فروش گوشی آیفون اقساطی با چک بدون ضامن

 فروش گوشی آیفون اقساطی با چک بدون ضامن
کدخبر : 13283
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

 

تکنولوژی گوشی آیفون

شرکت آمریکایی اپل گوشی‌های متنوعی را به نام آیفون به بازار فروش عرضه می‌کند که طرفداران زیادی در دنیا دارند و از پرفروش‌ترین گوشی در جهان محسوب می‌شوند. قیمت گوشی آیفون با توجه به میزان حافظه، نوع پردازنده، سایز صفحه نمایش و دیگر مشخصات فنی متفاوت است.

 

 

شرکت اپل از تکنولوژی‌های مختلفی در ساخت گوشی‌های خود استفاده می‌کند برای مثال دوربین‌های به کار گرفته شده در گوشی‌های آیفون کیفیت بالایی دارند و تجربه بی نظیری را برای کاربران رقم می‌زنند. همیشه اپل از تکنولوژی‌های نوین و به روز در گوشی‌های خود استفاده کرده است و مدل‌های جدید گوشی موبایل آیفون دارای تکنولوژی‌های روزی چون پردازنده‌های پر سرعت A16 Bionic و یاA15 Bionic ، دوربین‌های چند گانه با کیفیت، فناوری HDR10 پلاس، شارژ سریع بی‌سیم، صفحه نمایشSuper Retina XDR OLED و غیره را نام برد.

 

مزایا و معایب آیفون

در این بخش شما را با مزایا و معایب گوشی‌های آیفون آشنا می‌کنیم تا با دانستن آنها دید بهتری داشته باشید و بتوانید درست تصمیم بگیرید که آیا گوشی آیفون مناسب شماست یا خیر.

 

مزایای گوشی اپل

 

  1. اپل دستگاهی مناسب برای همه

در سالهای گذشته قیمت گوشی آیفون در حدی بالا بود که هر فردی توانایی مالی کافی برای خرید آن را نداشت و هر سال تنها دو تا سه مدل گوشی جدید آیفون با قیمت‌های گران عرضه می‎شد. اما امروزه آیفون se به بازار فروش عرضه شده است که قیمتی مشابه قیمت موبایل میان رده اندرویدی را دارد و برای خرید آن نیاز به بودجه زیادی ندارید.

 

  1. کاربری آسان

کار کردن با گوشی اپل ساده است و شما به راحتی به تمام بخش‌ها دسترسی داشته و برنامه‌ها را اجرا می‌کنید در واقع داشتن رابط کاربری ساده را می‌توان یکی از مزیت‌های خوب گوشی آیفون دانست.

 

  1. بالا بودن امنیت

گوشی‌های آیفون امنیت بالایی دارند و یکی از دلایل آنها این است که به روز رسانی سیستم عامل ios که شامل موارد امنیتی نیز می‌شود با سرعت بیشتری به دست کاربران می‌رسد اما این موضوع در مورد گوشی‌های اندرویدی صدق نمی‌کند و به دلیل استفاده کردن از اندروید قدیمی در معرض هک قرار دارند.

 

  1. داشتن پردازنده قوی

شرکت اپل گوشی‌های خود را به پردازنده‌های پرسرعت مجهز کرده است اگر گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا گوشی سال ۲۰۲۱ را با گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس گوشی سال ۲۰۱۹ مقایسه کنید متوجه می‌شوید که گوشی آیفون از پردازنده سریعتر و قوی‌تری استفاده می‌کند با اینکه سال ساخت آن قدیمی‌تر است.

 

  1. اکوسیستم یکپارچه

کسانی که از سایر محصولات شرکت اپل چون مک بوک، اپل واچ و... استفاده می‌کنند گوشی‌های اپل یک انتخاب ایده آل برای آنها است چرا که به راحتی می‌توانند تصاویر، فایل و فیلم‌ها را از گوشی آبفون خود به سایر محصولات اپل به اشتراک بگذارند و جابجا کنند و اتصال بین آنها بسیار راحت است.

 

  1. پشتیبانی کامل و آنلاین

به راحتی می‌توان از طریق وب سایت اپل با تیم پشتیبانی شرکت اپل ارتباط برقرار کنیم اما در محصولات اندرویدی باید به نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کرد و این پروسه زمان بیشتری را می‌طلبد.

 

  1. امکان حذف برنامه‌های پیش فرض

شرکت اپل حقوق کاربران خود را به بهترین شکل ممکن رعایت می‌کند و به راحتی امکان حذف اپلیکیشن‌های پیش فرض روی دستگاه آیفون وجود دارد اما در گوشی‌های اندروید این امکان وجود ندارد.

 

2

 

معایب گوشی اپل نسبت به اندروید

 

  1. قیمت بالا

اگر قیمت گوشی‌های آیفون را با برند‌های دیگری مقایسه کنید متوجه این موضوع می‌شوید که نسبت به سایر برندها قیمنی بالاتر از امکاناتشان دارند. در واقع شرکت‌های زیادی هستند که گوشی‌هایی با امکانات بیشتری را به بازار فروش عرضه می‌کنند که نسبت به گوشی‌های آیفون قیمت کمتری دارند. برند وان پلاس همواره گوشی‌های اقتصادی و با کیفیت را به بازار فروش عرضه کرده است و از این نظر به رقابت با گوشی‌های اپل می‌پردازد.

 

  1. پشتیبانی نکردن از کارت حافظه

از بزرگترین معایب گوشی‌های آیفون نسبت به اندروید این است که برای داشتن حافظه بیشتر نمی‌توانید از کارت اس دی یا همان میکرو اس دی استفاده کنید در واقع برای داشتن حافظه بیشتر باید به سراغ خرید مدل‌های گوشی آیفون با حافظه بالاتر بروید که قطعاً قیمت بیشتری دارند.

 

  1. تنوع کمتر قیمت

از آنجا که برندهای مختلفی در زمینه ساخت گوشی‌های اندروید فعالیت دارند به راحتی می‌توانید گوشی‌های اقتصادی و لوکس اندروید را یافته و خریداری کنید در واقع پایین بودن طیف قیمت گوشی آیفون نسبت به گوشی‌های اندرویدی یکی دیگر از معایب گوشی اپل نسبت به اندروید است.

 

  1. نداشتن بلوتوث

با اینکه بلوتوث این روزها یک ابزار مهم برای انتقال فایل نیست اما در برخی از موارد برای بسیاری از افراد ممکن است راه گشا و حیاتی باشد در واقع یکی از معایب گوشی‌های آیفون عدم پشتیبانی از بلوتوث است.

 

  1. پشتیبانی نکردن از فلش

از معایب گوشی‌های آیفون نسبت به اندروید این است که امکان کار با برخی از سایت‌ها به دلیل عدم پشتیبانی از فلش وجود ندارد.

 

  1. محدود بودن اکوسیستم اپل

در بخش مزایای گوشی‌های آیفون اکوسیستم اپل را نام بردیم اما این سیستم معایب خود را دارد یکی از مهمترین آنها مربوط به این است که اگر شما گوشی آیفون داشته باشید به جای خرید لب تاپ ویندوزی به سراغ مک بوک خواهید رفت در نتیجه دیگر از محصولات برندهای دیگر استفاده نخواهید کرد.

سیستم عامل آیفون

شرکت اپل برای گوشی‌های آیفون، سیستم عامل  iosرا استفاده می‌کند که ابتدا در آیپاد تاچ به کار گرفته شد و پس از آن در سایر دستگاه‌های شرکت اپل چون اپل تی وی و آیپد نیز مورد استفاده قرار گرفت این سیستم‌عامل کاملا انحصاری است و مختص شرکت اپل می‌باشد و شرکت‌های دیگر حق استفاده از آن را بر روی دستگاه خود ندارند.

 

قیمت گوشی آیفون

بسیاری از فروشگاه‌ها هستند که در زمینه فروش گوشی موبایل فعالیت دارند که قیمت گوشی از جمله قیمت موبایل آیفون 12، قیمت گوشی آیفون ۱3 و قیمت گوشی اپل در سایر مدل‌ها در تمامی آنها یکسان نیست پس باید در انتخاب فروشگاه دقت کرد. فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه معتبر است که در راستای حفظ حقوق مشتریان محصولات خود را با تضمین قیمت و کیفیت به فروش می‌رساند. در فروشگاه سل می‌توانید گوشی موبایل اپل خود را با قیمتی مناسب‌تر از سایر فروشگاه‌ها خریداری کنید و کالا را درب منزل تحویل بگیرید.

در فروشگاه اینترنتی سل قیمت آیفون ۱3 پرو مکس، قیمت موبایل آیفون پرومکس، گوشی آیفون ۱۴ و سایر مدل‌ها بهترین قیمت بازار است. از آنجا که قیمت گوشی هر روز در حال نوسان است برای دانستن قیمت گوشی امروز اپل در فروشگاه سل استعلام تلفنی بگیرید. علاوه بر قیمت گوشی آیفون، قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی و ... نیز در فروشگاه سل مناسب است.

 

3

 

خرید اقساطی آیفون

قیمت گوشی موبایل برند اپل برای بسیاری از افراد کم درآمد و قشر ضعیف جامعه بالا است و توانایی مالی کافی برای خرید جدیدترین گوشی اپل و سایر گوشی‌ها دلخواه از این برند را ندارند. یکی از بهترین راه‌ها برای برخورداری از گوشی آیفون خرید اقساطی گوشی اپل است.

ممکن است شما با تبلیغاتی چون گوشی از دم قسط با سفته در تهران، خرید گوشی اقساطی بدون پیش پرداخت با سفته، فروش اقساطی گوشی آیفون بدون پیش پرداخت، گوشی قسطی با سفته در مشهد، خرید اقساطی با سفته و از این نظیر تبلیغات در شهر خود رو به رو شده باشید و به همین دلیل تمایل به خرید گوشی قسطی آیفون پیدا کنید بدون شک خرید اقساطی آیفون مزایای مختلفی برای شما دارد و یکی از مهم‌ترین آنها این است که نیازی به صرف پس انداز و بودجه‌ی کامل خود برای خرید یک گوشی نیست.

بسیاری از مکان‌ها هستند که در زمینه‌ی فروش اقساطی گوشی آیفون در تهران، فروش اقساطی گوشی آیفون در همدان، فروش اقساطی گوشی آیفون در شیراز، فروش اقساطی گوشی آیفون در کرمان، فروش اقساطی گوشی آیفون در کرج، و سایر شهرها فعالیت دارند اما آیا هر فروشگاهی برای خرید مناسب است؟ پاسخ این سوال منفی است.

 اگر شما می‌خواهید بهترین تجربه از خرید قسطی گوشی موبایل را داشته باشید به جای مراجعه به فروشگاه‌هایی که فروش اقساطی گوشی آیفون در تبریز، فروش اقساطی گوشی آیفون در ساری، فروش اقساطی گوشی آیفون در گرگان، فروش اقساطی گوشی آیفون در مشهد، فروش اقساطی گوشی آیفون در مازندران و غیره را انجام می‌دهند همین الان به سایت اینترنتی سل مراجعه کنید.

در فروشگاه اینترنتی سل تنوع مدل‌های گوشی آیفون بالا است و از طرفی روش‌های متنوعی برای خرید اقساطی وجود دارد که از جمله آنها می‌توان روش‌هایی چون خرید گوشی موبایل قسطی، خرید گوشی قسطی با سفته، خرید گوشی قسطی بدون چک، خرید قسطی بازنشستگان، خرید اقساطی با کسر از حقوق و ... را نام برد. در نتیجه هر فرد با هر شرایطی به راحتی می‌تواند گوشی دلخواه خود را از فروشگاه اینترنتی سل خریداری کند.

 

منبع : فروشگاه اینترنتی موبایل

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه