رامبد جوان | بیوگرافی رامبد جوان | سوتی رامبد جوان

رامبد جوان دستگیر شد؟

فیلمی قدیمی از دوربین مخفی با حضور رامبد جوان در فضای مجازی منتشر شده است که نمظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

 رامبد جوان دستگیر شد؟
کدخبر : 11885
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

رامبد جوان بازیگر، کارگردان و مجری ایرانی است. سفر رامبد جوان به کانادا برای تولد فرزندش حواشی فراوانی ایجاد کرد. رامبد جوان بیشتر با برنامه خندوانه شناخته می‌شود. رامبد جوان سه بار ازدواج کرده‌است. همسر رامبد جوان، نگار جواهریان است.

رقص رامبد جوان در میان مردم

اشک های رامبد جوان در غیاب همسرش

غوغای رقص عربی رامبد جوان در فضای مجازی

خندوانه برنامه‌ای تلویزیونی به تهیه‌کنندگی سید علی احمدی، کارگردانی و اجرای رامبد جوان است و هم‌اکنون (فصل هشتم) هر هفته از یکشنبه تا پنجشنبه پخش می‌شود. مسابقه‌های مختلف ابداعی، بخش‌های نمایشی، موسیقیایی، استندآپ کمدی و... اولویت‌های جدی خندوانه هستند.

خندوانه مدت‌هاست یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایران محسوب می‌شود.این برنامه در اسفند ۹۸ مجدداً از شبکه‌های یک سیما و شبکه نسیم بازپخش شد. فصل هفتم خندوانه قرار بود از اواخر سال ۱۳۹۸ تولید شود که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا رامبد جوان تولید آن را یکسال به عقب انداخت تا از ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ به مناسبت عید مبعث، خندوانه به آنتن شبکه نسیم برگشت. قرار بود پخش فصل هفتم تا ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ و تا قبل از شروع ماه محرم ادامه داشته باشد اما با ابتلای رامبد جوان به ویروس کرونا این فصل زودتر از موعد به پایان رسید. در ۱۸ آبان ۱۴۰۰ فصل هشتم این برنامه روی آنتن شبکه نسیم رفت.

زندگینامه رامبد جوان

رامبد جوان تبریزی معروف به رامبد جوان متولد 1 دی ماه سال 1350 در شهر تهران است، او بازیگر، کارگردان و مجری ایرانی و مجری برنامه خندوانه است.

رامبد در سال 50 در یک خانواده سنتی در شهر تهران با اصلت آذربایجانی متولد شد.

او نخست از تئاتر و سپس در تلوزیون و سینما ایفای نقش کرد. رامبد جوان در 11 فیلم سینمایی ایفای نش کرده است.

او در یک قسمت از سریال پرطرفدار همسران ایفای نقش کرد و نقش کوتاهی داشت که همین باعث حضور پررنگ او در سریال خانه سبز در نقش فرید صباحی شد.

او با نام فرید جینگلبرد در دهه 70 شمسی معروف شد. نقش هایی که او در سینما و تلویزیون بازی می کرد بیشتر جنبه طنز داشتند.

رامبد جوان به جز مجری گری، کارگردانی هم کرده است و سریال های گم گشته، نشانی، مسافران و توطئه فامیلی را کارگردانی کرده است و سریال نشانی را هم که سال 87 از شبکه دوم پخش شد کارگردانی کرده است. او کارگردان برنامه خندوانه هم می باشد که از سال 1393 از شبکه نسیم در حال پخش است.

زمزمه ای که این روزها در محافل خصوصی و فضای مجازی می شنویم عدم توافق رامبد جوان و نگار جواهریان برای زندگی مشترک است. برخی افت سری جدید برنامه خندوانه را به خاطر این موضوع می دانند و برخی هم سرحال نبودن و عدم نشاط و انرژی سابق او را به این دلیل، الصاق می کنند.

رامبد جوان

خلاصه اینکه بر سر جدایی قبلی رامبد از سحر دولتشاهی حواشی زیادی به وجود آمد که حتی رامبد در مصاحبه ای نسبت به آن واکنش تندی نشان داد و گفت:ترجیح می دهم به عنوان یک رفتار مقاومتی در برابر این جنس از هیجان برای دانستن زندگی شخصی، کاملا به حق در برابر همه اعلام کنم دوست ندارم درباره زندگی خصوص ام روی آنتن رسانه ملی حرف بزنم. اگر می خواستم حرف بزنم به جای خانه در خیابان زندگی می کردم. دوست ندارم کسی درباره زندگی خصوصی ام از من سوال بپرسد. زندگی خودم است مال خودم است.

رامبد جوان در خرداد سال 1398 بهانه حضور در یک نشست سینمایی راهی کانادا شدند و کاربران گمانه زنی کردند که این دو به دلیل به دنبا آمدن فرزندشان در کانادا راهی این کشور شده اند و قصد دارند که فرزندشان در کانادا به دنیا بیاید و اقامت کانادا بگیرد.

کاربران به این سفر بسیار واکنش نشان دادند و از رامبد جوان بسیار انتقاد کردند. مثلا در دیدگاهی به طعنه گفتند: من عاشق ایران هستم و ایران کشور خوبی هست ولی فرزندم را در کانادا به دنیا می آورم تا میان مردم ایران نباشد.

فیلم شناسی رامبد جوان

قانون مورفی کارگردان و بازیگر

1395 نگار کارگردان

1392 آزادی مشروط

1392 آذر، شهدخت، پرویز و دیگران

1391 نیکان و بچه غول

1391 گناهکاران

1390 آزمایشگاه

1389 دختر شاه پریون

1389 دیو و دلبر

رامبد جوان

1388-1389 ورود آقایان ممنوع

1388 پسر آدم، دختر حوا

1387 شبی در تهران

1386 جعبه موسیقی

1386 مصاحبه

1385 زن بدلی

1385 سوغات فرنگ

1385 نسل جادویی

1383 اسپاگتی در هشت دقیقه

1383 مکس

1382 صورتی

1379 سیندرلا

1378 مومیایی 3

1376 کمکم کن

1376 پشت دیوار شب

1394 برج آخرت

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه