فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت انگلیسی 16خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

افسانه کارت های تاروت به طور گسترده ای پخش شده است. بعضی ها فکر می کنند اهل مصر است. با این حال، برخی از افراد تا حد ممکن علاقه زیادی به کارت‌های تاروت دارند تا هیروگرام را مطالعه کنند، مانند آنتوان کورت دو گبلین، روحانی سوئیسی، ناشر لوموند پریمیتیف. او قویاً ادعا کرد که کولی ها از کارت های تاروت برای پیش بینی استفاده می کردند. البته این موضوع هنوز ثابت نشده است.

فال تاروت انگلیسی 16خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف  انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟
کدخبر : 17375
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت متولد فروردین

مرد حلق آویز شده

تعابیر کلیدی: رویا، ضرر، ورشکستگی، جادو و طلسم. ممکن است در شرایط سختی قرار بگیرید که هیچ راهی برای فرار ندارید. بنابراین، بهترین پاسخ صبر و صبر است. همچنین، به معنای قربانی کردن چیزی برای پیشرفت بیشتر است.

در روزهای قبل ممکن است مجبور شده باشید در مورد همه چیز صبور باشید. ممکن است در مورد چیزهای زیادی استرس و نگرانی داشته باشید. مشکل مالی، بدهی و غیره. مراقب ارائه ضمانت باشید زیرا ممکن است مجبور باشید مسئول آن باشید. برای سلامتی، ممکن است فرصتی برای رفتن به بیمارستان داشته باشید. برای عشق، ممکن است به شدت از معشوق خود ناامید شوید، یا ممکن است رابطه خود را به پایان برسانید، یا ممکن است مجبور باشید برای حفظ رابطه خود، خود را تطبیق دهید. اگر مجرد هستید، ممکن است آرزوی عشق زیادی داشته باشید.

فال تاروت متولد اردیبهشت 

سه فنجان

تعابیر کلیدی: رشد، خلاقیت، چیز جدید در نتیجه رابطه بین دو چیز، شادی در عشق، ارتباط با افراد زیاد، فراوانی و ثمربخشی.

ممکن است احساس کنید می خواهید استراحت کنید، بگذارید همه چیز پیش برود و از هر مسئولیتی رها شوید. دوست دارید دوباره مانند دوران جوانی زندگی شادی داشته باشید. ممکن است به سفر تعطیلات، معاشرت با دوستان یا خرج کردن پول برای خرید هدیه برای دوستان فکر کنید. در این مدت، نمی خواهید کسی از شما انتظار زیادی داشته باشد یا به شما فشار بیاورد. در عوض می‌خواهید آن‌ها کار را با شما راحت کنند. در این زمان تمایل دارید به دوستان خود بچسبید و معاشرت کنید.

فال تاروت متولد خرداد

سه عصا

تعابیر کلیدی: رشد، خلاقیت، چیز جدید در نتیجه رابطه بین دو چیز، ارتباط با افراد زیاد، پروژه موفق و پیشرفت بیشتر، رابطه خوشایند با همکاران یا شرکا.

شروع یک پروژه و برنامه برای آینده وجود دارد. ممکن است با افراد اطراف تماس تجاری داشته باشید. این کارت نشان می دهد که شما با مشاغلی که نیاز به بیرون رفتن دارند مانند روابط عمومی یا تبلیغات مناسب هستید. به طور کلی، پیشرفت آهسته ای در کار شما وجود خواهد داشت زیرا تازه شروع است. شما باید تلاش بیشتری برای یک نتیجه صریح در آینده انجام دهید. رابطه شما با اطرافیانتان بیشتر به کار شما مربوط می شود وگرنه به دنبال یک شریک تجاری هستید.

فال تاروت متولد تیر

پادشاهان جام

تفاسیر کلیدی: مردان بالای 35 سال، تجربیات، عقلانیت، قدرت. این کارت نشان دهنده مردانی است که مهربان هستند و در بدبختی به دیگران کمک می کنند و می توانند رهبران خوبی باشند.

زندگی شما در این زمان کاملاً ساده و روان و بدون هیچ هیجانی است. هیچ نگرانی و استرسی وجود ندارد و می توانید زمانی را با اعضای خانواده خود مانند سالمندان یا برادران یا خواهران خود بگذرانید. می توانید سفر کنید و با خانواده خود استراحت کنید. برای کار، بیش از حد به مشکلات کوچک فکر نکنید و بیش از حد با همکاران خود سر و صدا نکنید، زیرا آنها را آزار خواهید داد. برای امور مالی، پول کافی برای خرج کردن به دست خواهید آورد اما نه چندان. بنابراین، مراقب باشید که بیش از حد اسراف کنید. برای عشق، اگر یک زن مجرد هستید، ممکن است با یک بیوه ملاقات کنید. اگر مردی مجرد هستید، هیچ پیشرفتی در عشق وجود ندارد، زیرا از بیان احساسات خود خجالتی هستید.

 

فال تاروت متولد مرداد

هشت ها پنتاکل

تفاسیر کلیدی: ریشه مطمئنی که منجر به توسعه، پیشرفت و موفقیت می شود، توانایی کسب درآمد، تخصص در چیزی که می تواند پول زیادی به دست آورد.

با تلاش مستمر خود موفق خواهید شد. پروژه ها یا چیزهایی که روی آنها کار کرده اید ظاهر خوبی دارند که شما را راضی می کند. شما مهارت های بیشتری در حرفه خود خواهید داشت و تجربیات جدیدی به دست می آورید تا به شما در مدیریت کارآمدتر کارها کمک کند. اگر کارمند هستید، شانس ارتقاء یا افزایش حقوق خواهید داشت و به خوبی مورد پذیرش همکارانتان قرار خواهید گرفت. برای امور مالی، این نمودار روند صعودی شماست. مهم نیست که چه کاری انجام می دهید، می توانید پول زیادی به دست آورید.

 

فال تاروت متولد شهریور

هفت شمشیر

تعابیر کلیدی: موفقیت از اراده، نیت، قدرت، پشتکار، عقل، هوش و پیروزی با تقلب. یا فریب خوردگی، دزدی یا خیانت شدن.

شما باید محتاط تر باشید زیرا ممکن است احساس کنید در این زمان نمی توانید به کسی اعتماد کنید. حتی به افرادی که با شما دوستانه هستند اعتماد نکنید زیرا ممکن است پشت سر شما از شما سوء استفاده کنند. در کل در این مدت به هیچ کس اعتماد نکنید. برای کار، مراقب اشتباهات غیر منتظره یا حجم کاری باشید. برای امور مالی، مراقب وارد شدن به یک معامله مالی باشید. شما باید جزئیات را با دقت مطالعه کنید، در غیر این صورت، ممکن است از شما سوء استفاده شود.

 

 فال تاروت متولد مهر

شوالیه های پنتاکلز

تفاسیر کلیدی: مردان بین 25 تا 35 سال، مسافرت، جستجوی چیزی، موقعیت پیشرونده، خودسازی، وضعیت پایدار، پیشرفت، یا حل مشکلات طولانی مدت.

شرایط بدون تغییر باقی خواهد ماند. ممکن است مجبور شوید آرام بمانید و جهت همه چیز را رعایت کنید. برای کار، گاهی اوقات خسته می شوید اما هنوز هم می توانید آن را انجام دهید. پیشرفتی در انتظار شما خواهد بود اما کند خواهد بود. در این مدت باید محتاط تر باشید و با دقت تصمیم بگیرید. همچنین مراقب اشتباه در اسناد باشید. برای امور مالی، درآمد زیادی کسب خواهید کرد، اما هزینه های زیادی نیز خواهید داشت. علاوه بر این، ممکن است برای سرمایه گذاری در دارایی هایی برنامه ریزی کنید که باید به دقت بررسی کنید که آیا ارزش سرمایه گذاری را دارد یا خیر. برای عشق، فرصتی برای ملاقات با فردی امن، خوش قیافه اما غیرعاشقانه خواهید داشت.

 

فال تاروت متولد آبان

هشت ها پنتاکل

تفاسیر کلیدی: ریشه مطمئنی که منجر به توسعه، پیشرفت و موفقیت می شود، توانایی کسب درآمد، تخصص در چیزی که می تواند پول زیادی به دست آورد.

وضعیت کلی در جهت مثبت تغییر خواهد کرد. مشکلات حل خواهد شد. شما در ساختن ثروت خود موفق خواهید بود و در زندگی امنیت خواهید داشت. شما به خود افتخار خواهید کرد و می خواهید بیشتر رشد کنید. شما شانس مالی خواهید داشت یا می توانید از سخت کوشی خود پول زیادی به دست آورید یا از سرمایه گذاری بازدهی مانند سود سهام برخوردار شوید. اگر کسب و کار خود را داشته باشید، کسب و کار شما پایدار خواهد بود و در آینده فرصتی برای گسترش کسب و کار خود خواهید داشت. برای عشق، ممکن است بخواهید رابطه خود را تقویت کنید و برای آینده مشترک خود برنامه ریزی کنید. اگر مجرد هستید، باید به تلاش خود ادامه دهید تا برآورده شوید.

 

فال تاروت متولد آذر

شوالیه های شمشیر

تفاسیر کلیدی: مردان بین 25-35 سال، مسافرت، جستجوی چیزی، موقعیت پیشرونده، خودسازی، مشکلات، دشواری، دشمن. با این حال، این بدبختی ها را می توان با صبر و تلاش خود حل کرد.

ممکن است شما با موانع زیادی به عنوان آزمایش در زندگی خود روبرو شده باشید. ممکن است در این مدت احساس خستگی و سردرگمی در مورد مسائل داشته باشید. با این حال، سعی نکنید هیچ پاسخی پیدا کنید زیرا بی فایده است. بهتره منتظر بمونی برای کار مراقب باشید که ممکن است بیش از حد اعتماد به نفس داشته باشید و به حرف دیگران گوش ندهید زیرا ممکن است باعث درگیری با همکارانتان شود. برای عشق، اگر مجرد هستید، کسی وارد زندگی شما می شود اما رابطه نامشخص و غیرقابل پیش بینی است. فقط ادامه بده و منتظر باش

 

فال تاروت متولد دی

دو پنتاکل

تفاسیر کلیدی: رابطه بین دو چیز با هدف یکسان یا هدف کاملاً متفاوت. این یک کارت بد مالی است که به معنای فقر، جریان نقدینگی وحشتناک و استقراض است.

ممکن است با زندگی خود گیج شوید و ذهنتان در آرامش نباشد. شرایط فعلی که با آن روبرو هستید شما را دچار تردید و بی اعتمادی می کند. این زمان سخت شماست، زیرا باید برای کنترل موقعیت های آشفته تلاش کنید تا تعادل را همانطور که انتظار دارید حفظ کنید. سعی کنید بالغ تر باشید زیرا در کنترل احساسات خود خوب نیستید که ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. با این حال، مشکل را با احساس حل نکنید. باید آرام بمانید و از دیگران مشاوره بگیرید.

 

فال تاروت متولد بهمن

نه فنجان

تفاسیر کلیدی: این بالاترین عدد صحیح دلالت بر ناقص بودن دارد زیرا باید عدد یک را به ده اضافه کرد. بنابراین، کارت نشان دهنده شادی، پر بودن، در حالی که به دنبال چیزی برای تکمیل است.

به طور کلی هیچ حرکتی در موقعیت وجود ندارد. ممکن است بدون هیچ مشکلی زندگی آرام و آسانی داشته باشید. اگر مجرد هستید، از زندگی خود احساس رضایت خواهید کرد و نمی خواهید برای داشتن کسی در زندگی خود دست و پنجه نرم کنید. اگر معشوق دارید، در این مدت از یکدیگر راضی خواهید بود و انتظار یک رابطه امن در طولانی مدت را دارید. مراقب باشید که ممکن است آنقدر راحت زندگی کنید که غیر فعال شوید.

 

فال تاروت متولد اسفند

عدالت

تفاسیر کلیدی: دقت، برابری، توجیه، عقل، عقلانیت، تصمیم گیری برای حل مشکل، موقعیتی که نیاز به تصمیم گیری دارد.

شما یک جاه طلبی برای موفقیت در زندگی خود خواهید داشت. این زمانی خواهد بود که باید سخت کار کنید و با بسیاری از مشکلات کوچک روبرو شوید. به طور کلی، فرصت خوبی برای یادگیری بیشتر در مورد کار خواهد بود. برای کار، هیچ پیشرفت برجسته ای وجود نخواهد داشت. اما اگر برای مدت طولانی به کار ادامه دهید، مطمئناً فرصتی از رئیس خود خواهید گرفت. برای امور مالی مراقب مخارج خود باشید زیرا وضعیت مالی شما هنوز ناپایدار است. آن طور که می خواهید پول خرج نکنید زیرا ممکن است بعداً با کمبود پول مواجه شوید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه