تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

بگو زبان عشق چیه تا بگم دوست داری شریک عاطفیت برات چیکار کنه | تست شخصیت شناسی

زبان عشق شما در مورد شما چه می گوید؟

بگو زبان عشق چیه تا بگم دوست داری شریک عاطفیت برات چیکار کنه | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 17723
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

آیا عشق را از طریق هدایا، لمس فیزیکی، زمان با کیفیت یا به سادگی گفتن دوستت دارم ابراز می‌کنید؟ ویژگی های شخصیتی جالب را بر اساس زبان عشق خود بشناسید.

تست شخصیت زبان عشق: بین برنامه های شلوغ و زندگی پرمشغله بی وقفه، ما تمایل داریم راه های ابراز عشق خود را از دست بدهیم. گاهی اوقات، ما یا در کلمات غافل هستیم یا نمی توانیم ژست را پیدا کنیم. فراموش می کنیم هر از چند گاهی تعریف کنیم یا هدیه بدهیم. دریافت و دادن محبت اساسی ترین نیاز عاطفی ماست. در عمل دادن یا دریافت عشق، نقش درک زبان عشق شما و عزیزانتان نقش بسزایی در تقویت پیوندهای شما دارد.

هر کس شخصیت های متفاوتی دارد و به همین دلیل است که هرکس به روش های مختلف عشق می دهد و می گیرد. با یادگیری تشخیص زبان عشق خود و عزیزانتان، می توانید یاد بگیرید که عمیق تر با هم ارتباط برقرار کنید، ریشه درگیری های خود را شناسایی کنید و واقعاً به هم نزدیک تر شوید. کشف و صحبت کردن به زبان اصلی عشق خود به شما کمک می کند تا خودتان را بهتر بشناسید، این همچنین به یکدیگر کمک می کند یاد بگیرند که چگونه یکدیگر را دوست داشته باشند. در ادامه بخوانید تا بدانید "زبان عشق من چیست"؟

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این صفحه  را ببینید.

.

.

دریافت هدیه

اگر زبان عشق شما دریافت یا هدیه دادن است، شخصیت عشقی شما نشان می دهد که معتقدید اعمال بلندتر از کلمات صحبت می کنند. شما در ارائه چهره ملموس به احساسات خود بیانگرتر هستید. شما علایق و علایق عزیزان یا شریک زندگی خود را پیگیری می کنید. شما در به خاطر سپردن تاریخ های مهم مانند سالگرد، تولد و غیره کاملاً خوب هستید. هیچ لحظه ای از جشن را بیهوده نخواهید گذاشت. مطمئناً شما کسی هستید که برای لوس کردن عزیزان یا شریک زندگی خود هدایای گزاف انجام می دهید. در صورت محدودیت نیز، مطمئن خواهید شد که تمام تلاش خود را برای دادن یک هدیه متفکرانه به عزیزان یا شریک زندگی خود به کار می گیرید. شما فرصتی را از دست نخواهید داد تا به آنها بفهمانید که به آنها فکر می کنید.

مناسبت ها و تعطیلاتی مانند روز ولنتاین، روز کریسمس، تولدها، سالگردها و غیره برای شما بسیار مهم هستند. غافلگیر کردن شریک زندگی خود با دسته گل، شکلات، خرس عروسکی، کیک های مورد علاقه او، قهوه، مواد غذایی و غیره راه مشخصی برای نشان دادن عشق شما به اوست. شما به احتمال زیاد هدایای شگفت‌انگیز آن‌ها را در داشبورد ماشین‌شان، یا کیف‌هایشان، زیر بالش‌هایشان و غیره می‌گذارید. همچنین با اقامت، شام‌های فانتزی در رستوران‌ها یا پنج ستاره‌های مورد علاقه‌شان، یا کشتی‌های تفریحی و غیره، شریک زندگی‌تان را لوس می‌کنید. برای اضافه کردن به آن، هدیه دادن تنها راه نیست. به هدایایی که از شریک زندگی خود دریافت می کنید اهمیت زیادی می دهید. اگر بخواهید از شریک زندگی خود یک هودی بگیرید، به احتمال زیاد آن را زیاد می پوشید.

 لمس فیزیکی

اگر زبان عشق شما لمس فیزیکی است، پس شخصیت عشقی شما نشان می دهد که در نزدیکی با عزیزان یا شریک زندگی خود آرامش پیدا می کنید. از صمیمیت فیزیکی لذت می برید. این به عنوان یک رابط عاطفی قدرتمند برای شما عمل می کند. همچنین دریچه شما برای ابراز احساسات در اعماق وجود شماست که ممکن است زیاد در مورد آن صحبت نکنید. شما از در آغوش گرفتن، دست گرفتن، بوسیدن، نشستن نزدیک همسرتان و غیره لذت می برید. شما باید شریک یا عزیزان خود را ببینید یا ملاقات کنید، حتی اگر فقط آنها را در آغوش بگیرید. داشتن این زبان عشق همچنین به این معنی است که شما درک کاملی از زبان بدن عزیزان یا شریک زندگی خود به دست آورده اید.

زمان با کیفیت

اگر زبان عشق شما زمان با کیفیت است، شخصیت عشقی شما نشان می دهد که وقتی زمان قابل توجهی را با شریک زندگی یا عزیزان خود می گذرانید، احساس می کنید مورد علاقه، دوست داشتن و اولویت قرار می گیرید. زمانی که زمان کافی یا نسبتاً خوب و توجه بی‌نظیر از طرف شریک یا دوستان یا خانواده خود دارید، می‌توانید بیشتر بیان کنید. زمان با کیفیت برای شما به معنای نشستن با شریک یا عزیزانتان است بدون هیچ گونه مزاحمت دیگری. شما و آنها در مورد همه چیز و هر چیزی صحبت می کنید. برای شما، زمان با کیفیت این نیست که زوج ها یا خانواده ها کنار هم بنشینند در حالی که یکی غرق تلفن خود است و دیگری شاید در حال تماشای تلویزیون است. زمان با کیفیت به شما فضایی برای گفتگوی سالم با شریک یا عزیزانتان می دهد. دوست دارید پیک نیک های عاشقانه، استراحت های خانوادگی، شب های قرار هفتگی با زمان مشخصی برای گفتگوی صمیمانه و غیره برنامه ریزی کنید. به طور خلاصه، زمان با کیفیت برای شما توجه متمرکز، مکالمه با کیفیت و فعالیت های با کیفیت است.

شما از گذراندن زمان با کیفیت با شریک زندگی خود لذت می برید، جایی که هر دو می توانید بدون حواس پرتی تلفن، فیلم یا نمایشی را با هم تماشا کنید، غذاهای مورد علاقه یکدیگر را بپزید، با هم پیاده روی کنید، با هم به خرید مواد غذایی بروید، یا درباره موضوعات مورد علاقه خود بحث کنید. هر دو، تزئین یا بازسازی خانه خود با هم، به تعطیلات عاشقانه با هم بروید، یا شاید پیاده روی های ماجراجویانه (اگر هر دو مورد علاقه شما باشد)، استراحت با هم در اسپا یا حمام و غیره.

کلمات تاییدی

اگر زبان عشق شما کلمات تایید کننده است، پس شخصیت عاشقانه شما نشان می دهد که شما عمل نشان دادن عشق را از طریق کلمات حمایتی، تشویقی، قدردانی و تاییدی انجام می دهید. شما احساسات یا تعریف های خود را به صورت نوشتاری مانند یادداشت های عاشقانه، نامه های عاشقانه و غیره یا به صورت شفاهی مانند یادداشت های صوتی یا مستقیماً به صورت حضوری منتقل خواهید کرد. شما معتقدید کلمات تایید کننده نوعی طلسم قوی برای تقویت رابطه عشقی شما هستند. دوست دارید دیگران یا عزیزانتان را با یادداشت های شیرین و غیرمنتظره غافلگیر کنید، متن های قدردانی برای آنها بفرستید، با کامنت های دوست داشتنی نسبت به کار یا خلاقیت هایشان ابراز عشق کنید، و در ساعات تصادفی روز به آنها پیامک دهید و فقط بگویید "شما به آنها فکر می کردید". ' یا 'اگر سالم به خانه رسیدند'، یا در مقابل دوستان، خانواده و غیره از شریک زندگی خود تمجید کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه