فال حافظ امروز | فال حافظ | فال حافظ روز

فال حافظ امروز 18 بهمن ماه | نیت کن و فال حافظتو انتخاب کن

کافی است هنگامی که بر سر دوراهی مانده‌ای و دودل شده‌ای، دست در دامان خواجه شیرازی بزنی .

فال حافظ امروز 18 بهمن ماه | نیت کن و فال حافظتو انتخاب کن
کدخبر : 14213
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال حافظ امروز اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ  امروز بر مبنای عرفان انجام می شود.فال حافظ امروز  یکی از قدیمیترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد.در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ امروز بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.انجام فال حافظ امروز کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن فال حافظ امروز می کردند.

فال حافظ متولدین فروردین

غزل شماره ۴۲۸ دیوان حافظ: سحرگاهان که مخمور شبانه

تعبیر غزل شماره ۴۲۸ حافظ در فال شما:

افراد فریبکار و دورو اطراف شما را احاطه کرده و قصد سواستفاده و توطئه چینی دارند. همه چیز را به خداوند بسپرید که او آسیب های و افکار پلید افراد حسود را دفع خواهد کرد.

به لطف اراده و تلاش هایی که کرده اید، روزهای غم و سختی به پایان رسیده است. معمایی فکر شما را به خود مشغول کرده که حل آن مدت ها طول خواهد کشید.

فال حافظ متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۲۴۳ دیوان حافظ: بوی خوش تو هر که ز باد صبا شنید

تعبیر غزل شماره ۲۴۳ حافظ در فال شما:

دوستان جانی و وفادار دارید که باید با آن ها صادق و یکرنگ باشید. سفره دل خود را برای هرکسی باز نکنید که فاش شدن اسرار نزد نامحرم به نفع شما نیست. سختی های زیادی سرراهتان قرار گرفته اما هرگز امید خود را از دست ندهید و به خداوند توکل داشته باشید.

به حرف افراد دانا و با تجربه و دوستان مورد اعتمادتان گوش دهید. برای رسیدن به مراد دل صبر و تلاش و سرعت عمل نیاز است. مراقب رقیبان حسود باشید که منتظر فرصتی برای ضربه زدن به شما هستند. در کار خیر پیشقدم شوید تا دعای خیر پشت سرتان باشد.

فال حافظ متولدین خرداد

غزل شماره ۲۳۰ دیوان حافظ: اگر به باده مشکین دلم کشد شاید

تعبیر غزل شماره ۲۳۰ حافظ در فال شما:

مکر و نیرنگ بازی نسبت به خلق خدا عاقبت خوشی برای شما ندارد و باعث می شود همه از شما طرد شوند. از دستورات خداوند اطاعت کنید، به مال مردم طمع نداشته باشید و حق کسی را پایمال نکنید.

از یاد خداوند غافل نشوید و به درگاه خداوند دعا کنید تا مشکلات و سختی ها به راحتی برطرف شده و آرامش پیدا کنید. زمان خوبی برای مسافرت است.

فال حافظ متولدین تیر

غزل شماره ۴۰۸ دیوان حافظ: ای آفتاب آینه دار جمال تو

تعبیر غزل شماره ۴۰۸ حافظ در فال شما:

اقبال خوبی دارید و بخت همیشه با شما یار است، از کمال و جمال زیبا همزمان برخوردار هستید و زبانزد عام و خاص شده اید اما در دل احساس خوشحالی نمی کنید و اندوهگین هستید.

غم و غصه را کنار گذاشته و با دنیا با صلح و آرامش باشید. از کدورت دست بکشید که سرنوشت خوبی در انتظارتان است. خبرهای خوبی در راه است، بی وفا نباشید.

فال حافظ متولدین مرداد

غزل شماره ۲۹۰ دیوان حافظ: دلم رمیده شد و غافلم من درویش

تعبیر غزل شماره ۲۹۰ حافظ در فال شما:

سر دوراهی قرار گرفته اید و دچار شک و دودلی شده اید به طوری که تصمیم گیری برای شما دشوار شده است. زندگی را سخت می گیرید و در ناامیدی به سر می برید. احساس پوچی و بیهودگی می کنید.

گمان می کنید سختی هایی که به جان خریده اید هدر رفته و زندگی تان هیچ نتیجه ای نداشته، اما ماهی را هروقت از آب بگیرید تازه است. از همین جایی که هستید شروع کنید و راه خود را انتخاب کنید تا به هدف برسید.

فال حافظ متولدین شهریور

غزل شماره ۲۲۲ دیوان حافظ: از سر کوی تو هر کو به ملالت برود

تعبیر غزل شماره ۲۲۲ حافظ در فال شما:

تحمل سختی ها و ملالت های راه برای دستیابی به مقصود و رسیدن به مراد دل کاملا طبیعی است و با تنبلی و راحت طلبی به نتیجه دلخواه نخواهید رسید.

برای رسیدن به هدف با دوستان و افراد دلسوز و با تجربه مشورت کنید و به لطف و مرحمت پروردگار امیدوار باشید. یاس و ناامیدی شما را از مقصودتان دور خواهد کرد. آینده روشنی دارید و با تلاش و همت عالی به زودی زندگی خوبی برای خود می سازید.

فال حافظ متولدین مهر​

غزل شماره ۵۳ دیوان حافظ: منم که گوشه میخانه خانقاه من است

تعبیر غزل شماره ۵۳ حافظ در فال شما:

به تازگی اشتباهی کرده اید که باعث نگرانی شما شده است. بی دلیل خودتان را آزار ندهید، همه چیز با عذرخواهی و تقاضای بخشش ختم به خیر خواهد شد و مشکلات حل می شود.

تنبلی را کنار بگذارید، عزم خود را جزم کرده و با توکل بر خدا به سوی اهدافتان حرکت کنید. در طول مسیر برکات و رحمت های خداوند شامل حال شما خواهد شد.

نذر خود را ادا کنید. اگر هر لحظه به یاد خدا باشید و با نیت رضای خدا هر کاری را انجام دهید مطمئن باشید به مقام عالی و درجات والا دست پیدا خواهید کرد.

فال حافظ متولدین آبان

غزل شماره ۱۲۵ دیوان حافظ: شاهد آن نیست که مویی و میانی دارد

تعبیر غزل شماره ۱۲۵ حافظ در فال شما:

خودتان را اسیر صورت و ظاهر خوشی های دنیا نکنید. بسیاری از ظواهر صرفا پوسته زیبا هستند و چیزی که در دل پوسته قرار دارد ممکن است به زیبایی ظاهرش نباشد. فریب آن را نخورید و به جای صورت در پی سیرت باشید و باطن را زیبا کنید.

هر کسی محرم اسرار نیست، در انتخاب مشاور دقت کنید و راز پنهان دل را به نااهل نگویید. کبر و غرور عاقبت خوبی برایتان نخواهد داشت. توصیه های دوستان شفیق را آویزه گوش کنید.

فال حافظ متولدین آذر

غزل شماره ۳۴۵ دیوان حافظ: بی تو ای سرو روان با گل و گلشن چه کنم

تعبیر غزل شماره ۳۴۵ حافظ در فال شما:

روزهای سختی را می گذرانید و به شدت ناامید و دل خسته شده اید. بدخواهان پیوسته در حال توطئه چینی علیه شما هستند و عرصه را برای تان سخت و تنگ کرده اند.

هنر آن است که در چنین روزهایی بتوانید امیدواری خود را حفظ کرده و به خداوند متکی باشید. برای پیروزی و گذشتن از سختی ها با دوستان دلسوز و آگاه مشورت کنید تا راه حل مشکلات پیدا شود.

فال حافظ متولدین دی

غزل شماره ۴۳۴ دیوان حافظ: ای دل مباش یک دم خالی ز عشق و مستی

تعبیر غزل شماره ۴۳۴ حافظ در فال شما:

مدتی است در امور خود غرق شده و از خانواده و دوستان غافل شده اید، با اطرافیان رفتاری توام با غرور و خودخواهی دارید و فقط به خودتان توجه می کنید.

دوباره عشق و محبت را در زندگی به جریان بیندازید که عمری که بدون عشق بگذرد پشیزی ارزش ندارد. برای رسیدن با مراد دل از بیراهه برگردید و در مسیر درست قدم بردارید.

فال حافظ متولدین بهمن

غزل شماره ۱۵۰ دیوان حافظ: ساقی ار باده از این دست به جام اندازد

تعبیر غزل شماره ۱۵۰ حافظ در فال شما:

به زودی موفقیت شامل حال شما می شود به طوری که اطرافیان هم می توانند از آثار مثبت این پیروزی بهره مند شوند. افراد حسود و بد دل قصد سنگ انداختن جلوی پای شما را دارند. به آزار و اذیت آن ها توجه نکنید و به تلاش خودتان ادامه دهید و همه چیز را به خداوند بسپارید.

زندگی خوبی خواهید داشت. بیمارتان شفا پیدا می کند و نقل مکان و تغییر شغل در شرف رخ دادن است. به تازگی رنجش خاطری در خانواده ایجاد شده، از خانواده خود دلجویی کنید.

فال حافظ متولدین اسفند

غزل شماره ۲۸۱ دیوان حافظ: یا رب این نوگل خندان که سپردی به منش

تعبیر غزل شماره ۲۸۱ حافظ در فال شما:

به زودی خبر خوشحال کننده ای خواهید شنید. از شدت انتظار کشیدن خسته و بی تاب شده اید و از هرکسی سراغ مقصود خود را می گیرید، صبوری کنید که وصال به زودی محقق خواهد شد و شیرینی آن طعم تلخ انتظار را از بین می برد.

به خداوند توکل داشته باشید و به رضای او رضایت دهید. آرزوهای به ظاهر محال به زودی برآورده می شود. ملاقات مهمی در پیش دارید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه