هرآنچه باید درباره قفسه بندی انبار و قفسه های فروشگاهی آریاپویان دانست

هرآنچه باید درباره قفسه بندی انبار و قفسه های فروشگاهی آریاپویان دانست
کدخبر : 4823
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

برای اطلاع درباره هرآنچه  باید درباره قفسه بندی انبار و قفسه های فروشگاهی آریا پویان دانست به متن خوبی مراجعه کرده اید زیرا با درج اطلاعات مهم در این زمینه در ادامه باعث پیشرفت و کسب اطلاع در این زمینه برای شما خواهد شد . ما در شرکت آریاپویان راهکار ویژه شما خواهیم بود.

قفسه های فروشگاهی

برای نظم بالا در فروشگاه و بالا بردن راندمان فروش لازم است از قفسه های فروشگاهی استفاده شود تا اقلام مورد نیاز مشتریان به راحتی در دسترس آن ها قرار گیرد.

قفسه های فروشگاهی علاوه بر نظم در زیبایی فروشگاه نیز نقش مهمی دارن به طوری که صاحبان فروشگاه ها سعی می کنند با به روز قفسه ها باعث به روز شدن فروشگاه خود شوند.

قفسه های فروشگاهی به انواع مختلفی تقسیم می شوند که بنابر نوع کالا و محیط فروشگاه از مدل های مختلف آن می توان استفاده نمود.

مزایای قفسه های فروشگاهی

برای چیدمان اجناس در وسط فروشگاه می توان از قفسه های وسط فروشگاهی استفاده نمود به صورتی که مشتریان به راحتی بتوانند رفت آمد کرده و اجناس در دسترس آن ها باشد. این مدل قفسه ها را در وسط فروشگاه ها و راه روها می توان قرارداد تا مشتری با رفت آمد و دور زدن بین آن ها بتواند تمام دسته بندی های اجناس را دیده و کالا های مورد نیاز خود را خریداری نماید.

انواع قفسه های فروشگاهی

قفسه های فروشگاهی به انواع مختلفی تقسیم می گردد

قفسه های دو طرفه

در راه روها و سالن های فروشگاه در امتداد هم قرار می گیرند و مشتری به راحتی با گذشتن از میان این قفسه ها می تواند کلیه اجناس را بررسی کرده و خرید نماید

قفسه های یکطرفه

این قفسه ها برای کانتر مناسب بوده و متصدی به راحتی می تواند به کالاها دسترسی داشته و در اختیار مشتری قرار دهد، همچنین در فروشگاه ها در کنار دیوار چیده شده و به راحتی قابل جا به جایی می باشد.

قفسه های دیواری

این قفسه ها به دیوار نصب می گردد بیشتر برای گوشه ها و دیوار فروشگاه ها و هایپرمارکت ها استفاده می کردد و بر روی دیوار نصب می شوند جا به جایی آن ها کمی سخت تر از انواع دیگر می باشد.

قفسه های گرد

برای قفسه اجناس دارای تخفیف و یا جدید و حتی اجناسی که فروشگاه در نظر گرفته شده بیشتر در معرض دید مشتریان باشند استفاده شده و به راحتی می توان در هر قسمتی این قفسه ها را قرار داد.

قفسه های خود ایستا

در این نوع قفسه های فروشگاهی طبقات و پایه به هم متصل بوده و می تون آن را به راحتی جا به جا نمود.

برای آن که بدانیم از کدام یک از انواع قفسه های فروشگاهی استفاده نماییم ابتدا باید یک کارشناس مجرب محیط فروشگاه را بررسی نماید و به نسبت مساحت فروشگاه و میزان هزینه ای که برای تجهیز کردن فروشگاه در نظر گرفته شده بهترین نوع قفسه ها را پیشنهاد دهد تا از تمام نقاط فروشگاه استفاده درست و مطلوب انجام شود

قفسه های فروشگاهی فلزی

برای استحکام بیشتر و همچنین توانایی تحمل اجناس سنگین تر یکی از بهترین متریال برای تولید قفسه های فروشگاهی فلز می باشد.

قفسه های فلزی را می توان برای اجناس با وزن زیاد نیز استفاده نمود. همچنین برای هر نوع از دسته بندی هایی که ذکر شد قابل ساخت می باشد

برای بررسی بیشتر نوع قفسه های فروشگاهی و متریال مورد احتیاج در هر فروشگاه با اجناس متفاوت می توانید از کارشناسان مجرب ما در شرکت آریاپویان آرنگ کمک بگیرید.

قفسه بندی انبار

هر کارخانه و یا تولیدی برای کالاها و تولیدات خود به انبار نیاز دارد که باید فضای بزرگی را برای آن در نظر بگیرد اما در دنیای تجاری فعلی این کار اتلاف وقت و سرمایه به حساب می آید و با ایجاد قفسه بندی انبار در قضایی که از خود کارخاه و یا تولیدی می تواند گرفته شود علاوه بر نظمی که ایجاد می شود صرفه جویی بزرگی در سرمایه نیزصورت می گیرد.

ابعاد قفسه بندی انبار

قفسه بندی کوچک

این نوع قفسه بندی برای انبار هایی با ابعاد کوچک در نظر گرفته می شود

قفسه بندی متوسط

قفسه بندی مربوط به انبار هایی متوسط برای کارخانه ها و تولیدی هایی با حجم تولید متوسط می باشد

 قفسه بندی بزرگ

برای انبار هایی با وسعت زیاد و تولید انبوه بوده که مساحت زیادی احتیاج به انبار و قفسه بندی انبار کامل دارند

2

قیمت قفسه بندی انبار

برآورد هزینه قفسه بندی انبار بستگی به فاکتور های مختلفی از جمله مساحت انبار ، میزان تولید کارخانه و یا تولیدی ، نوع کالا ، وزن کالا و زمان نگه داری اجناس و .... دارد.

جنس هر قفسه بندی نیز بنا بر کالایی که در انبار نگه داری میگردد متفاوت بوده و میزان هزینه برای تهیه قفسه بندی هم به مراتب متغیر می شود. باید این نکته را در نظر گرفت با هزینه برای قفسه بندی انبار می توان در وقت و سرمایه در طولانی مدت صرفه جویی کرد ، زمین کمتری برای ساخت انبار نیاز است ، اجناس از آسیب بر اثر فشار و زیر پا بودن و یا نم کشیدن از زمین در امان می باشند ، چیدمان بر حسب تاریخ انجام شده و نظم دقیقی به انبار داده می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه