فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت انگلیسی 19خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

افسانه کارت های تاروت به طور گسترده ای پخش شده است. بعضی ها فکر می کنند اهل مصر است. با این حال، برخی از افراد تا حد ممکن علاقه زیادی به کارت‌های تاروت دارند تا هیروگرام را مطالعه کنند، مانند آنتوان کورت دو گبلین، روحانی سوئیسی، ناشر لوموند پریمیتیف. او قویاً ادعا کرد که کولی ها از کارت های تاروت برای پیش بینی استفاده می کردند. البته این موضوع هنوز ثابت نشده است.

فال تاروت انگلیسی 19خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف  انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟
کدخبر : 17463
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت متولد فروردین

جام یخ

تعابیر کلیدی: شروعی جدید، شادی در عشق، رابطه دلپذیر، خوش شانسی از طرف عاشق، زندگی دلپذیر و راحت.

فال تاروت:فرصتی برای یافتن عشق جدید در آینده یا ملاقات با شخصی یا یافتن دوستان جدید در زندگی وجود خواهد داشت. وضعیت در آینده وضعیت خوشایندی خواهد بود. اگر در حال حاضر مشکل دارید، باید صبور باشید و خونسردی خود را حفظ کنید. برای کار، پیشرفت چشمگیری در آینده وجود نخواهد داشت و تغییری نیز وجود نخواهد داشت. با این حال، بدتر از این نخواهد شد. اگر دوست دارید در این مدت کار جدیدی انجام دهید، باید کاری را که دوست دارید انجام دهید، سپس نتیجه به همان خوبی خواهد بود که انتظار داشتید.

فال تاروت متولد اردیبهشت

احمق

تفاسیر کلیدی: سفر ماجراجویی. تغییر یا شروع مانند سفر، مسافرت در تعطیلات، و آرامش.

شما آماده ریسک هستید و هیچ ترسی برای رویارویی با آن ندارید، مهم نیست چه اتفاقی می افتد. ممکن است از شرایط فعلی خود خسته شده باشید و دوست داشته باشید کارهای جدیدی در زندگی پیدا کنید یا حتی بخواهید برای تغییر جو سفر کنید. در این مدت تفکر مثبتی خواهید داشت. ممکن است زیاد نگران نباشید و راحت تر از گذشته زندگی خود را پیش ببرید. برای عشق، ممکن است احساس بی حوصلگی کنید و جدی نباشید یا به معشوق خود توجه زیادی نکنید. این زمانی است که به هیچ چیز در زندگی خود نمی چسبید.

 فال تاروت متولد خرداد

هشت شمشیر

تفاسیر کلیدی: ریشه مطمئنی که منجر به توسعه، پیشرفت و موفقیت می شود. شما در یک موقعیت دشوار پر از مشکلات، بدشانسی قرار خواهید گرفت و ممکن است مجبور شوید به دادگاه بروید.

مشکلات زیادی وجود دارد که شما را در شرایط سخت قرار می دهد. در این زمان نمی توانید به کسی اعتماد کنید. مراقب باشید که با شریک تجاری یا همکاران خود دچار مشکل شوید. ممکن است در محل کار فشار زیادی را احساس کنید. ممکن است در مقابل دیگران سرزنش شوید و اعتماد به نفس خود را از دست بدهید. مراقب اسناد و مدارک و ارتباط با همکاران خود باشید که ممکن است باعث درگیری شود و از شما سوء استفاده شود. برای عشق، ممکن است از معشوق خود ناامید و ناامید شوید.

 

فال تاروت متولد تیر

ده ها فنجان

تفاسیر کلیدی: بیش از حد موفقیت و کامل بودن می تواند نتیجه منفی داشته باشد و باعث ضرر شود. این کارت خوبی از عشق است که به معنای عشق گرم و کامل یا امید برآورده شده است.

در گذشته، بیشتر ممکن است زمان بیشتری را با خانواده خود سپری کرده باشید یا با اقوام خود دیدار یا ملاقات کرده باشید. اگرچه زندگی در آن زمان هیجان انگیز نبود، بلکه یک زندگی ساده ساده بود، شما کاملاً خوشحال بودید و در کنار خانواده خود احساس گرمی می کردید. اگر معشوق داشته باشید، یکدیگر را به خوبی درک خواهید کرد و آماده گذراندن روزهای سخت با هم هستید. هر دوی شما انتظار پیشرفت رابطه را در آینده خواهید داشت. اگر مجرد هستید، این شانس را دارید که کسی را پیدا کنید که وارد زندگی شما شود.

 

فال تاروت متولد مرداد

عدالت

تفاسیر کلیدی: دقت، برابری، توجیه، عقل، عقلانیت، تصمیم گیری برای حل مشکل، موقعیتی که نیاز به تصمیم گیری دارد.

برای کار، ممکن است از دست زدن به چیزهای بی اهمیت هر روز خسته شده باشید. مراقب باشید که خیلی سخت کار کنید و بیمار شوید. اگر کسب و کار خود را دارید، ممکن است از زیردستان خود راضی نباشید. با این حال، آنها می توانند کارهایی را انجام دهند که نیاز به مشورت دارد. بنابراین، سعی کنید بیش از حد از آنها عیب جویی نکنید زیرا باعث خجالت آنها می شود. برای امور مالی، باید صرفه جو باشید زیرا وضعیت مالی شما چندان خوب نیست. برای عشق، اگر معشوق دارید، باید زمان بیشتری را با هم بگذرانید تا مشکلی پیش نیاید.

 

فال تاروت متولد شهریور

پادشاهان پنتاکل

تفاسیر کلیدی: مردان بالای 35 سال، تجربیات، عقلانیت، قدرت. این کارت نشان دهنده مردانی است که در زندگی خود ثبات دارند. آنها ثروتمند هستند، در موقعیت های بالا کار می کنند و درآمد بالایی دارند.

ممکن است با تحمل بارهای زیادی احساس خستگی کنید. بنابراین، ممکن است به راحتی ناامید شوید و برای گوش دادن به توصیه های دیگران بیش از حد سرسخت باشید. اگرچه، ممکن است متوجه شوید که برای رسیدگی به مشکلات اطراف به صبر بالایی نیاز دارید، هنوز احساس می کنید که توانایی کافی برای مدیریت آن را دارید. برای کار، مراقب مشکلات کوچک باشید، زیرا ممکن است به مسائل بزرگ بیش از حد توجه کنید و جزئیات را نادیده بگیرید. برای عشق، اگر مجرد هستید ممکن است آنقدر توقع داشته باشید که هنوز شانسی برای ازدواج نداشته باشید.

 

 فال تاروت متولد مهر

هفت فنجان

تفاسیر کلیدی: موفقیت از تمایل، نیت، قدرت، پشتکار، عقل و هوش شما. تخیل، رویا یا امید در ذهن شماست که باید امکان آن را به دقت در نظر بگیرید.

در مورد وضعیت خود احساس سردرگمی خواهید کرد. وضعیت آینده نامشخص است و پیش بینی آن دشوار است. برای کار، ممکن است ایده خوبی داشته باشید، فقط به آن عمل کنید زیرا در آینده نتیجه خوبی خواهد داشت. برای امور مالی، به اندازه کافی پول خواهید داشت که بتوانید گزاف خرج کنید، اما باید صرفه جو باشید. برای عشق، اگر مجرد هستید، مطمئناً کسی وارد زندگی شما خواهد شد. با این حال، باید به دقت در نظر بگیرید زیرا ممکن است بیش از یک نفر برای انتخاب شما وجود داشته باشد. در این مدت برای جنس مخالف بسیار جذاب خواهید بود.

 

فال تاروت متولد آبان

 ملکه های پنتاکل

تفاسیر کلیدی: زنان بالای 25 سال، نقش و وظیفه زن شامل ویژگی ها، عاطفه، توانایی و شخصیت، زنان ثروتمند با ثبات مادی.

به طور کلی، شرایط واضح تر و پایدارتر خواهند شد. احساس خواهید کرد که به نقطه موفقیت آمیزتری از زندگی خود دست یافته اید. هم در کار و هم در امور مالی خوشحال خواهید بود و امنیت خواهید داشت. برای کار، احساس خواهید کرد که کار شما دیگر هیجان انگیز نیست. از آنجایی که شما فردی توانا هستید، فرصتی برای پیشرفت در حرفه شما وجود خواهد داشت. اگر فرصتی برای نشان دادن توانایی خود داشته باشید، مطمئناً در مسیر شغلی خود پیشرفت خواهید کرد. برای امور مالی، شانس مالی خواهید داشت. ممکن است یک مبلغ مقطوع یا یک هدیه دلپذیر دریافت کنید. برای عشق، فرصتی برای یافتن عشق جدید وجود خواهد داشت. اگر معشوق دارید، رابطه ای قوی و دلپذیر خواهید داشت.

فال تاروت متولد آذر

سه فنجان

تعابیر کلیدی: رشد، خلاقیت، چیز جدید در نتیجه رابطه بین دو چیز، شادی در عشق، ارتباط با افراد زیاد، فراوانی و ثمربخشی.

شما فرصتی برای ملاقات با دوستان خود یا پیوستن به مهمانی ها خواهید داشت. ممکن است بخواهید بدون هیچ استرس یا مشکلی آرامش داشته باشید و از زندگی لذت ببرید. علاوه بر این، اگر مجرد هستید، در آینده فرصتی برای یافتن عشق جدید خواهید داشت. آن شخص از شما جوانتر یا کمتر از شما بالغ خواهد بود. برای کار، چون رئیستان با شما سختگیر نیست، استرس زیادی نخواهید داشت. مراقب باشید که زندگی خود را خیلی آسان نکنید زیرا ممکن است دیگران فکر کنند که شما مسئول کار خود نیستید.

 

فال تاروت متولد دی

شش عصا

تفاسیر کلیدی: تلاش و زمان که منجر به موفقیت، جوایز، بازگشت و تعادل، دستاورد، پیشرفت، پیروزی یا جایزه برای تلاش شما در گذشته تا کنون می شود.

وضعیت همچنان با تغییرات کوچک ادامه دارد. ممکن است قصد قوی برای موفقیت در انجام کاری برای رسیدن به اهداف خود داشته باشید. با این حال، باید صبورتر باشید و بیشتر تلاش کنید تا موفق شوید. برای رسیدن به اهدافتان باید بیشتر تلاش کنید. برای کار، ممکن است در کار خود مشتاق نباشید، اما فقط آن را روز به روز انجام دهید. مراقب باشید که ممکن است نتوانید کار خود را به موقع انجام دهید.

 

فال تاروت متولد بهمن

چهار پنتاکل

تعابیر کلیدی: ثبات، موفقیت اولیه، آراستگی، قدرت، آرامش پس از شروع کاری. اکنون زمان صرفه جویی است تا ثروتی پایدار بسازید.

ممکن است بسیار ناامید و نگران شده باشید. قبلاً ممکن است برای پس انداز پول برنامه ریزی کرده باشید و شروع به خرج کردن پول با دقت بیشتری کرده باشید. به طور کلی، شما هنوز پولی برای پس انداز دارید، اما از ترس اینکه ممکن است کمبود پول داشته باشید، از خرج کردن می ترسید. مراقب باشید ممکن است آنقدر خودخواه باشید که از دیگران سوء استفاده کنید. شما ممکن است به کسی اعتماد نکنید زیرا می ترسید از شما سوء استفاده کنند. برای عشق، ممکن است با شرایطی مواجه شده باشید که باعث ناامیدی شما شده است. بنابراین، بدبین می شوید و از عشق ورزیدن دوباره می ترسید.

 

فال تاروت متولد اسفند

سه پنتاکل

تعابیر کلیدی: رشد، خلاقیت، چیز جدید در نتیجه رابطه بین دو چیز، پول زیاد حاصل از توانایی یا سرمایه گذاری خودتان، تخصص.

قبل از انجام هر کاری باید با دقت همه چیز را در نظر بگیرید و با احتیاط تصمیم بگیرید. شما باید بدانید که چه کاری باید انجام دهید و چگونه با شرایطی که با آن روبرو هستید کنار بیایید. اگر آرام بمانید و مشکل را با جزئیات مشاهده کنید، خواهید دید که عبور از آن اصلا سخت نیست. نکته مهم این است که ممکن است هر بار نتوانید به تنهایی مشکل را حل کنید. همکاری و هماهنگی با دیگران به شما کمک می کند تا مشکلات را راحت تر حل کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه