فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت انگلیسی 20 خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

افسانه کارت های تاروت به طور گسترده ای پخش شده است. بعضی ها فکر می کنند اهل مصر است. با این حال، برخی از افراد تا حد ممکن علاقه زیادی به کارت‌های تاروت دارند تا هیروگرام را مطالعه کنند، مانند آنتوان کورت دو گبلین، روحانی سوئیسی، ناشر لوموند پریمیتیف. او قویاً ادعا کرد که کولی ها از کارت های تاروت برای پیش بینی استفاده می کردند. البته این موضوع هنوز ثابت نشده است.

فال تاروت انگلیسی 20 خرداد ماه | فال تاروت طالع بین معروف  انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟
کدخبر : 17484
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت متولد فروردین

هفت پنتاکل

فال تاروت:تفاسیر کلیدی: موفقیت از تمایل، نیت، قدرت، پشتکار، عقل، هوش، رشد، پیشرفت تدریجی به سمت ثبات.

به طور کلی، موفقیت در دراز مدت وجود خواهد داشت. پروژه ای که شما شروع کرده اید در حال تبدیل شدن به وضعیت خوبی است که باعث افتخار شماست. به هر حال، شما باید به تلاش خود ادامه دهید زیرا 100٪ تکمیل نشده است. ممکن است گاهی اوقات احساس خستگی یا دلسردی کنید. اگر می خواهید یک استراحت کوتاه داشته باشید، خوب است، اما تسلیم نشوید، زیرا قبلاً کارهای زیادی انجام داده اید. برای کار، هیچ پیشرفت برجسته ای وجود نخواهد داشت، اما تمایل به حرکت در جهت مثبت دارد. برای امور مالی هیچ مشکلی نخواهید داشت و در مواقع اضطراری مقداری پول در اختیار خواهید داشت. برای عشق، رابطه خوشایندی نخواهید داشت. ممکن است از عشق خسته شده باشید اما به زودی اتفاق خواهد افتاد.

فال تاروت متولد اردیبهشت

پنج فنجان

تعابیر کلیدی: بی ثباتی، درگیری، ناامیدی و زیان ناشی از ثبات از بین می رود، ناامیدی و افسردگی ناشی از از دست دادن است اما همچنان به چیزی و آینده امیدوار است.

ممکن است به دلیل درگیری با دوستان نزدیک یا معشوق خود احساس ناامیدی کرده باشید. رابطه شما با خانواده خوشایند نیست. ممکن است اغلب اوقات را با اعضای خانواده خود سپری نکرده باشید. اگر معشوق داری مراقب عشق تکراری و اختلافات بی پایان باش. شما باید از عیب جویی معشوق خود و داشتن افکار منفی دست بردارید. برای عشق، بهتر است عشق را با یکی از نزدیکان خود پیدا کنید. اگر مجرد هستید، فرصتی برای یافتن عشق خواهید داشت. به طور کلی وضعیت هنوز ناخوشایند است.

 فال تاروت متولد خرداد

 

هشت جام

تفاسیر کلیدی: ریشه مطمئنی که منجر به توسعه، پیشرفت و موفقیت می شود. این کارت به معنای مرخصی، فداکاری و جدایی از معشوق است که باعث رنج می شود، اما منجر به پیشرفت مثبت و تغییرات آینده خواهد شد.

ممکن است بخواهید وضعیت فعلی خود را تغییر دهید، به عنوان مثال، شرایط کاری خود را تغییر دهید یا حتی شغل خود را تغییر دهید. برای عشق، ممکن است خسته باشید و بخواهید تسلیم شوید زیرا به نظر می رسد رابطه شما آینده ای ندارد. یا اگر معشوق دارید ممکن است ناامید شوید و مجبور شوید مدتی از هم دور بمانید. با این حال، شما باید همه چیز را با دقت در نظر بگیرید، زیرا زمانی که تصمیمی گرفتید، نمی توانید آن را اصلاح کنید.

فال تاروت متولد تیر

پادشاهان فنجان

تفاسیر کلیدی: مردان بالای 35 سال، تجربیات، عقلانیت، قدرت. این کارت نشان دهنده مردانی است که مهربان هستند و در بدبختی به دیگران کمک می کنند و می توانند رهبران خوبی باشند.

وضعیت بهتر خواهد شد و به طور کلی مطمئن تر خواهد شد. برای کار، شما قادر خواهید بود خود را با محیط کار وفق دهید. علاوه بر این، توصیه ها یا کمک های مفیدی از سالمند خود در محل کار دریافت خواهید کرد. برای امور مالی، وضعیت مالی شما کمی بهتر می شود، اما باید مراقب باشید که خیلی راحت پول خرج نکنید که بعداً باعث ایجاد مشکل مالی می شود. برای عشق، اگر یک زن مجرد هستید، شانس ملاقات با یک مرد مسن را خواهید داشت که بیوه یا خارجی است. اگر معشوق دارید، ممکن است از نوسانات خلقی معشوقتان خسته شوید. بنابراین، باید سعی کنید همه چیز را نادیده بگیرید و رها کنید.

فال تاروت متولد مرداد

صفحات چوبدستی

تفاسیر کلیدی: اگر زیر 25 سال با تجربه کمتری هستید و در حال ساختن ثروت هستید، خبرهای خوبی در مورد شغل جدید دریافت خواهید کرد و فرصتی برای پیشرفت در حرفه خود خواهید داشت.

اگر کار معمولی دارید، مراقب باشید اشتباهات کوچک ناخواسته به دلیل بی دقتی خود مرتکب شوید. اگر به دنبال شغل جدیدی هستید، ممکن است اخبار مربوط به کار را دریافت کنید. ممکن است فرصتی برای مصاحبه داشته باشید. برای امور مالی، شما هنوز پول کافی برای خرج کردن دارید، اما برای اقلام لوکس پول زیادی ندارید. بنابراین، شما باید مراقب هزینه های خود باشید. برای عشق، اگر مجرد هستید، ممکن است رابطه خود را با فردی شروع کنید یا با فردی جوانتر از خود ملاقات کنید. با این حال، رابطه شما یک رابطه امن نخواهد بود زیرا این تازه آغاز راه است. بنابراین، شما باید منتظر بمانید.

فال تاروت متولد شهریور

دو پنتاکل

تفاسیر کلیدی: رابطه بین دو چیز با هدف یکسان یا هدف کاملاً متفاوت. این یک کارت بد مالی است که به معنای فقر، جریان نقدینگی وحشتناک و استقراض است.

هیچ تغییری یا تغییر بسیار کوچکی در آینده وجود نخواهد داشت. شما باید برخی از سردرگمی ها را مدیریت کنید. هیچ فرصت برجسته ای در محل کار وجود نخواهد داشت. وضعیت در محل کار بدون تغییر باقی خواهد ماند. رئیس شما ممکن است تغییرات خلقی داشته باشد و مهم نیست که چه چیزی به او ارائه می کنید، ممکن است بازخورد خوبی دریافت نکنید. مراقب باشید که از شما خواسته می شود کار خود را اصلاح کنید. برای امور مالی، شما هزینه های ورودی خواهید داشت، اما می توانید برای تامین به موقع آنها پول کسب کنید. با این حال، باید سوابق مالی خود را سازماندهی کنید تا از هر گونه مشکل مالی جلوگیری کنید.

 فال تاروت متولد مهر

پنج عصا

تعابیر کلیدی: بی ثباتی، درگیری، ناامیدی و ضرر ناشی از ثبات از بین می رود، اختلاف، عدم هماهنگی، مانع، دعوا.

مراقب درگیری با همکاران یا اطرافیان خود باشید. ممکن است اشتباهاتی وجود داشته باشد که ممکن است برای شما مشکل ایجاد کند. ممکن است عدم همکاری همکاران شما وجود داشته باشد. ممکن است مجبور شوید کارهای ناتمام آنها را اصلاح کنید که در نتیجه کار شما را به تاخیر می اندازد. با این حال، از پاسخ طعنه آمیز استفاده نکنید زیرا ممکن است وضعیت را حتی ناخوشایندتر کند. در این مدت باید سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید. مواظب باشید که زیاد شلوغ نباشید یا زیاد شکایت نکنید.

فال تاروت متولد آبان

 شش پنج پنتاکل

تفاسیر کلیدی: تلاش و زمان منجر به موفقیت، جوایز، بازگشت و تعادل، کمک از شخص سخاوتمند، ارث و قرض گرفتن.

شما نگران امور مالی خود خواهید بود زیرا باید مشکل جریان نقدی خود را حل کنید. برای وضعیت در آینده نزدیک، باید سعی کنید تعادل را حفظ کنید. برای کار، ممکن است درگیر مسائل مالی یا تجاری باشید. یا ممکن است مجبور شوید یا با همکارانتان تبادل نظر کنید. برای امور مالی، ممکن است پول کافی برای خرج کردن داشته باشید، اما نه چندان. علاوه بر این، ممکن است هزینه های مربوط به وام یا اقساط داشته باشید. بنابراین باید یک رکورد بسازید تا بتوانید با دقت پول خرج کنید. اگر معشوقه دارید، شانس دریافت هدیه از معشوقتان را خواهید داشت.

فال تاروت متولد آذر

هفت پنتاکل

تفاسیر کلیدی: موفقیت از تمایل، نیت، قدرت، پشتکار، عقل، هوش، رشد، پیشرفت تدریجی به سمت ثبات.

در این مدت، اطرافیان شما همه مشغول کار خود هستند. بنابراین، ممکن است کمک یا همکاری مناسب آنها را دریافت نکنید. علاوه بر این، تأثیر آنها ممکن است شما را خسته کند و بخواهید استراحت کنید یا ساکت بمانید و برای انجام هر کاری بی علاقه باشید. برای کار، اگرچه گاهی اوقات می خواهید مرخصی بگیرید، اما همچنان می توانید به کار خود ادامه دهید. علاوه بر این، باید سعی کنید رابطه خود را با همکاران خود حفظ کنید زیرا ممکن است در آینده از شما حمایت کنند.

فال تاروت متولد دی

ملکه

تعابیر کلیدی: عشق، خانواده، زندگی زناشویی شاد، بارداری، زایمان، خانواده شاد، راحتی، شهرت، افتخار و ثروت.

در نتیجه تلاش طولانی مدت شما موفقیتی در انتظار شما خواهد بود. در محل کار فرصت خوبی خواهید داشت. رئیس یا ارشد شما در محل کار شما از شما حمایت می کند و به شما فرصتی می دهد تا توانایی خود را نشان دهید. بنابراین، تمام تلاش خود را به کار بگیرید و مطمئناً به پیشرفت خواهید رسید. برای امور مالی، هزینه های گزاف زیادی وجود خواهد داشت، اما همچنان می توانید جریان نقدی خود را به درستی کنترل کنید. اگر مجرد هستید، یک نفر را ملاقات خواهید کرد اما به زمان نیاز دارید تا ببینید آیا دوست دارید رابطه خود را توسعه دهید یا خیر.

فال تاروت متولد بهمن

نه شمشیر

تفاسیر کلیدی: این بالاترین عدد صحیح دلالت بر ناقص بودن دارد زیرا باید عدد یک را به ده اضافه کرد. شما در یک موقعیت استرس زا و بسیار نگران خواهید بود. ممکن است نسبت به مشکل و ضرر خیلی بدبین باشید زیرا در واقع وضعیت چندان وحشتناک نیست.

ممکن است با فقدانی روبرو شده باشید که باعث شده در زندگی احساس غمگینی، افسردگی و ناامیدی داشته باشید. این امکان وجود داشت که شما آماده رویارویی با مشکلات و پذیرش حقیقت نبودید. ممکن است احساس تنهایی کرده باشید، آشنای نزدیکتان به او خیانت کرده باشد یا به طور غیرمنتظره ای از چیزی ناراحت شده باشید. ممکن است با همکاران خود مشکل داشته باشید یا به شما خیانت شده باشد. یا ممکن است اشتباهی مرتکب شده باشید و در نتیجه توسط همکاران خود نیز مورد سرزنش یا شکایت قرار گرفته باشید. مراقب بیماری های روانی ناشی از استرس بیش از حد باشید.

فال تاروت متولد اسفند

شیطان

تعابیر کلیدی: بجنگ اما با طمع، قمار دوست داشتن، افسون در همه رذیلت ها، قمار، مواد مخدر، جنسی، مادیات، اعتیاد به مواد، گمراهی، انجام هر کاری حتی برآورده شدن آن نادرست است.

شما جاه طلب و پر از آرزوهای زمینی هستید. شما آرزو دارید که یک زندگی عالی داشته باشید، مسحور کننده باشید، قدرتمند باشید و مورد قبول دیگران باشید. این کارت نشان دهنده "میل" است و اکنون در دام میل نامحدود گرفتار شده اید. پس از به دست آوردن چیزی، چیزهای دیگری را میل خواهید کرد و این حلقه به طور نامحدود ادامه خواهد داشت. بنابراین، هنگام در نظر گرفتن کارهایی که باید انجام دهید یا نباید انجام دهید، مراقب باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه