اخبار روز| اخبار ورزشی| مهدی قائدی

جنجال جدید زن مهدی قائدی | فیلم و عکس مهدی قائدی

تصاویر جدیدی از زن مهدی قائدی منتشر شده که حاشیه زیادی ایجاد کرده است.

جنجال جدید زن مهدی قائدی | فیلم و عکس مهدی قائدی
کدخبر : 1708
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مهدی قائدی بازیکن جوان و مستعد فوتبال ایران است. مهدی قائدی سابقه حضور در لیگ برتر خلیج فارس و همچنین تیم ملی ایران را دارد. مهدی قائدی در زمان حضور در باشگاه استقلال انواع حاشیه‌ها را ایجاد کرد. مهمترین آنها ماجرای تصادف مهدی قائدی بود که در جریان این تصادف یکی از دوستان او کشته شد. مهدی قائدی در حال حاضر در باشگاه الاهلی امارات بازی می‌کند.

مهدی قائدی

حاشیه جدید مهدی قائدی در فضای مجازی

​ستاره معصومی همسر مهدی قائدی که چند روزی به ایران آمده بود و گفته می شد با مهدی قائدی به مشکل خورده و کارشان به طلاق رسید، حالا به دبی برگشته است و در حال خوشگذرانی با خواهرش است. گویا این جشن برای آشتی کردن ستاره معصومی و مهدی قائدی بوده است.

مهدی قائدی

مهدی قائدی

امیر تتلو خواننده مشهور و جنجالی به ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن فوتبال فحاشی کرد. این درگیری هر روز ابعاد گسترده‌تری پیدا می‌کند. گفته می‌شود گویا ستاره معصومی زن مهدی قائدی قصد شکایت از تتلو را به خاطر این فحاشی دارد.

تتلو در ترکیه حسابی جنجالی شده است. او به تازگی یک ویس منتشر کرده و حسابی از خجالت مهدی قائدی و همسرش درآمده است. تتلو با توهین به مهدی قائدی گفت که او همسرش را طلاق می‌دهد. تتلو در این فایل صوتی مانند همیشه فحاشی کرد و حواشی زیادی به وجود آورد. پیش از این تتلو در مورد دیگر افراد مشهور نیز بی‌ادبی کرده بود و به آنها توهین می‌کرد.

حواشی همسر مهدی قائدی علت ضربه خوردن به همسرش بود. حالا باید دید دلیل افت مهدی قایدی در امارات چیست و چرا او نمی تواند بازی‌های خوب زمان استقلال و روزهای ابتدایی حضورش در امارات را تکرار کند؟

مهدی همراه همسرش در دبی زندگی می کند و زندگی خوبی هم دارد. پس قائدتا نباید مشکل خاصی داشته باشد اما حاشیه‌های همسرش و کشاندن مهدی از فضای فوتبال به فضای مجازی باعث چنین افتی شده است. به هر حال سطح توقعات از او بالاست و باید بتواند بار دیگر اعتماد فرید علی سرمربی الاهلی را جلب کرده و در ترکیب اصلی این تیم قرار بگیرد.

حواشی زن مهدی قائدی

ستاره معصومی چهره پرحاشیه این روزهای اینستاگرام است که البته برعکس اسمش اصلا معصوم نیست که هیچ خیلی هم سیاستمدار و زیرک است. او با برنامه‌ریزی مهدی قائدی را از استقلال جدا و به امارات برد بلکه به آرزوهای خودش برسد!

ستاره معصومی با استوری‌هایی که می‌گذارد، دائم در حال یادآوری به کاربران است که ما در برج سکونت داریم. ظاهرا اگر یک روز این عمل را انجام ندهد شبش نمی‌رسد! ستاره معصومی با فخرفروشی‌های خود نظر کاربران و هواداران مهدی را عوض کرده و حالا دیگر تنها تعداد اندکی دوستدار آنها نیز هستند.

مدتی پیش وی ویدیویی کوتاه از خود به همراه مهدی منتشر کرد که در حال پاساژ گردی بودند که این ویدیو بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت. حالا به تازگی عکسی پست کرد که دقیقا هان لباس ها را به تن دارند و مشخص است همان روز گرفته شده اما برای اینکه او را تازه به دوران رسیده خطاب نکنند پشت هم انتشار نداد. وی در کپشن عکس زیر نوشت: آدم خوبهِ زندگی خودت باش...!

همانطور که گفتیم او بسیار علاقه‌مند است از ارتفاعاتی که هستند، استوری بگذارد و نشان دهد پس از خروج از ایران به چه جایگاهی رسیده‌اند. ناگفته نماند ستاره و مهدی خانواده‌هایشان را هم با خود برده و ظاهرا همه باهم در آنجا زندگی می کنند.

خیلی از بازیکنان جوان اصلا ازدواج نمی کنند تا به راحتی بتوانند با دختران در ارتباط باشند اما مهدی قایدی با وجود سن کمی که دارد دو سالی می شود که ازدواج کرده و ظاهرا افسار خود و زندگی اش هم به کلی دست همسرش است.

دلایل رفتار همسر آقای فوتبالیست

برخی بر این باورند که دلیل نمایش‌های ستاره معصومی همسر مهدی قائدی از زندگی اشرافی و لوکس خود در دبی ذوق زدگی اوست و بعد از مدتی برای او عادی می شود و رفتار او طبیعی تر خواهد بود. همسر مهدی قائدی هم می خواهد بلاگر باشد و هم همسر یک فوتبالیست! هم در مسائل فوتبالی مهدی دخالت می کند و هم سبک زندگی خودش را به نمایش می‌گذارد!

بیوگرافی مهدی قائدی

نام: مهدی

نام خانوادگی: قائدی

تاریخ تولد: 14 آذر 1377

محل تولد: بوشهر

باشگاه کنونی: استقلال

شماره پیراهن: 16

ازدواج و همسر مهدی قائدی

مهدی قائدی در نهمین روز دی ماه سال 98 با ستاره معصومی ازدواج کرده است. همسر او از بستگان و هم شهری‌های مهدی قائدی است. اختلاف سنی 7 ساله او و همسرش در نوع خودش نیز جالب است. 

مهدی قائدی

 

مهدی قائدی

 

 

مهدی قائدی

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ایرانی
    28

    تتلو عوضی است ولی مهدی قائدی هم سرانجام خوبی نخواهد داشت

  • مرتضی قلی زاده
    1

    آقای قایدی ما ایرانی هستیم،پول را میتونی در بیاری و خرج کنی ولی آبرو را نمیشه، همه دوست دارند ولی خانمت مشکل درست کرد حق میدیم از قفس پریده و به در و دیوار میخوره.دست رو هر زنی بزاری نه نداره ولی یکی را انتخاب کن که حافظ آبرو و هم پول و هم خانواده ات باشه،در کل پسر خوبی و بازیکن خوبی هستی تلاش کن از دست ندی،زنی که با پول برند بشه زن نیست دنبال چیز خوبی باش

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه