فال حافظ امروز | فال حافظ

فال حافظ امروز 17 بهمن | نیت کن و فال حافظتو انتخاب کن

کافی است هنگامی که بر سر دوراهی مانده‌ای و دودل شده‌ای، دست در دامان خواجه شیرازی بزنی .

فال حافظ امروز 17 بهمن | نیت کن و فال حافظتو انتخاب کن
کدخبر : 14176
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال حافظ امروز اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ  امروز بر مبنای عرفان انجام می شود.فال حافظ امروز  یکی از قدیمیترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد.در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ امروز بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.انجام فال حافظ امروز کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن فال حافظ امروز می کردند.

فـال حـافـظ امروز متولدین فروردین

غزل شماره ۹۳ دیوان حافظ: چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت

تعبیر غزل شماره ۹۳ حافظ در فال شما:

از خداوند بخواهید که هرگز خوار و کوچک نشوید. در آینده ای نزدیک ثروت هنگفتی نصیب شما خواهد شد.

سختی های زیادی باید تحمل کنید تا به مراد دل و سر منزل مقصود برسید. اگرچه رنج و درد خواهید کشید اما امید خود را از دست ندهید و به خداوند توکل کنید که تحمل این سختی ها بی پاسخ نخواهد ماند.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۴۸۷ دیوان حافظ: ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی

تعبیر غزل شماره ۴۸۷ حافظ در فال شما:

تا به حال کاری بر اساس عشق انجام نداده در عشق و عاشقی تجربه ای ندارید اما به دیگران اندرز می دهید. درباره چیزی که تجربه ای از آن ندارید حرفی نزنید بلکه اول خودتان را ساخته و روزگار را تجربه کنید.

وقتی به مرحله ای رسیدید که دل تان صیقلی شده و انوار الهی به آن تابید، آن گاه می توانید از آن چه تجربه کرده و گذرانده اید برای بهتر کردن زندگی خود و دیگران استفاده کنید. برای برآورده شدن نیاز و حاجات فقط در خانه خدا را بزنید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

غزل شماره ۱۸۵ دیوان حافظ: نقدها را بود آیا که عیاری گیرند

تعبیر غزل شماره ۱۸۵ حافظ در فال شما:

خیر و مصلحت در این است که به معشوق یاری دهید. خود را کنترل کرده و چیزی بر کلام نیاورید که زمان مناسبی برای حرف زدن نیست، تنها چیزی که باید به آن توجه داشته باشید نجات معشوق است.

از دشمنانی که همواره در صدد صدمه زدن به شما هستند برحذر باشید. آن ها به زودی تاوان این بدطینتی خود را خواهند دید. اسرار خود را برای هرکس فاش نکنید. نذرتان را هرچه زودتر ادا کنید.

فـال حـافـظ متولدین تیر

غزل شماره ۴۰۲ دیوان حافظ: نکته ای دلکش بگویم خال آن مه رو ببین

تعبیر غزل شماره ۴۰۲ حافظ در فال شما:

به دنبال خوشگذرانی و لذت های زودگذر دنیا هستید و از ساختن آینده روشن غافل شده اید. با اینکه اطرافیان مدام شما را شماتت می کنند اما بی توجهی می کنید.

دوستان فریبکار به دنبال سواستفاده و به بیراهه کشیدن شما هستند. دور نیست روزی که این همه بی هدفی و خوشگذرانی مایه حسرت و پیشمانی می شود. به خود بیایید و با اراده سعی کنید زندگی را آنطور که دوست دارید بسازید.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

غزل شماره ۴۹۰ دیوان حافظ: در همه دیر مغان نیست چو من شیدایی

تعبیر غزل شماره ۴۹۰ حافظ در فال شما:

احساس تنهایی می کنید و به دنبال کسی می گردید که بتوانید با او درد دل کرده و حرف های دل را برایش بگویید. دچار دلتنگی شدیدی هستید و به شدت غمگین و افسرده به نظر می رسید.

اگرچه معشوقی ندارید و این وضعیت شما را آزار می دهد اما بدانید که خداوند در همه حال با شماست و هیچ وقت تنها نخواهید ماند. انشالله آینده خوب و روشن در انتظارتان است.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

غزل شماره ۲۲۳ دیوان حافظ: هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود

تعبیر غزل شماره ۲۲۳ حافظ در فال شما:

برای رسیدن به مراد دل باید تاب و تحمل سختی ها را داشته و با همتی عالی و عزم راسخ قدم در مسیر بگذارید. در طول مسیر همواره امیدوار باشید که یاس و ناامیدی شرّی بزرگ است.

دودلی و تردید را کنار بگذارید. برای وصال یار بی تابی می کنید و هر لحظه به یادش هستید اما غصه و اندوه مشکلی را حل نمی کند، باید به خداوند توکل کنید و با تمام وجود برای رسیدن به او تلاش کنید.

انسان مهربان و خوش قلبی هستید و عصبانیت و کارهای خودخواهانه شایسته فردی مانند شما نمی باشد. سعی کنید باعث رنجش دیگران نشوید.

فـال حـافـظ متولدین مهر

غزل شماره ۳۱۷ دیوان حافظ: فاش می گویم و از گفته خود دلشادم

تعبیر غزل شماره ۳۱۷ حافظ در فال شما:

دچار گرفتاری و بلا شده اید و همین باعث شده به گله و شکایت روی آورید. از یار دور شده اید و احساس می کنید در عشق شکست خورده اید.

از یاس و ناامیدی برحذر باشید، زندگی جریان دارد و به دنبال هر سختی آسانی فرامی رسد. به خداوند توکل کنید و صبور باشید.

فـال حـافـظ متولدین آبان

غزل شماره ۴۶۵ دیوان حافظ: رفتم به باغ صبحدمی تا چنم گلی

تعبیر غزل شماره ۴۶۵ حافظ در فال شما:

نابرده رنج گنج میسر نخواهد شد. برای رسیدن به هدف بلندی که دارید تلاش و پشتکار زیادی لازم است. روی مقصود تمرکز کرده و با اراده و همت عالی جلو بروید.

چرخ گردون همواره به کام ما نخواهد چرخید و زندگی فراز و نشیب های فراوانی دارد. در مسیری که هستید صبوری پیشه کنید تا رنج و دردها به خوشی و شادی تبدیل شود.

فـال حـافـظ متولدین آذر

غزل شماره ۱۰۸ دیوان حافظ: خسروا گوی فلک در خم چوگان تو باد

تعبیر غزل شماره ۱۰۸ حافظ در فال شما:

مژده باد که به زودی همای سعادت روی شانه های شما خواهد نشست. اطرافیان به خوشبختی و موفقیت های شما غبطه می خورند. مراقب حسادت حسودان باشید.

باطن خوب و سرشت پاک شما باعث شده همه به شما علاقه مند شوند. همیشه خوب و مهربان باشید که کلید پیشرفت و موفقیت شما در همین است. در معامله ای که به زودی خواهید داشت دقت کنید تا فریب نیرنگ دیگران را نخورید.

در روزهای آتی شخصی از شما ناراحت می شود، از او دلجویی کرده و از دلش درآورید.

فال حافظ متولدین دی

غزل شماره ۴۳۴ دیوان حافظ: ای دل مباش یک دم خالی ز عشق و مستی

تعبیر غزل شماره ۴۳۴ حافظ در فال شما:

مدتی است در امور خود غرق شده و از خانواده و دوستان غافل شده اید، با اطرافیان رفتاری توام با غرور و خودخواهی دارید و فقط به خودتان توجه می کنید.

دوباره عشق و محبت را در زندگی به جریان بیندازید که عمری که بدون عشق بگذرد پشیزی ارزش ندارد. برای رسیدن با مراد دل از بیراهه برگردید و در مسیر درست قدم بردارید.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

غزل شماره ۲۶۷ دیوان حافظ: ای صبا گر بگذری بر ساحل رود ارس

تعبیر غزل شماره ۲۶۷ حافظ در فال شما:

انتظار شما را بی طاقت کرده و در استرس و نگرانی هستید که آیا معشوق نیز شما را دوست دارد یا خیر. در عشق و غاشقی درد و رنج طبیعی است، اندوهگین نباشید، به زودی خبرهای خوبی به شما خواهد رسید و لطف شخصی شامل حال شما خواهد شد.

آینده خوبی در پیش داری و با تلاش و کوشش به جایی خواهید رسید که دیگران حیرت زده خواهند شد. به شرط آن که ترس را کنار گذاشته و سختی های مسیر را تحمل کنید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

غزل شماره ۲۱۵ دیوان حافظ: به کوی میکده یا رب سحر چه مشغله بود

تعبیر غزل شماره ۲۱۵ حافظ در فال شما:

شما دارای اخلاق ناپسندی هستید و آن هم مقایسه خودتان با دیگران است! هیچگاه دستاوردها و خصوصیت های خودتان را با دیگران مقایسه نکنید و از روزگار و زندگی گله مند نباشید. دیری نمی پاید که اوضاع شما روبه راه می شود و از این سختی ها نجات پیدا می کنید.

در روزهای آینده به مشکلی برمی خورید که در نگاه اول سخت به نظر می رسد اما با درایت و هوشمندی شما حل می شود. صبوری پیشه کنید و به خداوند توکل داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه