرایط کیهانی افکار مربوط به گذشته را در وجودتان زنده کرده اند خیلی خوب روی کارهایی که باید انحام دهید تمرکز می کنید و از پس انجام آنها برخواهید آمد.

 فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت عاشقان

کارت عشاق : امروز دلتان می خواهد احساسات عاشقانه ای که در وجودتان هست را با کسانی که دوست دارید به اشتراک بگذارید، اما متاسفانه بازخوردی که انتظار دارید را دریافت نخواهید کرد. طرف مقابلتان ممکن است به هر دلیلی، که شاید حتی هیچ ارتباطی با شما پیدا نمی کند، آمادگی پرداختن به مسائل عاطفی را نداشته باشد و نتواند یا نخواهد پاسخ احساسات عاشقانه شما را بدهد. منتظر این که جوابی که می خواهید را دریافت کنید نمانید و احساساتتان را بدون هیچ چشم داشتی بیان کنید، دیر یا زود معجزه قلبتان را خواهید دید.

فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت پاپ

کارت پاپ : امروز باید بیش از آن چیزی که در حالت عادی ترجیح می دهید ریسک کنید تا موضع خود را به دیگران نشان دهید. متاسفانه ممکن است با بیان احساساتتان مورد مخالفت یا حتی تمسخر قرار بگیرید ولی اتفاقی فوق العاده در انتظارتان است که ارزش تحمل این لحظات ناخوشایند زودگذر را دارد. شما اگر بخواهید می توانید بسیار تأثیرگذار باشید و کاری کنید که دیگران با دقت به گفته هایتان گوش فرا دهند، پس پیامتان را با دقت و احتیاط انتخاب کنید. 

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت ماه

کارت ماه : با وجود این که دوستان و همکارانتان به خوبی می توانند ببینند که پشت ظاهر آرام شما چه خبر است، با این حال هنوز هم نمی توانند تشخیص دهند که چه احساسات شدیدی را دارید پشت این دیوار خود ساخته ای که به دور خودتان کشیده اید مخفی نگه می دارید. بهتر است احساسات خود را در چارچوب قوانین و مقررات اجتماعی بیان کنید. احترام گذاشت به افکار و فرهنگ های مختلف افق دید شما را گسترش خواهد داد و شما را قادر خواهد ساخت که درک بهتری از دنیای اطرافتان داشته باشید.

 فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت ابله

کارت ابله : امروز دلتان می خواهد در دنیای شبکه های اجتماعی وقت زیادی را همراه با کسانی که افکار و نظراتی شبیه به خودتان دارند بگذرانید، ولی متاسفانه باید یادتان باشد که کارهای زیادی در دنیای واقعی برای انجام دادن دارید که اجازه این کار را به شما نمی دهند. بهر حال داشتن روابط اجتماعی در دنیای واقعی و با افرادی که قابل لمس تر از یک عکس پروفایل هستند برای شما بهتر است. 

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت ارابه

کارت ارابه : امروز پیدا کردن هدفتان در زندگی ناگهان برای شما اهمیت ویژه ای پیدا کرده است و به رویاهایتان فکر می کنید. خبر خوبی که برایتان داریم این است که شما خودتان را به خوبی می شناسید، برنامه ای مناسب رشد و ترقی دارید و احساس می کنید که هیچ چیزی نمی تواند جلوی شما را بگیرد. فقط باید حواستان باشد که یا سرعتی منطقی پیش بروید؛ در غیر این صورت خیلی زود خسته خواهید شد و درست زمانی که به انرژی زیادی نیاز خواهید داشت دیگر چیزی برایتان باقی نمانده است. 

فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت برج

کارت برج : با وجود این که برنامه کارهایتان کاملا مشخص است و دارید با تمام وجود برای رسیدن به قله تلاش می کنید، امروز ممکن است به یک باره متوجه شوید که لقمه ای بزرگ تر از دهانتان برداشته اید! به جای این که خودتان را برای رسیدن به اهداف غیر منطقی خسته کنید بهتر است عاقلانه رفتار کرده و پیش از آن که شرایط مجبورتان کنند، خودتان برنامه ها و اهدافتان را با توانایی ها و امکانات خود هماهنگ کنید.

فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آویز : تمام هوش و حواستان پیش فرصت های فوق العاده ای است که پیش رویتان قرار دارند و نمی توانید به هیچ چیز دیگری فکر کنید. با این حال تعداد کارهایی که می خواهید انجام دهید آنقدر زیاد است که نمی توانید یک مسیر را انتخاب کرده و همان را در پیش بگیرید. این وضعیت باعث می شود که نتوانید هیچ یک از کارهایی که می خواهید را به درستی انجام دهید و نتیجه مطلوبی بگیرید. بهتر است تعداد اهدافتان را محدود کنید تا بتوانید به خواسته هایتان برسید.

فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت امپراطور

کارت امپراطور : امروز اگر روابطتان با دیگران روبراه باشند همه چیز برایتان خوب و خوشایند خواهد بود. اما اگر احساسات ناگفته فضا را سنگین کنند تمرکز کردن روی کارهایی که باید انجام دهید برای شما به امری غیر ممکن تبدیل خواهد شد. همه اطرافیانتان خواهند فهمید که یک جای کار اشکال دارد و این شما هستید که باید این وضعیت را برطرف کنید. خوشبختانه آگاهی شما اولین قدم برای بازگشت به مسیر صحیح خواهد بود. برای مقابله با مشکلاتی که روبرویتان قرار گرفته اند از منطق خود که در حال حاضر خیلی فعال هم هست استفاده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه