فرشته حسینی | طلاق فرشته حسینی | فرشته حسینی و نوید محمدزاده

عکس جدید فرشته حسینی

عکسی از فرشته حسینی در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی زیادی برای این بازیگر داشته است.

عکس جدید فرشته حسینی
کدخبر : 12106
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۶ در تهران، بازیگر افغان‌‌تبار سینما و تئاتر ایران است. فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغان‌تبار در تهران متولد شد. فرشته حسینی از دانش‌آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است. فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹سال داشت، آغاز کرد. نوید محمدزاده در اردیبهشت ۱۴۰۰، با انتشار پستی در اینستاگرام رابطه خود را با فرشته حسینی اعلام کرد.

فرشته حسینی

فرشته حسینی (بازیگر افغانی)، عکسی همراه با نوید محمد زاده در فرودگاه تهران به اشتراک گذاشت که دنبال کننده های او متوجه دعوت شدن این دو زوج به جشنواره ی «کن» شدند.

فرشته حسینی

فرشته حسینی به جنگ طالبان رفت 

فرشته حسینی

فرشته حسینی از بازیگری کنار کشید؟

نوید محمدزاده

شوخی عجیب فرشته حسینی با همکارش

 نوید محمدزاده و همسرش در کنار بچه هاشون

نوید محمدزاده

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگر افغانستانی سینما و تئاتر در ایران است که در 6 اردیبهشت سال 1376، از پدر و مادری افغان، در تهران به دنیا آمد.

پدر و مادر این بازیگر کشورمان حدود 30 سال پیش به دلیل جنگ از افغانستان به ایران آمده و در تهران ساکن شدند. فرشته دارای خانواده ای پرجمعیتی بوده و شش خواهر و یک برادر دارد.

فرشته حسینی بازیگر توانمند سریال قورباغه چندی پیش در صفحه اینستاگرام خود تولد نوید محمدزاده هم بازی خود در سریال محبوب قورباغه را به شیوه ای متفاوت تبریک گفت.

تجربه موفق فرشته حسینی در فیلم رفتن سبب شد تا این بازیگر جوان مورد توجه سینماگران ایرانی قرار گیرد. در سال ۹۷ فرشته حسینی در فیلم «یلدا» به کارگردانی مسعود بخشی که با نام «یلدا، شبی برای بخشش» نیز شناخته می‌شود، پیوست. یلدا با نمایش در مسابقه اصلی سینمای بلند داستانی جهان در جشنواره ساندنس، با استقبال بسیار خوب تماشاگران روبرو شد و در کشور‌هایی همچون فرانسه، سوئیس، آلمان، جمهوری چک، کانادا، اوکراین، فنلاند، کره جنوبی، بلغارستان، صربستان، ترکیه و مالزی به نمایش درآمد. در همان سال فرشته حسینی در فیلم های دیگری یعنی «شکستن همزمان بیست استخوان» و «سونامی» نیز به ایفای نقش پرداخت.

فرشته حسینی در سال ۹۸ دوباره در فیلمی به کارگردانی نوید محمودی، یعنی «هفت و نیم» ظاهر شد که در سال ۹۹ به صورت آنلاین منتشر شد. فرشته حسینی، همچنین نخستین بازی در مجموعه‌های تلویزیونی را در سال ۹۹ با سریال «قورباغه» ساخته هومن سیدی، در کنار بازیگرانی همچون نوید محمد زاده تجربه کرد.

فرشته حسینی در گفت وگویی با تلویزیون طلوع افغانستان در برابر سوال مجری تلویزیون درباره تجربه اش از تحقیر شدن در ایران گفت:

آنقدر که دوستان افغان مرا به خاطر بازیگر شدن تحقیر کردند در ایران حتی یک روز هم یادم نمی آید که تحقیر شده باشم و آنها همیشه به من مهر و دوستی دادند.

فرشته حسینی بازیگر سینما و تئاتر افغان تبار اهل ایران تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد.

فرشته حسینی

این بازیگر توانمند کشورمان فعالیت هنری اش را از نه سالگی آغاز نمود و از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

او زمانی که در مقطع چهارم ابتدایی درس می خواند، در تئاتر مدرسه حضور یافت و مقام دوم استان تهران را بدست آورد و در نمایش هایی همچون خشونت علیه زنان، سینماهای من، شازده کوچولو، ماهی سیاه کوچولو، من موجودی احساساتی هستم و ... به روی صحنه رفت. وی در کنار تئاتر در فیلم های سینمایی و مستند هم بازی کرده است.

این بازیگر خوش آتیه در سال 1394 برای اولین بار در مقابل دوربین قرار گرفت و در فیلم «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی به ایفای نقش پرداخت.

فرشته حسینی با بازی در فیلم سینمایی رفتن موفق به کسب عنوان بهترین بازیگر زن شد.

رفتن به کارگردانی نوید محمودی موفق به دریافت چند جایزه بزرگ جهانی از جمله تندیس جشنواره بین المللی فیلم استکهلم ،جایزه ویژه کارگردانی جشنواره بوسان، بهترین بازیگر زن برای فرشته حسینی از فستیوال بین المللی فیلم مراکش و جایزه بهترین فیلم از فستیوال بین المللی تریپولی شده است.

فرشته حسینی

آشنایی با آثار او

●هفت و نیم – 1398

● سونامی – 1397

● شکستن همزمان بیست استخوان – 1397

● یلدا – 1397

● رفتن – 1395

● قورباغه – 1399

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه