وام فوری | وام فوری بدون ضامن

وام فوری بلاعوض 150 میلیونی دولت در حساب سرپرستان خانوار | وام فوری بدون سپرده و بدون ضامن

معاون اشتغال وزیر کار با تشریح جزئیات پرداخت وام مشاغل خانگی از افزایش سقف تسهیلات طرح‌های اشتغال خانگی با سود ۴ درصد خبر داد.

وام فوری بلاعوض 150 میلیونی دولت در حساب سرپرستان خانوار | وام فوری بدون سپرده و بدون ضامن
کدخبر : 12657
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

محمود کریمی بیرانوند با اشاره به روند پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی اظهار کرد: تسهیلات مربوط به طرح‌های مشاغل خانگی ابلاغ شده و در حال پرداخت است.

 وی درباره میزان تسهیلات پیش بینی شده برای توسعه مشاغل خانگی، افزود: مبلغ تخصیصی برای امسال ۳۰۰۰ میلیارد تومان بوده و هم اکنون بیش از ۱۹۰۰ میلیارد تومان طرح در بانکها وجود دارد که تا پایان سال سقف ۳۰۰۰ میلیارد تومان پرداخت خواهد شد.

کریمی بیرانوند درباره میزان وام پرداختی به طرح‌های مشاغل خانگی گفت: اگر کسی طرح اشتغال خانگی داشته باشد، بسته به نوع طرح اعم از مستقل یا پشتیبان از تسهیلات مربوطه بهره‌مند می‌شود. برای مشاغل مستقل پیش از این ۱۰۰ میلیون تومان و برای مشاغل پشتیبان و افرادی که چند نفر را تحت پوشش خود قرار می‌دهند، تا سقف دو میلیارد تومان وام درنظر گرفته شده بود.

معاون اشتغال وزیر کار سود تسهیلات اشتغال خانگی را ۴ درصد ذکر کرد و گفت: در راستای حمایت از تولیدات خانگی و کسب و کارهای خرد و خانگی، سقف تسهیلات برای مشاغل مستقل را به ۱۵۰ میلیون تومان و برای مشاغل پشتیبان به ۴ میلیارد تومان افزایش داده‌ایم.

وی از ایجاد بازارچه‌های مشاغل خانگی توسط شهرداری‌ها خبر داد و گفت: می‌توانیم این ظرفیت را در اختیار کسانی بگذاریم که مجوزهای مشاغل خانگی داشته باشند.

به گفته کریمی بیرانوند، گرفتن مجوز به کسب و کار رسمیت می‌بخشد و اگر فردی دارای مجوز مشاغل خانگی باشد، بسته‌های تشویقی دولت شامل حالش می‌شود و از امکانات و تسهیلات مشاغل خانگی با سود ۴ درصد بهره‌مند می‌شود.

وام فوری

اگر سند خانه شما شش دانگ می‌باشد و نیاز به وام فوری دارید می‌توانید از وام با سند ملکی بانک ملت، بانک رسالت، بانک تجارت، پارسیان، مهر ایران، سامان و دیگر بانک‌ها استفاده کنید.

در دریافت وام با سند ملکی، باید به این نکته توجه کنید که ملک شما باید مسکونی بوده و دارای سند شش دانگ باشد. معمولا بانک به ارزش ۵۰ درصد قیمت کارشناسی ملک به شما وام پرداخت می‌نماید. درصد سود وام با سند ملک و مدت بازپرداخت این وام در بانک‌های مختلف متفاوت است اما معمولا سود وام ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت حداکثر ۵ سال می‌باشد.

شرایط بانک‌ها برای دریافت وام فوری با سند ملکی

بانک‌ها برای پرداخت وام با سند شش دانگ معمولا شرایط مشترکی دارند که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:

فرد متقاضی وام باید رتبه اعتباری بالایی داشته باشد.

فرد متقاضی وام باید چک برگشتی و اقساط معوقه نداشته باشد.

سند منزل مسکونی باید شش دانگ بوده و دارای پایان کار باشد.

سند منزل نباید در رهن بانک و یا ضمانت باشد.

افرادی که حساب فعال داشته و یا کارکرد حساب بالایی دارند در اولویت هستند.

سن فرد متقاضی باید بالای ۱۸ سال باشد.

اگر شرایط فوق را دارید شما می‌توانید به راحتی وام با سند ملکی دریافت کنید در ادامه مقاله در مورد وام با سند ملکی بانک سامان، بانک ملت و سایر بانک‌ها بیشتر صحبت می‌نماییم.

شرایط دریافت وام با سند ملکی بانک سامان

اگر به دنبال دریافت وام میلیاردی با سند ملکی هستید بانک سامان انتخاب خوب برای شما است. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد بانک سامان نیز یکی از بانک‌هایی است که وام با ضمانت سند ملکی پرداخت می‌نماید. جهت دریافت وام سند ملکی بانک سامان، ابتدا توسط بانک اعتبارسنجی شده سپس متناسب با توان پرداخت شما مبلغ وام مشخص می‌شود. حداکثر مبلغ وام سند مسکونی بانک سامان به میزان ۵۰ درصد ارزش ملک مسکونی حداکثر تا سقف ۱.۵ میلیارد تومان می‌باشد. در جدول زیر اطلاعات این وام را مشاهده می‌نمایید:

مبلغ وام حداکثر ۱.۵ میلیارد تومان

سود وام براساس مصوبه بانک مرکزی (معمولا ۱۸ درصد)

مدت بازپرداخت حداکثر ۵ سال

ضامن سند ملک + چک

مزایای وام با سند ملکی بانک سامان

بر اساس اطلاعاتی که در مورد وام با سند ملکی بانک سامان در سایت بانک سامان منتشر شده است مزایای این وام به شرح زیر می‌باشد:

پرداخت وام به کلیه افراد واجد شرایط امکان پذیر است حتی اگر میانگین حساب نداشته باشند.

امکان دریافت وام تعمیر مسکن به صورت همزمان با وام خرید مسکن به میزان ۳۰ درصد ارزش ملک

شرایط دریافت وام با سند ملکی بانک ملت

بانک ملت نیز جزء بانک‌هایی است که وام با سند ملکی پرداخت می‌نماید. وام با سند ملکی بانک ملت به وام ۳۰۰ میلیونی با سند ملکی نیز معروف است اما در واقع مبلغ این وام ۱۵۰ میلیون تومان می‌باشد! شرایط دریافت وام سند ملکی بانک ملت را در جدول زیر مشاهده می‌نمایید:

مبلغ وام سه نفر می‌توانند همزمان وام دریافت نمایند هر نفر ۵۰ میلیون تومان

سود وام ۱۸ درصد

مدت بازپرداخت ۳۶ ماه

ضامن سند ملک

شرایط و قوانین وام‌گیرنده چک برگشتی نداشته باشد.

وام گیرنده شغل معتبر داشته باشد.

مزیت وام سند ملکی بانک ملت این است که همزمان سه نفر می‌‌توانند با یک سند ملکی وام دریافت نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه