وام فوری | وام بدون ضامن

فوری/شگفتانه دولت برای فرزندان بازنشستگان | وام فوری 8 میلیون تومانی برای فرزندان بازنشستگان

سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: وام حمپاد به حساب بازنشستگان کشوری واریز شد

فوری/شگفتانه دولت برای فرزندان بازنشستگان | وام فوری 8 میلیون تومانی برای فرزندان بازنشستگان
کدخبر : 17340
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​​وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.  پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

مسعود خواست خدایی با بیان اینکه بازنشستگان کشوری و فرزندانشان که در مقاطع ارشد و دکتری درحال تحصیل هستند و واحد پایان نامه انتخاب کرده‌اند، مشمول دریافت تسهیلات پایان نامه‌های دانشجویی (طرح حمپاد) می‌شوند، افزود: بازنشستگان و فرزندان آنان که در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری در حال تحصیل هستند، می‌توانند در زمان تنظیم پایان‌نامه از تسهیلات صندوق بازنشستگی کشوری بهره مند شوند.

خواست خدایی تصریح کرد: این افراد می‌توانند در زمان تهیه پایان‌نامه از تسهیلات ۶ میلیون تومانی برای پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی ارشد و ۸ میلیون تومانی برای پایان‌نامه‌های دوره دکتری استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام این تسهیلات به صورت اینترنتی انجام شده و در طول سال فعال است، یادآور شد: این تسهیلات در سال جدید برای کارشناسی ارشد از ۴ به ۶ میلیون تومان و برای دکتری نیز از ۶ به ۸ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گفته وی، متقاضیان (بازنشستگان و فرزندان درحال تحصیل) می‌توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی به نشانی sabasrm.ir ضمن کسب اطلاعات بیشتر از شرایط این تسهیلات، اقدام به ثبت نام اینترنتی کنند.

وام فوری

افرادی که مایل به دریافت وام تعمیر خانه بانک مسکن هستند باید اوراق ممتاز مربوط به این تسهیلات را خریداری کرده و سپس در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات سند ملک معرفی شده برای تعمیر است. سود این وام ۲۳ درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به ۶۰ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ تسهیلات، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۲ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۲۳۸ تومان است. کل سود وام، ۵۵ میلیون و ۳۱۴ هزار و ۲۶۱ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، ۱۳۵ میلیون و ۹۷۴ هزار و ۲۶۱ تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است این تسهیلات برای حفر یا ترمیم چاه منزل، سرویس حمام و آشپزخانه و دستشویی، تعمیر درب و پنجره‌ها، سیستم گرمایشی و سرمایشی، رنگ و نقاشی و همچنین تعمیرات آب و برق و لوله کشی و سیم کشی معیوب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه