قیمت لوله برق UPVC (خم سرد) در ایران

قیمت لوله برق UPVC (خم سرد) در ایران
کدخبر : 13831
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

 

 

قیمت لوله برق UPVC (خم سرد) در ایران

بسیاری از خریداران لوله برق upvc یا همان خم سرد در بازار داخلی به دنبال این هستند که با قیمتی مناسب، محصولی با کیفیتی را خریداری نمایند به همین منظور ما تصمیم گرفتیم برای شما عزیزان این پست را آماده کنیم تا به بررسی لوله های برق upvc، انواع مدل ها و در نهایت به بررسی قیمت این محصول بپردازیم تا شما در زمان خرید دچار سردرگمی نشوید. با ما همراه باشید.

لوله های برق UPVC (خم سرد)

لوله برق PVC و لوله های برق UPVC (لوله های خم سرد) در صنایع امروزی کاربرد فراوانی دارند. این لوله ها به دو دسته لوله های خم سرد و خم گرم تقسیم می شوند که ویژگی های متفاوتی دارند. لوله های Hot Bend لوله های UPVC هستند که برای خم شدن به گرما نیاز دارند. البته این لوله ها نسبت به لوله های خم سرد کاربرد کمتری دارند.

اما لوله های یو پی وی سی سرد خم لوله هایی هستند که بدون استفاده از حرارت قابلیت خم شدن را دارند و با استفاده از فنر مخصوص به راحتی به هر زاویه ای خم می شوند. لوله های خم سرد که بدون اعمال حرارت توسط خم کاری اعمال می شوند و در موقعیت مورد نظر برقکار قرار می گیرند و کار را برای برقکار بسیار آسان و ساده می کنند و در برابر فشار و ضربه های ناگهانی احتمالی بسیار مقاوم هستند. .

انواع لوله برق upvc (خم سرد)

لوله های برق یو پی وی سی که کاربردهای فراوانی در صنایع امروزی دارند به دو نوع لوله سرد و خم گرم تقسیم می شوند که ویژگی های متفاوتی دارند. لوله های خم گرم به لوله های UPVC گفته می شود که برای خم شدن به گرما نیاز دارند، اما این لوله ها نسبت به لوله های خم سرد کاربرد کمتری دارند. اما لوله های UPVC خم سرد لوله هایی هستند که بدون استفاده از حرارت قابلیت خم شدن را دارند و با استفاده از فنرهای مخصوص به راحتی به هر زاویه ای خم می شوند.

به طور کلی سه نوع لوله برق خم سرد و خم گرم وجود دارد: معمولی، نیمه استحکام و قوی.

ویژگی های لوله های برق خم سرد UPVC :

  • لوله برق خم سرد UPVC امروزه به دلیل مزایای فراوانی که نسبت به سایر لوله های برق دارد در صنایع مختلف محبوب ترین است. در ادامه به مهم ترین مزایای این لوله ها اشاره خواهیم کرد.
  • این لوله ها مانند تمام لوله های UPVC در برابر سایش و پارگی بسیار مقاوم هستند
  • در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم هستند.
  • آنها طول عمر طولانی دارند و معمولاً 50 تا 100 سال در شرایط مناسب زندگی می کنند
  • دارای استحکام بالا و وزن کم هستند که حمل و نقل و کار با آنها را آسان می کند
  • نصب آنها بسیار سریع و آسان است و به ابزار خاصی نیاز ندارند.
  • آنها دارای حداقل اثرات زیست تخریب پذیر هستند و می توانند بازیافت شوند
  • از نظر قیمت و هزینه بسیار مقرون به صرفه هستند
  • میزان فرار آنها بالاست
  • در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت قابل توجهی از خود نشان می دهند و می توانند در دمای 60- تا 80+ واکنش بسیار طبیعی داشته باشند و رنگ و شکل خود را تغییر ندهند.
  • نفوذپذیری بسیار کم و عدم جذب رطوبت

لوله برق خم سرد - آسمان سمنان

خرید لوله برق خم سرد:

با توجه به استفاده روزافزون از شبکه های برق، احتمال اینکه خرید و فروش این محصولات در بازارها مفید واقع شود، وجود دارد. با توجه به اینکه محصولات PVC و UPVC جایگزین سایر محصولات مانند لوله های فولادی، گالوانیزه، سیمانی و پلاستیکی شده است، خرید و فروش نیز در بازار رواج دارد. با توجه به استفاده زیاد از این محصولات، خرید و فروش نیز سالانه با یک شیب ملایم رو به افزایش است که نشان از اعتماد مردم و مشتریان به این نوع لوله است.

بهترین برندهای لوله خم سرد

تعیین تک قیمت برای محصولی مانند لوله های UPVC کار ساده ای نیست و از آنجایی که شرکت ها و محصولات زیادی در داخل و خارج از کشور در این زمینه فعال هستند، باید بر اساس فاکتورهای خاصی بهترین نوع را انتخاب کرد. قیمت اعلام شده برای انتخاب بهترین برند باید به جزئیاتی مانند کیفیت محصول، ماندگاری، مواد تشکیل دهنده، رضایت مشتری و گارانتی محصول توجه کرد و همه جوانب را در نظر گرفت.

برند آسمان سمنان به عنوان یکی از بهترین برندهای لوله های برق با تضمین محصولات خود همواره توانسته در بازارها محبوبیت بالایی داشته باشد و این محصولات را با مناسب ترین قیمت ها به مشتریان عرضه کند.

تفاوت لوله برق  pvc و لوله برق upvc 

تفاوت اصلی لوله برق PVC با لوله UPVC در این است که UPVC حاوی فتالات یا BPA است که امکان استفاده از آن برای انتقال آب را فراهم می کند و در برابر آتش مقاوم است و بنابراین ایمن است.

لوله های پی وی سی اغلب برای انتقال آبی استفاده می شود که توسط مردم استفاده نمی شود، برای عایق کاری کابل برق (برای محافظت از کابل برق) یا برای انتقال کابل برق به صورت کار یا سطح استفاده می شود.

مواد UPVC اغلب جایگزین چوب یا فلز در ساخت قاب پنجره می شود و در سال های اخیر در صنعت ساختمان بسیار موفق بوده است. لوله های UPVC برای لوله های فولادی و لوله ها و زهکش ها نیز به انتخاب خوبی تبدیل می شوند.

قیمت لوله برق UPVC در ایران

همانطور که ذکر شد در حال حاضر برندهای مختلفی در بازار داخلی وجود دارند که یکی از آنها برند آسمان سمنان می باشد که در این سال ها در صدد تولید انواع لوله برق با کیفیت در کشور بوده است. خریداران عزیز با توجه به اینکه قیمت ها در هر بازه سال متفاوت می باشد و با توجه به اندازه لوله ِ، متریال استفاده شده برای ساخت قیمت ها متغیر می باشد ، برای همین هم هست که در فروشگاه های آنلاین برای این نوع لوله قیمت های متفاوتی می بینیم. اما خب راهکار چیست؟ شما دوستان می توانید برای اطلاع از قیمت لحظه ای انواع لوله به ویژه لوله خم سرد با کارشناسان آسمان سمنان در تماس باشید ما پذیرای صدای گرم شما عزیزان هستیم.

منبع : آسمان سمنان – www.aseman-semnan.com

آدرس نمایندگی : ابتدای لاله زار جنوبی – پاساژ ناصر خسرو – طبقه اول – واحد ۱

کارشناس فروش : ۰۹۱۹۱۳۴۶۴۸۴

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه