وام فوری | وام بدون ضامن

وام فوری 200 میلیون تومانی با بازپرداخت 5 ساله | وام فوری کم بهره با شرایط دریافت آسان

در طرح اعتبار ویژه بانک سینا با ایجاد میانگین ۳ تا ۶ ماه تا ۱۳۹ درصد سپرده خود تسهیلات دریافت کنید.

وام فوری 200 میلیون تومانی با بازپرداخت 5 ساله | وام فوری کم بهره با شرایط دریافت آسان
کدخبر : 12276
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

 یعنی اگر ۱۰۰ میلیون  تومان سپرده‌گذاری کنید ۱۳۹ میلیون به شما وام می‌دهند. سود این تسهیلات بین ۱۰ تا ۱۸ درصد است که برحسب طول مدت میانگین حساب،‌دوره بازپرداخت و ضریب برابری تسهیلات متغیر است. برای دریافت این تسهیلات نیاز به اعتبار شغلی یا ضامن رسمی است که تا دوره بازپرداخت تسهیلات که ۶۰ ماه است بعنوان ضامن شما نزد بانک معرفی شوند.

شرکت

بانک سینا

نام وام

طرح اعتبار ویژه

سود

10 %

سود این تسهیلات ۱۰-۱۸ درصد و برحسب بازپرداخت و ماندگاری حساب شما است.

سقف وام

200 میلیون تومان

نوع ضمانت

ضامن رسمی

اعتبار شغلی

نیاز به سپرده

برای دریافت این تسهیلات نیاز به ایجاد میانگین ۳-۶ ماه است

حساب سپرده لازم

جاری

مدت زمان خواب سپرده

3 ماه

حداقل ۳ و حداکثر ۶ ماه

مسدودی سپرده

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده

139

حداکثر زمان بازپرداخت

60 ماه

قسط وام

5,078,685 تومان

برای بازپرداخت ۶۰ ماه و سود ۱۸ درصد

کل سود وام

104,721,129 تومان

برای بازپرداخت ۶۰ ماه و سود ۱۸ درصد

مجموع رقم وام و سود

304,821,129 تومان

برای بازپرداخت ۶۰ ماه و سود ۱۸ درصد

سپرده جداگانه

-

هزینه‌های جانبی

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

شرایط و مقررات

وام‌گیرنده و ضامن به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشند

وام فوری

 بانک ملی ایران در جدیدترین طرح تسهیلاتی خود از طریق بانک کارگشایی که یکی از زیر مجموعه های بانک ملی هست ٬ در ازای توثیق طلای بلا استفاده مشتریان ٬ تسهیلات تا سقف 500/000/000 ریال به صورت فوری و بدون ضامن پرداخت می کند.

در این طرح مشتریان با افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت ویژه طرح در تمامی شعب بانک ملی در ساسر کشور و پس از کسب امتیازات لازم، علاوه بر اخذ تسهیلات ویژه تا سقف 500 میلیون ریال از سایر مزایای طرح ( شامل تسهیلات ویژه  ، استفاده از کارت اعتباری خرید از فروشگاه های گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان و شرکت همتا صنعت ویرا تا سقف 500 میلیون ریال ) بهره مند خواهند شد.

این وام در قالب عقد مرابحه با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار (18 درصد) در قبال توثیق طلای ساخته شده و جواهرات، مسکوک طلا تا سقف 500 میلیون ریال با بازپرداخت اقساطی حداکثر 60 ماهه پرداخت می شود.از این رو متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به افتتاح حساب و سپرده گذاری نزد بانک ملی  اقدام نموده و مطابق با شرایط و با توجه به میزان امتیازات کسب شده ، علاوه بر دریافت وام و تسهیلات تا سقف تعیین شده از دیگر مزایای متنوع این طرح بهره مند شوند.

لازم به ذکر است، در این طرح، امتیاز دریافت تسهیلات، قابل انتقال به اشخاص ثالث نیز می باشد.گفتنی است، به زودی امکان افتتاح حساب طرح کارگشای ملی از طریق سامانه های مجازی بانک ( شامل سامانه بام ، نشان بانک ، اپلیکیشن ایوا و ...) فراهم خواهد شد.

مشتریان عزیز، جهت کسب اطلاعات بیشتر برای استفاده از, وام  فوق می‌توانند به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه و یا با کارشناسان واحد ارتباط مردمی بانک با خطوط ویژه تلفن 64140 تماس حاصل فرمایند.

برای دریافت این وام لازم است که متقاضی حساب قرض الحسنه یا کوتاه مدتی با حداقل مبلغ دو میلیون تومان در بانک شهر افتتاح کند.

با این وجود، سودی به این سپرده تعلق نمی‌گیرد. حداقل مدت زمان سپرده‌گذاری و ایجاد میانگین حساب نیز در این طرح 4 ماه است.

با در نظر گرفتن حداکثر زمان بازپرداخت این وام که 24 ماه اسبت، هر قسط وام 50 میلیونی طرح شکوه بانک شهر به دو میلیون و 300 هزار تومان می‌رسد.

به این ترتیب وام‌گیرنده در مجموع مبلغ 55 میلیون و 300 هزار تومان به بانک شهر پرداخت می‌کند. همچنین بازپرداخت این وام با ارائه ضامن رسمی توسط وام گیرنده تضمین می‌شود.

پرداخت وام نقدی تا دو برابر موجودی حساب در بانک ایران زمین

بانک ایران زمین نیز به مشتریانی که در این بانک افتتاح حساب می‌کنند با پشتوانه میانگین حساب تا دو برابر موجودی خود تسهیلات می‌دهد.

در طرح انتخاب بانک ایران زمین، حداقل میزان وام پرداختی 10 میلیون تومان و سقف آن 100 میلیون تومان است.

این وام هم نیاز به افتتاح سپرده قرض‌الحسنه در بانک ایران زمین دارد و حداقل مبلغ این سپرده نیز پنج میلیون تومان است.  به علاوه، سپرده‌گذار باید سپرده خود را حداقل سه ماه در این بانک نگه دارد تا بتواند وام نقدی دریافت کند.

حداقل زمان بازپرداخت وام طرح انتخاب بانک ایران ۱۲ ماه و حداکثر آن ۲۴ ماهه است. همچنین متقاضی باید 100 هزار تومان برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک پرداخت کند.

هر قسط این وام با سود 10 درصد و دوره بازپرداخت 12 ماهه حدود هشت میلیون و 800 هزار تومان است. به این ترتیب مجموع رقم وام و سود آن در این شرایط به بیش از  105 میلیون تومان می‌رسد.

همچنین هر قسط وام 100 میلیونی با بازپرداخت 24 ماهه و سود 18 درصد به حدود پنج میلیون تومان می‌رسد و وام گیرنده در نهایت حدود 120 میلیون تومان به بانک پرداخت می‌کند.

لازم به ذکر است که متقاضی  باید دریافت این وام به ازای هر ۲۰ میلیون تومان یک ضامن رسمی به بانک معرفی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه