فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت انگلیسی 11 خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

افسانه کارت های تاروت به طور گسترده ای پخش شده است. بعضی ها فکر می کنند اهل مصر است. با این حال، برخی از افراد تا حد ممکن علاقه زیادی به کارت‌های تاروت دارند تا هیروگرام را مطالعه کنند، مانند آنتوان کورت دو گبلین، روحانی سوئیسی، ناشر لوموند پریمیتیف. او قویاً ادعا کرد که کولی ها از کارت های تاروت برای پیش بینی استفاده می کردند. البته این موضوع هنوز ثابت نشده است.

فال تاروت انگلیسی 11 خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف  انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟
کدخبر : 17275
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت متولد فروردین ماه

هفت فنجان

تفاسیر کلیدی: موفقیت از تمایل، نیت، قدرت، پشتکار، عقل و هوش شما. تخیل، رویا یا امید در ذهن شماست که باید امکان آن را به دقت در نظر بگیرید.

انتظارات، برنامه ریزی برای انجام بسیاری از کارها وجود خواهد داشت. ممکن است ایده های جدیدی در محل کار داشته باشید اما ممکن است اقدامی انجام ندهید. شما باید بر روی ایده خود تمرکز کنید و آن را در واقعیت زنده کنید، به جای اینکه فقط آن را بسازید بدون هیچ اقدامی بر روی آن. در طول این مدت، ممکن است در محل کار احساس حواس پرتی یا عدم تمرکز کنید. برای امور مالی، مراقب باشید که به راحتی پول خرج کنید، زیرا ممکن است بعداً دچار مشکل شوید.

فال تاروت متولد اردیبهشت ماه

سه پنتاکل

تعابیر کلیدی: رشد، خلاقیت، چیز جدید در نتیجه رابطه بین دو چیز، پول زیاد از توانایی یا سرمایه خود، تخصص.

وضعیت کلی تقریباً بهتر خواهد شد. اگر پروژه یا طرح جدیدی را آغاز کرده اید، موفقیت احتمالی چندان دور از دسترس نخواهد بود. شانس مالی خواهید داشت. وضعیت مالی شما بهتر خواهد شد و درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. اگر کسب و کار خود را دارید، این دوره طلایی شما خواهد بود. کسب و کار شما ذره ذره پایدارتر می شود. افزایش حجم فروش باعث بهبود وضعیت مالی شما نیز می شود. در مورد حقوق‌بگیر، احتمالاً به دلیل شایستگی بالا، ترفیع یا افزایش حقوق خواهید داشت. در برخی موارد، ممکن است از کار اضافی پول بیشتری به دست آورید. برای عشق، وقت آن است که شما و معشوقتان آینده خود را با هم بسازید. شما می توانید با پس انداز یا کمک به یکدیگر برای کسب درآمد برای تضمین آینده خود شروع کنید. در نتیجه، زندگی آرامی خواهید داشت و به آنچه می خواهید می رسید.

فال تاروت متولد خرداد ماه

جادوگر

تفاسیر کلیدی: مذاکره، تجارت، آموزش، هوش، ارتباطات. شروع مهم جدید با مهارت و تخصص شانس بالایی برای موفقیت خواهد داشت.

برای انجام کارهایی که امیدوارید انجام دهید اما به کسی ابراز یا نگفته اید، احساس سرزندگی و انرژی بیشتری خواهید داشت. اعتماد به نفس بالایی خواهید داشت اما مراقب باشید ممکن است باعث اشتباه شود. اگر به شخصی علاقه مند هستید و می خواهید به او نزدیک شوید، می توانید از فرصت استفاده کنید و بتوانید با آن شخص صحبت کنید و ببینید که آیا می توانید در آینده روابط خود را توسعه دهید یا خیر. این زمان خوبی برای یادگیری چیزهای اطرافتان است. فقط شروع به انجام آن کنید. آینده موفق شما آنجا در انتظار شماست.

فال تاروت متولد تیر ماه

هشت ها عصا

تفاسیر کلیدی: ریشه مطمئنی که منجر به توسعه، پیشرفت و موفقیت می شود. پیشرفت پروژه، شکوفایی، رشد، تجارت و گسترش کار.

وضعیت زندگی شما در حال بهتر شدن است. شما بسیار مشتاق و مصمم برای موفقیت در همه چیز خواهید بود. پیشرفت در کار شما وجود دارد و می توانید به سرعت چیزهای جدید یاد بگیرید. مسئولیت مشاغل جدید به شما منصوب خواهد شد. اگر مجبور باشید در محل کار با خارجی ها تماس بگیرید، برای شما خوب خواهد بود. برای امور مالی، وضعیت مالی شما نسبت به گذشته پایدارتر است. پول کافی خواهید داشت تا هر طور که می خواهید خرج کنید. برای عشق، شانس یافتن عشق به طور غیرمنتظره وجود دارد. این کارت "کارت عاشق شدن" نامیده می شود زیرا ممکن است به طور غیرمنتظره ای عاشق شوید. علاوه بر این، شما برای جنس مخالف جذاب خواهید بود.

فال تاروت متولد مرداد ماه

سه عصا

تعابیر کلیدی: رشد، خلاقیت، چیز جدید در نتیجه رابطه بین دو چیز، ارتباط با افراد زیاد، پروژه موفق و پیشرفت بیشتر، رابطه خوشایند با همکاران یا شرکا.

در گذشته، ممکن است فرصت‌های جدیدی را برای زندگی خود در نظر گرفته باشید یا برای انجام کارهای خصوصی یا جستجوی پیشرفت شغلی بهتر برنامه ریزی کرده باشید. شما ممکن است بخواهید به جای اینکه به همان شکل باقی بمانید، زندگی خود را به جلو ببرید. برای عشق، اگر مجرد هستید، ممکن است این شانس وجود داشته باشد که کسی وارد زندگی شما شود. اما اگر کسی را دوست دارید، ممکن است احساس کنید که تقریباً فرصتی برای ایجاد رابطه با او ندارید. اگر معشوق داشته باشید، بیشتر روی کارتان تمرکز می کنید تا معشوق. بنابراین، رابطه شما ممکن است مثل همیشه صاف نباشد.

فال تاروت متولد شهریور ماه

هفت شمشیر

تعابیر کلیدی: موفقیت از اراده، نیت، قدرت، پشتکار، عقل، هوش و پیروزی با تقلب. یا فریب خوردگی، دزدی یا خیانت شدن.

شما باید محتاط تر باشید زیرا ممکن است احساس کنید در این زمان نمی توانید به کسی اعتماد کنید. حتی به افرادی که با شما دوستانه هستند اعتماد نکنید زیرا ممکن است پشت سر شما از شما سوء استفاده کنند. در کل در این مدت به هیچ کس اعتماد نکنید. برای کار، مراقب اشتباهات غیر منتظره یا حجم کاری باشید. برای امور مالی، مراقب وارد شدن به یک معامله مالی باشید. شما باید جزئیات را با دقت مطالعه کنید، در غیر این صورت، ممکن است از شما سوء استفاده شود.

فال تاروت متولد مهر ماه

صفحات چوبدستی

تفاسیر کلیدی: اگر زیر 25 سال با تجربه کمتری هستید و در حال ساختن ثروت هستید، خبرهای خوبی در مورد شغل جدید دریافت خواهید کرد و فرصتی برای پیشرفت در حرفه خود خواهید داشت.

در طول این مدت، ممکن است وارد جامعه جدیدی شوید که می تواند محل یادگیری یا محل کار شما باشد. ممکن است یک دوره فشرده برای تقویت مهارت های حرفه ای خود بگذرانید. شما این شانس را خواهید داشت که دوستان جدید یا همکاران جدیدی پیدا کنید یا با همکاران دیگری در همان حرفه آشنا شوید. به طور کلی، این زمان چندان خوشایند نیست زیرا ممکن است مجبور شوید مشکلات جزئی ناشی از افراد اطراف خود را حل کنید. با این حال، زمان خوبی است که می توانید دوستی جدیدی در محل کار پیدا کنید. برای عشق، دوستانتان ممکن است شخصی را به شما توصیه کنند.

فال تاروت متولد آبان ماه

هشت جام

تفاسیر کلیدی: ریشه مطمئنی که منجر به توسعه، پیشرفت و موفقیت می شود. این کارت به معنای مرخصی، فداکاری و جدایی از معشوق است که باعث رنج می شود، اما منجر به پیشرفت مثبت و تغییرات آینده خواهد شد.

مسئله. بیش از حد از معشوق خود شوخی یا طعنه آمیز نباشید، زیرا فقط باعث می شود از یکدیگر خسته شوید. ممکن است بخواهید برای مدتی از گیج شدن جامعه دور شوید. یا ممکن است برنامه ای برای سفر به بالا کشور، پیدا کردن یک مکان آرام برای استراحت یا تغییر فضای زندگی زن و شوهر داشته باشید.

فال تاروت متولد آذر ماه

ماه

تعابیر کلیدی: تعارض، سردرگمی، ترس، پنهان شدن، تله، ترفند، خیانت، اختلاف، بی ثباتی، سردرگمی، تنهایی، افسردگی، نگرانی.

شما بسیار گیج و نگران خواهید شد. در طول این مدت، به همه مشکلات همزمان فکر نکنید زیرا فقط سلامت روان شما را بدتر می کند. اگر مشکلی دارید، سعی کنید آرام باشید و آن را یکی یکی با دقت بررسی کنید تا راه حل مناسب را پیدا کنید. همچنین بدبین نباشید و خودتان فکر نکنید. شما فقط می توانید تصور کنید که چگونه است که ممکن است بعداً شما را ناامید کند. اگرچه در این زمان نمی توانید راه حلی برای مشکل پیدا کنید، اما باید آرام باشید و همه چیز را همانطور که واقعا وجود دارد ببینید. سپس، شما می توانید راه خود را پیدا کنید.

فال تاروت متولد دی ماه

چهار شمشیر

تعابیر کلیدی: ثبات، موفقیت اولیه، آراستگی، قدرت، آرامش پس از شروع کاری. زمان آن است که فیزیک، ذهن و فکر خود را بازیابی کنید تا دوباره با مشکل روبرو شوید. این کارت همچنین به معنای انتظار برای تخمین موقعیت یا رویداد است.

پیش از این، ممکن است از موقعیت هایی عبور کرده باشید که باعث خستگی شما شده و نیاز به استراحت داشته باشید. برای کار، ممکن است از شما رد شده باشد که باعث شده احساس دلسردی کنید و در این زمان نمی خواهید کاری انجام دهید. برای عشق، ممکن است توسط کسی که مخفیانه عاشق او شده اید، انکار شده باشید. شما برآورده نمی شوید. ممکن است دوران سختی را پشت سر گذاشته باشید که شما را بسیار ناراحت کرده است و اکنون در دوره نقاهت هستید. مراقب باشید که به دلیل استراحت ناکافی یا استئوپاتی بیمار شوید.

فال تاروت متولد بهمن ماه

ده ها پنتاکل

تفاسیر کلیدی: موفقیت و کامل بودن، اما اگر زیاد باشد می تواند نتیجه منفی داشته باشد و باعث ضرر شود. این کارت میلیونر است. اگر این کارت ظاهر شود، ثبات مالی، پول زیاد و املاک و مستغلات خواهید داشت.

شما ممکن است در مورد دارایی مالی یا امنیت در زندگی از نظر مالی، کار و عشق انتظاراتی داشته باشید. برای کار، ممکن است بخواهید در کار پیشرفت بیشتری داشته باشید یا حقوق بیشتری دریافت کنید. در برخی موارد، این کارت به این معنی است که شما ممکن است قصد خرید یک خانه یا یک قطعه زمین را داشته باشید. با این حال، باید وضعیت مالی خود را به دقت بررسی کنید که آیا می توانید پول کافی برای آن کسب کنید یا خیر. برای عشق، ممکن است در رابطه خود جدی باشید و از دیگری انتظار زیادی داشته باشید. بهتر است توقعات خود را کاهش دهید تا کمتر رنج بکشید.

فال تاروت متولد اسفند ماه

داوری

تفاسیر کلیدی: توسعه، نگهداری، بهبود، بهبودی از وضعیت بد به وضعیت بهتر، بیدار شدن از گمراه کردن، اخبار خوب در مورد تلاش شما.

با شرایط فعلی احساس راحتی و آرامش بیشتری خواهید داشت. اگرچه ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد که شما را نگران کند، اما احساس می کنید که می توانید از پس آن برآیید. بنابراین، نتیجه به همان اندازه که انتظار می رفت بد نخواهد بود. با این حال، باید شجاعت قوی داشته باشید و از دلیل استفاده کنید تا مسائل را با دقت بررسی کنید یا ممکن است از افراد با تجربه یا افراد ارشدی که به آنها احترام می‌گذارید راهنمایی بخواهید. اگر بتوانید بر مشکل غلبه کنید، تجربیات خوبی به دست خواهید آورد و بالغ تر خواهید شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه