فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟ | فال تاروت انگلیسی 18 خرداد ماه

افسانه کارت های تاروت به طور گسترده ای پخش شده است. بعضی ها فکر می کنند اهل مصر است. با این حال، برخی از افراد تا حد ممکن علاقه زیادی به کارت‌های تاروت دارند تا هیروگرام را مطالعه کنند، مانند آنتوان کورت دو گبلین، روحانی سوئیسی، ناشر لوموند پریمیتیف. او قویاً ادعا کرد که کولی ها از کارت های تاروت برای پیش بینی استفاده می کردند. البته این موضوع هنوز ثابت نشده است.

فال تاروت طالع بین معروف  انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟ | فال تاروت انگلیسی 18 خرداد ماه
کدخبر : 17442
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت متولد فروردین

عاشقان

تعابیر کلیدی: شادی و نشاط در عشق و عشق، ازدواج، دوستی، هماهنگی، رابطه عشقی زودرس، رابطه زناکارانه و افسون.

فال تاروت: تصمیم گیری وجود خواهد داشت زیرا شما باید انتخاب کنید که کدام راه را برای زندگی خود انتخاب کنید. برای کار، فرصت های زیادی خواهید داشت که باعث می شود احساس عدم اعتماد به نفس کنید و در تصمیم گیری تردید کنید. با این حال، سعی کنید بهترین مورد را برای خود ارزیابی کرده و انتخاب کنید زیرا اگر مدام تردید کنید همه آنها را از دست خواهید داد. در این مدت، رئیس یا ارشد شما به شما فرصتی می دهد تا توانایی خود را نشان دهید یا نظرات خود را در محل کار به اشتراک بگذارید. بنابراین، لطفاً به ارائه عملکرد خود ادامه دهید زیرا هنوز فرصتی برای پیشرفت در حرفه خود دارید. برای عشق، یک دوراهی نیز وجود خواهد داشت. لطفاً با دقت در نظر بگیرید زیرا پس از تصمیم گیری، نمی توانید برای اصلاح آن برگردید.

فال تاروت متولد اردیبهشت

چهار عصا

تعابیر کلیدی: ثبات، موفقیت اولیه، آراستگی، قدرت، آرامش پس از شروع کاری که در درجه اول موفقیت آمیز و پایدار است.

ممکن است زندگی شاد و دلپذیری داشته باشید و احساس کرده باشید که زندگی در گذشته کاملاً روان بوده است. ممکن است شما تمایل داشته باشید که کسب و کار خود را بسازید. اگر در حال حاضر کسب و کار خود را اداره می کنید، کسب و کار شما پایدار است و تمایل به رشد مثبت دارد. اگر یک شغل تمام وقت دارید، در نظر می گیرید که در یک سطح ایمن است. شما می توانید به آرامی کار کنید. برای عشق، اگر مجرد هستید، ممکن است رابطه خود را با کسی شروع کنید. اگر معشوق داشته باشید، رابطه ای دلپذیر و شیرین خواهید داشت و زمانی را با هم خواهید گذراند.

 

 فال تاروت متولد خرداد

پنج عصا

تعابیر کلیدی: بی ثباتی، درگیری، ناامیدی و ضرر ناشی از ثبات از بین می رود، اختلاف، عدم هماهنگی، مانع، دعوا.

ممکن است یک سردرگمی درونی داشته باشید یا ندانید که چگونه بر اساس اولویت کاری را مدیریت کنید. در این مدت ممکن است نظرات متفاوتی نسبت به دیگران داشته باشید. بنابراین، ممکن است برای جلوگیری از درگیری، نخواهید نظرات خود را به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، اکنون زمان مناسبی برای انجام هر کاری نیست زیرا موانعی در پیش خواهد بود. بهتر است صبر کنید و وضعیت را ببینید. علاوه بر این، ممکن است فرصتی برای درگیری با افراد اطرافتان وجود داشته باشد. بنابراین، مراقب کلمات خود باشید تا از بدتر شدن مشکل جلوگیری کنید.

فال تاروت متولد تیر

پنج پنتاکل

تفاسیر کلیدی: بی ثباتی، درگیری، ناامیدی و ضرر ناشی از ثبات از بین می رود، کمبود مواد. شما باید محتاط باشید و در مورد عشق، دوستی، کار و پذیرش دیگران با دقت فکر کنید.

مراقب مشکلات مالی ناگهانی باشید. شرایط اقتصادی چندان خوب نیست و ممکن است روی امنیت مالی شما تأثیر بگذارد. اگر قصد دارید در این مدت سرمایه گذاری کنید، لطفاً آن را به حالت تعلیق درآورید زیرا زمان مناسبی برای سرمایه گذاری نیست. اگر به راه خود ادامه دهید، فقط با ضرری بزرگتر از آنچه انتظار داشتید مواجه خواهید شد. در این مدت ممکن است احساس کنید که نمی توانید به کسی اعتماد کنید. فقط باید به خودت تکیه کنی در مورد حقوق بگیر، مراقب باشید که ناگهان بیکار شوید یا ایده خلاقانه ای برای انجام کار با کیفیت خوب ندارید.

فال تاروت متولد مرداد

قدرت

تعابیر کلیدی: فضل، احترام، زنان قوی و متکی به خود. استفاده از عقل، تدبیر و شجاعت برای غلبه بر همه موانع و کنترل احساسات و ذهن خود.

در این مدت، ممکن است مشکلات زیادی وجود داشته باشد که باعث استرس و خستگی شما از رسیدگی به آنها شود. با این حال، مهم نیست که چقدر دلسرد شده اید، اگر تسلیم نشوید و بهترین تلاش خود را به کار نگیرید، در نهایت همه چیز به درستی حل خواهد شد. برای کار باید خیلی صبور باشید. برای امور مالی، باید هزینه های خود را کنترل کنید زیرا ممکن است در این مدت به راحتی پول خرج کنید. برای عشق باید بیشتر مطیع معشوق خود باشید تا رابطه نرم تری داشته باشید.

فال تاروت متولد شهریور

هشت ها عصا

تفاسیر کلیدی: ریشه مطمئنی که منجر به توسعه، پیشرفت و موفقیت می شود. پیشرفت پروژه، شکوفایی، رشد، تجارت و گسترش کار.

شرایط به سرعت تغییر خواهد کرد. شانس گسترش در حرفه شما وجود خواهد داشت. شما می توانید از تجربیات خود در گذشته برای توسعه توانایی خود استفاده کنید. ممکن است ارتقا پیدا کنید یا وظایف دیگری دریافت کنید. موفقیت در انتظار شما خواهد بود، بنابراین باید بهترین تلاش خود را به کار بگیرید زیرا ممکن است به سرعت پیشرفت کند. برای امور مالی، کانال های زیادی برای کسب درآمد بیشتر وجود خواهد داشت. وضعیت مالی شما بازیابی خواهد شد. برای عشق، ممکن است عشق جدیدی پیدا کنید یا با کسی ملاقات کنید که ممکن است به سرعت با او رابطه برقرار کنید.

 فال تاروت متولد مهر

ده ها شمشیر

تفاسیر کلیدی: بیش از حد موفقیت و کامل بودن می تواند نتیجه منفی داشته باشد و باعث ضرر شود. این یکی از بدترین کارت هایی است که نشان دهنده از دست دادن، شکست، ناامیدی، سلامتی بد، درمان دشوار بیماری است.

وضعیت ناامید کننده است. تنش و فشار بالا وجود دارد. ممکن است احساس نگرانی و ناامیدی کنید. ممکن است مورد آزار و اذیت قرار بگیرید و از همکارانتان همکاری نگیرید. اطرافیان شما ممکن است با شما دوستانه نباشند. ممکن است کسی به شما خیانت کند یا تحت فشار قرار گیرد که شما را در گوشه ای تنگ قرار دهد. در این مدت باید بسیار صبور باشید. با این حال، مهم نیست که چقدر احساس وحشتناکی داشته باشید، اوضاع به زودی بهتر خواهد شد و آرام آرام بهبود خواهید یافت.

فال تاروت متولد آبان

نه فنجان

تفاسیر کلیدی: این بالاترین عدد صحیح دلالت بر ناقص بودن دارد زیرا باید عدد یک را به ده اضافه کرد. بنابراین، کارت نشان دهنده شادی، پر بودن، در حالی که به دنبال چیزی برای تکمیل است.

به طور کلی بدون هیچ استرسی خوشحال خواهید شد. این زمان برای استراحت یا انجام کاری که دوست دارید خواهد بود. برای کار، پیشرفت چشمگیری نخواهید داشت و ممکن است کمی وقت آزاد داشته باشید. این کارت همچنین به این معنی است که شما از شغل خود راضی خواهید بود یا شغلی را که دوست دارید بدست خواهید آورد. برای امور مالی، پول زیادی برای خرج کردن بدون مشکل به دست خواهید آورد. یا ممکن است از کسی حمایت مالی دریافت کنید. برای عشق، اگر مجرد هستید، ممکن است یک مرد بیوه وارد زندگی شما شود. اما اگر در مرحله اولیه تماس هستید، ممکن است مجبور شوید زمان بگذارید تا یکدیگر را بهتر بشناسید زیرا ممکن است آن شخص در این رابطه جدی نباشد یا ممکن است قبلاً کسی را در زندگی خود داشته باشد. بنابراین، شما باید مراقب عشق تکراری نیز باشید.

فال تاروت متولد آذر

چهار فنجان

تعابیر کلیدی: ثبات، موفقیت اولیه، آراستگی، قدرت، آرامش پس از شروع کاری که باعث کسالت، نارضایتی و ناامیدی می شود.

ممکن است احساس ناامیدی کنید زیرا شرایط در آینده آنطور که انتظار دارید خوشایند نخواهد بود. ممکن است در مورد جزئیات کار مشکل داشته باشید که باید با احتیاط زیاد در نظر گرفته شود. ممکن است از زندگی روزمره خود خسته شوید. مراقب توقع بیش از حد خود باشید. برای امور مالی، وضعیت مالی شما به آن خوبی که انتظار داشتید نخواهد بود زیرا ممکن است به هدف مالی خود نرسید. برای عشق، احساس ناامیدی خواهید کرد و از معشوق خود خسته خواهید شد. سعی کنید از احساسات با معشوق خود استفاده نکنید زیرا فقط مشکل را بزرگتر می کنید.

فال تاروت متولد دی

جام یخ

تعابیر کلیدی: شروعی جدید، شادی در عشق، رابطه دلپذیر، خوش شانسی از طرف عاشق، زندگی دلپذیر و راحت.

احساس خوب و دوستی با اطرافیان خود خواهید داشت. در این مدت، اگر از دوستان یا همکاران خود کمک بخواهید، از پشتیبانی مناسب برخوردار خواهید شد. با این حال، آنها ممکن است نتوانند آنطور که انتظار داشتید به شما کمک کنند. بنابراین، شما نمی توانید کاملاً به آنها اعتماد کنید، اما اگر به مشاور یا مشاوره نیاز دارید، مطمئناً می توانند از شما حمایت کنند. اگر مجرد هستید، عشق را با دوستتان یا یکی از افراد جامعه اطرافتان پیدا خواهید کرد.

فال تاروت متولد بهمن

امپراطور

تفاسیر کلیدی: رهبری، قدرت، قدرت، پیروزی، موفقیت، مسئولیت پذیری بالا، ثبات.

اگر زیردستان دارید، ممکن است مجبور شوید به او قدرت بدهید تا در مورد برخی مسائل تصمیم بگیرد، زیرا او شخصیت قوی دارد و به راحتی نمی توان آن را کنترل کرد. شما باید او را تحسین کنید یا به او احساس غرور کنید تا او مشتاق همکاری با شما باشد. برای امور مالی، شما هنوز در مدیریت مالی خود نقطه ضعفی دارید. در خرج کردن پول باید دقت بیشتری داشته باشید. زیاد خرج نکنید که ممکن است بعداً برای شما مشکل ایجاد کند. اگر معشوق دارید، ممکن است خسته شوید زیرا معشوق شما بیش از حد خود محور است که نمی تواند از شما مراقبت کند.

فال تاروت متولد اسفند

چهار عصا

تعابیر کلیدی: ثبات، موفقیت اولیه، آراستگی، قدرت، آرامش پس از شروع کاری که در درجه اول موفقیت آمیز و پایدار است.

ممکن است نگران کار خود باشید یا فکر کنید که برای مدت طولانی بدون هیچ پیشرفتی همانطور که انتظار می رود کار کرده اید. همه چیز به تأخیر می افتد که شما را بسیار ناامید و خسته می کند. در این شرایط باید صبور باشید زیرا در آینده شانس موفقیت یا رسیدن به آنچه می خواهید خواهید داشت. اگر کسب و کار خود را اداره می کنید، ممکن است احساس کنید که وضعیت تجاری و مالی شما هنوز ثابت نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه