مریم مومن | حواشی بازیگران

عکس جدید مریم مومن

عکسی از مریم مومن در فضای مجازی منتشر شده که حواشی زیادی برای ان بازیگر داشته است.

عکس جدید مریم مومن
کدخبر : 12315
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مریم مومن از بازیگران تازه وارد و جوان تلوزیون (متولد 1377) است. مریم مومن فرزند طلاقی است و مدعی است که زندگی برای کودکان طلاقی مشکلات متفاوتی ایجاد می کند. مریم مومن با بازی در سریال بانوی عمارت بسیار معروف شد. مریم مومن می گوید که از افراد خانواده، تنها خاله ی او از او در این زمینه حمایت و پشتیبانی کرده است. اصالت مریم مومن، ترک اردبیل است.

مریم مومن

همسر مریم مومن کیست؟

تتو عجیب مریم مومن بر روی دستش

مریم مومن

عاشقانه های مریم مومن و عشق جدیدش

مریم مومن

حیوان خانگی مریم مومن

زندگی نامه مریم مومن

مریم مومن متولد 6 مرداد 1377 در اردبیل ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید.

وی تک فرزند خانواده می باشد گرچه پدر نی نواز و هنرمند و مادرش اسب سوار است اما به شدت مخالف ورود وی به عرصه بازیگری و انجام کار هنری بودند

اصالت مریم مومن

مریم مومن بعنوان تنها فرزند خانواده در شهر مشگین شهر اردبیل در محله قروه درویش به دنیا آمد و حالا می گوید با افتخار تورک زبان هستم.

اولین تجربه ی بازیگری مریم مومن

اولین بار در سال 1382 وقتی تنها 5 ساله بود در فیلم کوتاه پسر عموی پدرش ایفای نقش کرد که از همانجا علاقه به بازیگری در وجودش شکل گرفت.

با تئاتر دانشجوی فعالیت هنری اش حرفه ای شد تا اینکه سال 1396 وقتی 19 سله بود از قبولی در تست با سریال بانوی عمارت در نقس فخر الزمان جلوی دوربین رفت.

تنها کسی که از او حمایت کرد خاله اش بود که باعث ورودش به بازیگری شد.

« در کودکی بازیگری برایم جذابیت داشت به همین خاطر از سال دوم راهنمایی کارم را شروع کردم و در این سالها برای رسیدن به جایی که قرار دارم تلاش‌  کردم.»

قبل از ورود به بازیگری یک دوره یک ماهه در کلاس های بازیگری شرکت کردم اما خیلی زود متوجه شدم آن آموزشگاه کاملا بی کیفیت است

آن شخص مدرس از من و امثال من که تازه قدم در این راه می گذاشتیم ماهیانه آن زمان 200 – 400 هزار تومان می گرفت.

مریم مومن

طلاق پدر و مادر مریم مومن

خانم مومن از سوم راهنمایی بخاطر طلاق پدر و مادرش برای اینکه روی پا خود بایستد بعنوان دستیار کنار دنداپزشک کار کرد و مدتی هم اینترنتی مشغول بکار بود.

طلاق شاید الان خیلی مرسوم شده است اما در تایمی که من در یک محیط کوچکی تجربه کردم اصلا راحت نبود و نگاه ها را می فهمیدم

من یک شبه بزرگ شدم در 9 سالگی و اوج بچگی ام حامی مامانم شدم و سعی کردم کسی به مامانم توهین نکند.

من هیچ وقت ترجیح ندادم مادرم یا پدرم را بعد طلاق انتخاب کنم.

زمانی که بردنم دادگاه و گفتند دوست داری با مادرت زندگی کنی یا پدر ، من از حد فشار خون دماغ شدم یادمه قاضی به حالم گریه کرد و در نهایت به مادرم سپرده شدم.

با این حال جایگاه الان زندگی ام را مدیون قلب مهربان بابام و زحمت های مامانم هستم.

علایق مریم مومن

به سوارکاری علاقه دارد و برای سریال بانوی عمارت یاد گرفت از کودکی عاشق اسب یونیکورن (تک شاخ) است و اتاقش پر از عکس های این اسب رویایی است.

و از بچگی علاقه زیادی به لواشک و آلوچه خشک دارد و به گفته خود معتاد ایناست.

ازدواج مریم مومن

مریم مومن هنوز بصورت رسمی ازدواج نکرده اما خودش تایید کرده است در یک رابطه عاشقانه ای قرار داد و دلش برای طرف که اسم اولش (س) هست قنج می رود !

حضور مریم مومن در سریال بانوی عمارت

بانوی عمارت یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به تهیه‌کنندگی مجید مولایی، کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و به قلم احسان جوانمرد؛ محصول سال ۹۷-۱۳۹۶ صدا و سیما است که مریم مومن در آن نقش «فخر الزمان» را ایفا کرده است.

مریم مومن

این سریال از آذر تا دی ماه ۱۳۹۷ از شبکه ۳ سیما پخش شده‌است.

بانوی عمارت ملودرام عاشقانه‌ای را در مقطعی از تاریخ دوران قاجار روایت می‌کند که در این بستر به مهم‌ترین حادثه سیاسی آن زمان یعنی ترور ناصرالدین شاه توسط میرزا رضا کرمانی هم پرداخته می‌شود.

قبل از آغاز تصویربرداری مجموعه «بانوی عمارت» برخی بازیگران از طریق فراخوان بازیگری در این سریال حضور پیدا کردند پس از مدتی برخی با سوءاستفاده از نام این مجموعه تلویزیونی و با دریافت مبالغی وعده حضور در این مجموعه را با علاقه‌مندان بازیگری مطرح کردند که روابط عمومی این مجموعه اعلام کرد مجموعه «بانوی عمارت» تاکنون هیچ مبلغی به عنوان تست بازیگری یا سرمایه‌گذاری از هیچ علاقه‌مندی دریافت نکرده‌است و شکایت از سوءاستفاده کنندگان ازنام مجموعه و کارگردان از طریق مراجع قانونی و توسط تهیه‌کننده و کارگردان پیگیری خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه