فال حافظ امروز | فال حافظ

فال حافظ امروز 13 بهمن ماه | نیت کن و ببین حافظ درباره آیندت چی میگه

کافی است هنگامی که بر سر دوراهی مانده‌ای و دودل شده‌ای، دست در دامان خواجه شیرازی بزنی .

فال حافظ امروز 13 بهمن ماه | نیت کن و ببین حافظ درباره آیندت چی میگه
کدخبر : 14073
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال حافظ امروز متولدین فروردین

غزل شماره ۴۲۳ دیوان حافظ : دوش رفتم به در میکده خواب آلوده

تعبیر غزل شماره ۴۲۳ حافظ در فال شما :

قصد انجام کاری دارید، با گام های استوار و همت عالی قدم در مسیر بگذارید و همواره به یاد خداوند باشید. خلوص نیت داشته باشید و صداقت به خرج دهید.

نکند تصمیماتی که می گیرید از روی هوا و هوس و وسوسه های شیطانی باشد؟! از سختی ها نهراسید و با تلاش و پشتکار جلو بروید تا به هدف برسید.

فال حافظ متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۴۸۱ دیوان حافظ : بشنو این نکته که خود را ز غم آزاده کنی

تعبیر غزل شماره ۴۸۱ حافظ در فال شما :

قناعت پیشه کنید و به آن چه دارید راضی باشید تا در آرامش زندگی کنید و دچار اندوه نگردید. از دنیاطلبی و حرص و آز برای مال دنیا برحذر باشید و به خداوند توکل کنید.

برای رسیدن به مراد دل باید تلاش کنید و زندگی را بر پایه توانایی و قابلیت های خود تنظیم کنید. قبل از اقدام به هر کاری خوب به جوانب آن فکر کرده و خود را آماده سازید.

فال حافظ متولدین خرداد

غزل شماره ۹۴ دیوان حافظ : زان یار دلنوازم شکریست با شکایت

تعبیر غزل شماره ۹۴ حافظ در فال شما :

شکایت کردن از کاری که برای خدا و در راه رضای او انجام داده اید، نفس عمل تان را ضایع خواهد کرد. دل به او بسپارید که اجر کار صواب شما را خواهد داد.

برای دستیابی به مقصود باید صداقت پیشه کنید و ایمان داشته باشید. فرد دانایی درس های خوبی به شما خواهد داد و مسیرتان را روشن می کند اما برای رسیدن به سرمنزل مقصود راه زیادی را باید طی کنید.

ناامید نباشید و ترس به دل خود راه ندهید. دست از گناه بردارید که عاقبت خوشی ندارد.

فال حافظ تولدین تیر

غزل شماره ۳۲۷ دیوان حافظ : مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم

تعبیر غزل شماره ۳۲۷ حافظ در فال شما :

به تازگی قصد انجام کاری را دارید که دیگران می خواهند شما را از این تصمیم منصرف کنند اما به تصمیمی که گرفته اید ایمان داشته باشید و از موانعی که برای شما ایجاد می کنند رد شوید.

دروغ و دورویی عاقبت خوشی به دنبال نخواهد داشت. اگر می خواهید به مراد دل برسید از ریاکاری پرهیز کرده به اندرزهای فرد دلسوز و دانا گوش کنید.

فال حافظ متولدین مرداد

غزل شماره ۲۹۳ دیوان حافظ : بامدادان که ز خلوتگه کاخ ابداع

تعبیر غزل شماره ۲۹۳ حافظ در فال شما :

نگران نباشید، روزهای زندگی می گذرد و ایام غم و سختی باقی نخواهد ماند. آینده خوبی در انتظار شماست. مراقب باشید که فریب افراد دورو و نیرنگ باز را نخورید و سعی کنید از آن ها فاصله بگیرید.

آرزوی دل را از خداوند طلب کنید که یار یکرنگ بنده هایش است و با کمک و الطاف الهی می توانید به سرمنزل مقصود نائل شوید. حوصله کنید و عجله نداشته باشید.بیمار انشالله شفا پیدا می کند و مسافر در سلامت به سر می برد.

فال حافظ متولدین شهریور

غزل شماره ۷۱ دیوان حافظ : زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست

تعبیر غزل شماره ۷۱ حافظ در فال شما :

غم و اندوه مصیبتی که دیده اید سخت است و تحمل آن تنها به گذر زمان، صبر و امید امکان پذیر خواهد شد.

حسودان و رقیبان شما را به باد استهزا می گیرند و باعث رنجش و آزار شما می شوند، اما اگر به درستی کاری که انجام می دهید اعتقاد دارید، از سخنان یاوه دیگران ناراحت نشوید و همه چیز را به خداوند بسپارید.

از غرور و کبر دوری کنید، از یاد خداوند غافل نشوید و در همه حال به درگاهش دعا کنید. به حمایت دیگران متکی نباشید. خداوند به زودی گره از کارتان خواهد گشود.

فال حافظ متولدین مهر

غزل شماره ۱۶۳ دیوان حافظ : گل بی رخ یار خوش نباشد

تعبیر غزل شماره ۱۶۳ حافظ در فال شما :

آنچه اهمیت دارد باطن زیبا و صیقلی می باشد و ظاهر در درجه دوم اهمیت دارد. تکیه بر ظواهر نکنید که صورت زیبا باقی نخواهد ماند. نیتی در دل دارید که نباید نگران آن باشید، به زودی دوران سختی خواهد گذشت و ایام خوشی و شادی فرا می رسد.

هیچکس بی عیب و نقص نیست، در جهت رفع نقایص و عیوب خود بکوشید و در مسیر کمال قدم بردارید. از نظر مالی موفقیت های بزرگی حاصل خواهد شد.

انشاالله به زودی بیمار شفا پیدا خواهد کرد. قدر دوستان صدیق خود را بدانید.

فال حافظ متولدین آبان

غزل شماره ۲۴ دیوان حافظ : مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست

تعبیر غزل شماره ۲۴ حافظ در فال شما :

به عهد و پیمانی که بسته اید، حتی اگر پشیمان شده اید، وفادار بوده و هرگز قول خود را زیر پا نگذارید. امیدتان را از دست ندهید و همه چیز را به خداوند بسپارید و دلبسته مسائل مادی و دنیوی نشوید.

به زودی درهای رحمت خداوند به روی شما باز شده و نعمت و برکت به زندگی تان سرازیر می شود. همه لحظات خداوند را به یاد داشته باشید و از غرور و خودخواهی دوری کنید که کبر بی جا می تواند همه آن چه به دست آورده اید را یکجا به باد فنا دهد.

فال حافظ متولدین آذر

غزل شماره ۳۸۰ دیوان حافظ : بارها گفته ام و بار دگر می گویم

تعبیر غزل شماره ۳۸۰ حافظ در فال شما :

بسیار پریشان و سردرگم هستید و نمی دانید برای آینده چه راهی را در پیش گرفته و چه اهدافی برای خود تعیین کنید. منتظر نباشید که دیگران به جای شما فکر کنند و تصمیم بگیرند!

با خودتان خلوت کنید و درباره اهدافی که دارید خوب فکر کنید و مواردی که لازم است تغییر دهید و بهترین تصمیمات را اتخاذ کنید، سپس با اراده قوی و همت عالی برای رسیدن به آن ها تلاش کنید.

فال حافظ متولدین دی

غزل شماره ۱۳۵ دیوان حافظ : چو باد عزم سر کوی یار خواهم کرد

تعبیر غزل شماره ۱۳۵ حافظ در فال شما :

از فرصت هایی که دارید خوب استفاده کنید و روزهای عمر را به بطالت نگذرانید که این ایام هرگز برنمی گردد. تنبلی را کنار گذاشته و عهدی که با پروردگار بسته اید به یاد آورید.

جهان بی عشق پوچ و تکراریست، دلتان را با عشق صفا دهید. از همه تلاش خود برای انجام کارهای مهم استفاده کنید تا به مقصود رسیده و طعم موفقیت را بچشید. ایمان به خدا را سرلوحه کارهای خود قرار دهید.

فال حافظ متولدین بهمن

غزل شماره ۴۷۹ دیوان حافظ : صبح است و ژاله می چکد از ابر بهمنی

تعبیر غزل شماره ۴۷۹ حافظ در فال شما :

گاهی دچار غرور و خودبزرگ بینی می شوید و با رفیقان جانی رفتار درستی ندارید، از کبر برحذر بوده و مهرتان را نثار دوستان کنید.

به جای تمرکز روی سختی ها و مشکلات زندگی و غصه خوردن برای کم و کاست دنیا، لحظه ها را با شادی بگذرانید و در کنار دوستان و خانواده با آرامش زندگی کنید.

فال حافظ متولدین اسفند

غزل شماره ۴۷ دیوان حافظ : به کوی میکده هر سالکی که ره دانست

تعبیر غزل شماره ۴۷ حافظ در فال شما :

اگر به یاد خدا باشید و از هیچ تلاشی برای رسیدن به مقصود دریغ نکنید، در زندگی طعم موفقیت را چشیده و به مراد دلتان می رسید.

به زودی بخت و اقبال به شما روی خواهد آورد. از لطف و رحمت خداوند ناامید نباشید، هر شکست تجربه ای به همراه دارد و مقدمه پیروزهای آتی در زندگی می باشد. پل های پشت سر را خراب نکنید.

با بزرگان مشورت کرده و از تجربه های آن ها استفاده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه