فال حافظ امروز | فال حافظ

فال حافظ امروز 19 بهمن ماه | نیت کن و فال حافظتو انتخاب کن

کافی است هنگامی که بر سر دوراهی مانده‌ای و دودل شده‌ای، دست در دامان خواجه شیرازی بزنی .

فال حافظ امروز 19 بهمن ماه | نیت کن و فال حافظتو انتخاب کن
کدخبر : 14247
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال حافظ امروز اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ  امروز بر مبنای عرفان انجام می شود.فال حافظ امروز  یکی از قدیمیترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد.در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ امروز بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.انجام فال حافظ امروز کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن فال حافظ امروز می کردند.

فال حافظ متولدین فروردین

غزل شماره ۲۳ دیوان حافظ: خیال روی تو در هر طریق همره ماست

تعبیر غزل شماره ۲۳ حافظ در فال شما:

همواره یار را در ذهن تان مرور می کنید و هر لحظه به یادش هستید، اگر مدعی عشق هستید برای رسیدن به معشوق باید صبوری کنید.

ناامیدی را از خود دور کنید و عزلت نشینی و تنبلی را کنار بگذارید، عزم خود را جزم کرده و برای رسیدن به هدفتان تمام تلاش خود را بکنید، ممکن است بیشتر از آن چه انتظار دارید طول بکشد اما مطمئن باشید با تلاش و توکل در نهایت پیروزی با شماست و به مراد دلتان خواهید رسید.

فال حافظ متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۱۱۵ دیوان حافظ: درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد

تعبیر غزل شماره ۱۱۵ حافظ در فال شما:

یک روز همه چیز موافق توست و دنیا به کام، روزی دیگر زمین و زمان بر علیه تو و اوضاع نابسامان! این رسم روزگار است که خوشی و ناخوشی همیشه در کنار هم خواهند بود.

دوستان شفیق و دلسوز دارید که بسیار به آن ها وابسته اید. شخصیت متعالی اما کینه جو دارید، کینه و کدورت ها را کنار بگذارید تا نام نیک از شما به یادگار بماند.

هنوز مقدمات ازدواج جور نیست،

فال حافظ متولدین خرداد

غزل شماره ۴۸۰ دیوان حافظ: ای که در کشتن ما هیچ مدارا نکنی

تعبیر غزل شماره ۴۸۰ حافظ در فال شما:

از تصمیمات عجولانه و بدون فکر پرهیز کنید و قبل از هر اقدامی عمیقا فکر کنید. مراقب باشید چه کارهایی از شما سرمی زند و چه حرف هایی بر زبان می آورید.

بدون فکر و بی گدار به آب زدن هیچ سودی نداشته و باعث افسوس و ندامت خواهد شد. افرادی دست نیاز به سوی شما دراز کرده اند، آن ها را دریابید تا وقتی به کمک آن ها محتاج شدید به یاری تان بشتابند.

فال حافظ متولدین تیر

غزل شماره ۲۱ دیوان حافظ: دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست

تعبیر غزل شماره ۲۱ حافظ در فال شما:

برای رهایی از درد و رنج و غلبه بر مشکلات زندگی باید ایمان خود را قوی کرده و محکم و راسخ قدم بردارید. مشکلات زیادی در اطراف تان مشاهده می کنید اما هنر آن است که بتوانید در اوج گرفتاری ها شاد باشید و روحیه خود را حفظ کنید.

افرادی از تو حمایت کرده و از بلوایی که ایجاد شده نجات پیدا خواهید کرد. به دنبال تغییرات مثبت در زندگی و فکرتان باشید.

سعی کنید از پلیدی و افکار منفی دوری کرده و خصایص اخلاقی همچون بخشندگی را در خود پرورش دهید.

فال حافظ متولدین مرداد

غزل شماره ۳۶۲ دیوان حافظ: دیدار شد میسر و بوس و کنار هم

تعبیر غزل شماره ۳۶۲ حافظ در فال شما:

مژده باد که در آینده نزدیک همای سعادت روی شانه های شما خواهد نشست و به مراد دل می رسید. ایام خوشبختی فرا خواهد رسید و حسودان از آسیب زدن به شما ناامید خواهند شد.

حرف های بدخواهانه دیگران خللی در اراده و عزم راسخی که دارید وارد نمی کند. خودباوری و اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و با عشق و محبت با مردم رفتار کنید.

فال حافظ  متولدین شهریور

غزل شماره ۱۵۱ دیوان حافظ: دمی با غم به سر بردن جهان یک سر نمی ارزد

تعبیر غزل شماره ۱۵۱ حافظ در فال شما:

غم و غصه تا کی؟!

برای کاری که هیچ منفعتی برای شما نداشته دچار اندوه شده اید که کاملا بی دلیل و بدون منطق است. زیاد به دشمنان خود توجه نکنید. شاید ظاهرا در کاری که برایش رنج و سختی زیادی تحمل کرده اید و از مال و جان خود مایه گذاشته اید، شکست خورده باشید اما بهتر است از گذشته درس گرفته و آن را رها کنید.

هرچه اهداف عالی تر و آرزوهای بزرگ تر داشته باشید سختی ها و مشکلات راه نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین قبل از شروع کار فکر همه چیز را بکنید. قناعت پیشه کنید و به خداوند توکل کنید تا به مراد دل خود برسید.

فریب ظاهر افراد حیله گر را نخورید که سعی می کنند شما را از راه به در کنند.

فال حافظ متولدین مهر

غزل شماره ۳۰۴ دیوان حافظ: دارای جهان نصرت دین خسرو کامل

تعبیر غزل شماره ۳۰۴ حافظ در فال شما:

قدم در راهی گذاشته اید که فکر حسودان و رقیبان شما را نگران کرده است اما نگران نباشید. با توکل بر خدا و تلاش برای کسب روزی حلال در آینده نزدیک از همه آن ها پیشی خواهید گرفت.

برای موفقیت باید از علم و عقل و درایت خود استفاده کنید. انسان نیکوکاری هستید و به زودی پاداش کارهای خوب خود را دریافت خواهید کرد و سختی ها تمام می شود.

فال حافظ متولدین آبان

غزل شماره ۲۶ دیوان حافظ: زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست

تعبیر غزل شماره ۲۶ حافظ در فال شما:

چرا سراغ کارهایی می روید که انجام آن ها به نفع شما نبوده و باید تاوان سنگینی برای آن ها پرداخت کنید؟ برای چیزهایی که ارزش وقت گذاشتن ندارد، انرژی و زمان خود را هدر ندهید.

آمال و آرزوهای بعید و غیر قابل دستیابی را از خود دور کرده و برای اهداف واقعی خود تلاش کنید. برای حل مشکلات و گرفتاری هایی که به دست خودتان برطرف می شود منتظر امداد غیبی نباشید و همین حالا دست به کار شوید.

برای رسیدن به مقصود به خودتان تکیه داشته باشید تا به آن دست پیدا کنید.

فال حافظ متولدین آذر

غزل شماره ۸۰ دیوان حافظ: عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت

تعبیر غزل شماره ۸۰ حافظ در فال شما:

از عیب جویی کردن از دیگران برحذر باشید، همه ما عیوبی داریم و سزاوار نیست بدون توجه به نقص های خود، عیب دیگران را بازگو کنیم.

هر انسانی حق دارد زندگی اش را آنطور که دوست دارد نقاشی کند و اهداف خودش را داشته باشد. شما چه خوب باشید یا بد، اعمال تان پای خودتان نوشته می شود.

به زودی به آنچه می خواهید دست پیدا می کنید، از یاد خداوند غافل نشوید و تقوی پیشه کنید تا از درگاه حضرتش مطرود نشوید.

فال حافظ متولدین دی

غزل شماره ۲۵۴ دیوان حافظ: دیگر ز شاخ سرو سهی بلبل صبور

تعبیر غزل شماره ۲۵۴ حافظ در فال شما:

مدتی است که از روزگار و سرنوشت خسته شده و از تقدیر خود گله مند هستید، به آن چه دارید قانع باشید و برای چیزهایی که دست نیافتنی و دور و دراز هستند خود را آزار ندهید.

صبوری پیشه کنید، به خداوند توکل کنید و دودلی را کنار بگذارید، با ایمان و همت و تلاش عالی دست به کار شوید. به زودی خبرهای خوبی از مسافر دریافت می کنید، خوشحال باشید و غم و اندوه را رها کنید.

فال حافظ متولدین بهمن

غزل شماره ۲۷۲ دیوان حافظ: بازآی و دل تنگ مرا مونس جان باش

تعبیر غزل شماره ۲۷۲ حافظ در فال شما:

با دوستان و اطرافیان صداقت داشته باشید و به آن ها محبت بورزید. کمک دوستان جانی و با وفا در دوران سختی و رنج بسیار گره گشا خواهد بود. هیچ آرزو و هدفی با تلاش و زحمت به دست نمی آید. باید رنج سختی ها را تحمل کنید تا به وصال یار دست یابید.

به خداوند توکل کنید، نگرانی و اضطراب گره از کار شما بازنخواهد کرد. فکر رقیبان ذهن شما را مشغول کرده اما مطمئن باشید چیزی که خداوند برای شما در نظر گرفته به هیچکس دیگری نخواهد رسید. انشالله بیمار به زودی شفا پیدا خواهد کرد.

فال حافظ متولدین اسفند

غزل شماره ۱۸۰ دیوان حافظ: ای پسته تو خنده زده بر حدیث قند

تعبیر غزل شماره ۱۸۰ حافظ در فال شما:

شوخی و بذله گویی در همه شرایط خوب نیست، مخصوصا اگر به تمسخر دیگران و رنجش آن ها منجر شود. از مسخره کردن دیگران برحذر باشید و با کنایه با آن ها صحبت نکنید.

زندگی بالا و پایین دارد، گاهی در اوج مقام و قدرت هستید، گاهی دیگر در قعر چاه، به آشفتگی های مردم نخندید که ممکن است روزی در جایگاه آن ها قرار بگیرید. این خصلت های ناپسند را ترک کنید تا در دل اطرافیان جا باز کنید.

برای رسیدن به مراد دل باید عزم خود را جزم کرده و به خودتان متکی باشید. از فکرهای منفی و بیهوده دوری کنید که باعث غم و اندوه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه