معرفی ۵ مدل میز مدیریت مدرن پرفروش ژاویز

معرفی ۵ مدل میز مدیریت مدرن پرفروش ژاویز
کدخبر : 13373
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

یکی از مبلمان اداری های مدرن که امروزه مورد توجه و استقبال بسیاری قرار گرفته است میز مدیریت است. میزهای مدیریتی یکی از بهترین های میزهای اداری در سبک مدرن است. در ادامه این مطلب به معرفی ۵ مدل میز مدیریت پر فروش مجموعه ژاویز همراه با ویژگی های آن می پردازیم.

میز مدیریت

ست مدیریتی در سبک های متفاوتی همچون مدرن، کلاسیک، باروک و ... طراحی و تولید می شود و انتخاب آن بستگی به سلیقه شخصی و سبک دکوراسیون اداری سازمان دارد.

میزهای مدیریتی مدرن از نظر زیبایی و ظاهر چیزی کم ندارند و از نظر اندازه نیز، معمولا از سایر میزهای اداری دیگر بزرگتر هستند و از کشوهای بیشتری برخوردارند. همچنین باید گفت میزهای مدیریتی مدرن در رنگ های متفاوتی طراحی و تولید می شوند که شما می توانید با توجه به چیدمان دکوراسیون اداری و سلیقه شخصی تان انتخاب و خرید کنید.

میزهای مدیریت پرفروش مجموعه ژاویز

میزهای مدیریت یکی از مهم ترین ها در دکوراسیون اداری محسوب می گردد که باید از متریال خوب و باکیفیت تولید گردد تا استحکام لازم را داشته باشد و در نگاه اول شکوه و عظمت مدیریت را به نمایش بگذارد.

میز مدیریت گارنت

میز مدیریت گارنت مجموعه کاملی شامل میز مدیریت، کردنزا، کتابخانه و میز کنفرانس است.

در طراحی مجموعه میز مدیریت گارنت بخش گسترده ای به صورت طبقه بندی در نظر گرفته شده است تا مدیریت فضای بیشتری را برای مدارک و لوازم خود داشته باشد.

ویژگی های مجموعه مدیریتی گارنت

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه قسمت جلویی این میز است که در کنار زیبایی، فضای کتابخانه ای ایجاد شده گزینه مناسبی برای مدیران اهل مطالعه است.

متریال مورد استفاده در مجموعه مدیریتی گارنت شامل MDF با کیفیت است و اتصالات آن الیت می باشد که دوام این مجموعه را چند برابر می کند.

دو فایل کشویی و یک کمد در قسمت ال این مجموعه قرار دارد که شما را در ساماندهی وسایل و تجهیزاتتان کمک می کند.

میز مدیریت امرالد

مجموعه مدیریت امرالد با طراحی مدرن، بر پایه کانسپت های ایتالیایی است که همانند بقیه مجموعه های مدیریتی شامل میز مدیریت، کردنزا، کتابخانه و میز کنفرانس است.

ویژگی های مجموعه مدیریتی امرالد

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این میز ترکیب اتصال صفحه رویی به پایه و ال میز است که باعث شده نمایی مدرن و در عین حال با استحکام کافی به این میز ببخشد.

میز مدیریتی امرالد، مناسب فضاهای کوچک است. این میز محیط را چشم نواز و کاربردی می کند.

11

میزمدیریت سودالیت

مجموعه مدیریتی سودالیت یکی از جدیدترین تولیدات مجموعه ژاویز است که توانست پس از  طراحی و تولید در زمان کوتاهی مورد توجه بسیاری از علاقه مندان قرار گیرد.  اتصالات آن الیت است و پایه های فلزی آن از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است.

12

میز مدیریت رودونیت

مجموعه مدیریت رودونیت که با استفاده از ام دی اف و پایه های تماما فلز ساخته شده است علاوه بر زیبایی از استحکام و ایستایی بالایی برخوردار است.

ویژگی های مجموعه مدیریتی رودونیت

درب های مجموعه مدیریتی رودونیت بدون دستگیره و به صورت مگنت طراحی شده است که شکل مدرن تری را به مجموعه می بخشد. همچنین پایه های آن تمام فلز است که رنگ آن را می توانید با توجه به سلیقه خود سفارش دهید.

13

میز مدیریت فلوریت

فلوریت مجموعه کامل مدیریتی شامل میز مدیریت، کردنزا، کتابخونه و میز کنفرانس است، در طراحی مجموعه فلوریت از ترکیب صفحات لایت پنل و پایه های فلزی استفاده شده است. طراحی ایتالیایی این مجموعه و ضخامت لایت پنل ها ایجاد حس صلابت و مدیریت را به همراه دارد.

 

ویژگی های مجموعه مدیریتی فلوریت

تامل بر روی جزییات طراحی از ویژگی های این مجموعه می باشد. پایه های محکم و استوار آهنی که به شکل مربع این میز را در بر گرفته، درب ریلی و دسترسی به فایل سه کشو بدون دستگیره ( مگنتی ) و شکل ظاهری ساده و زیبا از امکانات ویژه و منحصر به فرد این مجموعه است.

14

کلام آخر

ژاویز سعی کرده تا با طراحی زیبا و کاربردی، استفاده از بهترین متریال و ارائه محصول با بهترین قیمت مشتریان خود را همواره راضی و خشنود نگهدارد.

برای خرید انواع مبلمان اداری و پارتیشن های اداری که تماما طراحی و تولید آن توسط طراحان ژاویز صورت گرفته است می توانید به سایت ژاویز مراجعه نمایید. برای بازدید و خرید به صورت حضوری نیز می توانید به شوروم شرکت ژاویز مراجعه کنید.

همچنین شما عزیزان می توانید با تماس با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۹۵۵۷۵۴ از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه ژاویز بهره مند شوید.

 

منبع: مبلمان اداری ژاویز

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه