وام فوری | وام بدون ضامن

وام فوری بدون ضامن با تحویل فوری | دریافت وام فوری با طلا برای همه

بانک کارگشایی با امانت گرفتن طلای درخواست‌کننده وام که اصطلاح بانکی‌اش «ترهین طلا» است، به شما وام می‌دهد.

وام فوری بدون ضامن با تحویل فوری | دریافت وام فوری با طلا برای همه
کدخبر : 16761
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​​وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.  پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

 بانک کارگشایی با امانت گرفتن طلای درخواست‌کننده وام که اصطلاح بانکی‌اش «ترهین طلا» است، به شما وام می‌دهد. تنها کافی است طلای خودتان را به عنوان وثیقه پیش بانک امانت بگذارید و یکی از وام‌های قرض‌الحسنه یا جعاله بانک کارگشایی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بگیرید.

امکان گرفتن ۲ نوع وام در بانک کارگشایی وجود دارد. وام 5 میلیون تومانی قرض‌ الحسنه و وام 20 میلیون تومانی جعاله. البته اینجا هم «هر کسی طلایش بیش، وامش بیشتر» است و طبیعتا برای گرفتن وام جعاله که مبلغ بالاتری است، باید طلای بیشتری در بانک امانت بگذارید.

نکته: اگر بتوانید مقدار طلای موردنیاز بانک را تامین کنید، امکان گرفتن همزمان هر دو وام – یعنی 25 میلیون تومان – را دارید.

این وام، یکی از راحت‌ترین وام‌هایی است که هر متقاضی‌ می‌تواند رویش حساب کند. رییس بانک کارگشایی این قول را به مردم داده که با دریافت طلای ضمانت، ظرف مدت زمان 2ساعت وام 5 میلیونی قرض‌الحسنه به آنها بدهد. برای اینکه بدانید راست می‌گویند یا نه، چاره‌ای نیست؛ همراه شناسنامه و کارت ملی و مقدار طلایی که باید رهن بگذارید، به یکی از شعبه‌های بانک کارگشایی می‌روید و بعد از تکمیل فرم‌های لازم، در شعبه سراغ ارزیاب بانک بروید. ارزیاب‌های بانک هم بعد از بررسی خلوص طلا و ارزشگذاری آن، مقدار اعتبار برای گرفتن وام را اعلام می‌کنند و تمام.

برای استفاده از وام 5 میلیون تومانی قرض الحسنه باید 25 گرم طلای تزئینی یا ساخته شده را رهن گذاشت. برای وام جعاله 20 میلیونی هم نیاز به 50گرم طلا دارید تا نزد بانک امانت بگذارید.

نکته: نکته‌ای که بالاتر گفتیم را دوباره تکرار می‌کنیم؛ بانک تنها طلای تزئینی یا ساخته شده را از شما به عنوان وثیقه قبول می‌کند و سکه طلا مورد قبول نیست.

وام فوری

وام قرض‌الحسنه بانک کارگشایی با سود 4درصد به متقاضیان بانک داده می‌شود. البته در کنار این سود، 7درصد هم کارمزد به وام تعلق می‌گیرد؛ یعنی در ازای وام 5میلیون تومانی، باید سال بعد 5میلیون و 550هزار تومان به بانک برگردانید که بین انواع وام‌های بانکی سود ناچیزی به حساب می‌آید. بابت وام جعاله 20 میلیونی هم بانک از شما 23درصد سود خواهد گرفت. البته وام جعاله این بانک جزو تسهیلات با سود بالاست، اما همین که نیاز به ضامن ندارد و مبلغ خوبی هم وام می‌دهند، وام‌گیرنده‌ها ترغیب به گرفتن آن می‌شوند.

روش پرداخت هر ۲ نوع وام قرض الحسنه و جعاله یا همان وام طلا بانک کارگشایی به صورت اقساط ماهانه نیست. یعنی کل مبلغ و سود آن را یکسال بعد از گرفتن وام، باید به بانک پس بدهید و نیازی به پرداخت ماه به ماه اقساط ندارید. برای همین بهتر است برنامه‌ریزی مناسبی برای خودتان داشته باشید تا در موعد سر رسید، دست‌تان خالی نباشد، چون بانک به ازای هر ماه تاخیر یک‌درصد به عنوان جریمه دیرکرد به جمع پرداختی شما اضافه می‌کند.

البته اگر در پایان سال امکان برگرداندن مبلغ وام را ندارید، بانک یک راهکار دیگر هم پیش پایتان گذاشته و می‌توانید یکسال دیگر وام‌تان را تمدید کنید.

مدارک لازم برای گرفتن وام طلا بانک کارگشایی

اصل شناسنامه و کارت ملی

داشتن حساب سیبا بانک ملی

25 گرم طلای ساخته شده و جواهرات برای وام قرض الحسنه

50 گرم طلای ساخته شده و جواهرات برای وام جعاله

ارائه فاکتور خرید طلاهای امانت‌گذاشته شده به متصدی بانک

نکته: به دلیل مشکلات اقتصادی و تعداد زیاد متقاضیان وام قرض الحسنه، این وام فوری گاهی با نوبت انتظار 4 ماهه در برخی شعب به وام‌گیرنده‌ها داده می‌شود.

بانک کارگشایی در تهران با ۳ شعبه کار می‌کند؛ شعبه مرکزی (میدان محمدیه)، شعبه امیرکبیر (خیابان ری) و شعبه امیریه (سر پل امیربهادر). علاوه بر تهران، بانک کارگشایی 45شعبه دیگر هم در شهرهای مختلف دارد که آدرس و شماره تلفن آنها را در جدول زیر می‌بینید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه