برای خریداری اورینگ و تجهیزات مهر و موم به کجا مراجعه کنیم ؟

برای خریداری اورینگ و تجهیزات مهر و موم به کجا مراجعه کنیم ؟
کدخبر : 11967
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

 

اورینگ ها ، برای انواع حرکت ها مانند حرکت چرخشی ، حرکت ترکیبی و حرکت رفت و برگشتی محوری مناسب می باشد. مناسب برای انواع روش های آب بندی مانند روغن ، آب ، گاز ، مواد شیمیایی و انواع مخلوط ها. مواد اختیاری متنوع است ، اثر آب بندی عالی است و محدوده دما گسترده است. ساختار طراحی محصول ساده ، آسان برای نصب و جایگزینی است. جهت خرید اورینگ و ایکس رینگ ، می توانید به وب سایت https://sealgostar.com مراجعه نمایید. اگر سختی این مواد بالا باشد ، نصب آن بسیار ناخوشایند خواهد بود. حلقه های O ، عمدتاً برای کاربرد های آب بندی حرکتی استاتیک و رفت و برگشتی استفاده می شود ؛ در حال حاضر به طور گسترده در انواع تجهیزات مکانیکی مانند اتومبیل ها ، کشتی ها ، هوافضا ، ماشین آلات CNC ، ماشین آلات متالورژی ، ماشین آلات شیمیایی ، ماشین آلات مهندسی ، ماشین آلات معدن ، ساخت و ساز استفاده می شود. ماشین آلات ، ماشین آلات نفت ، ماشین آلات کشاورزی ، ماشین آلات و ابزار پلاستیک و غیره ، انواع مختلفی از اورینگ ها در این تجهیزات استفاده می شود.

کاربردهای ایکس رینگ در صنعت

حلقه های X را می توان در طیف گسترده ای از کاربردهای آب بندی استاتیک و دینامیک استفاده کرد. آنها در اندازه های استاندارد O-ring موجود هستند. طراحی چهار لوبی آنها در مقایسه با O-ring استاندارد ، ناحیه آب بندی بزرگتری را فراهم می کند. عمل آب بندی مضاعف به سطوح فشار کمتری برای حفظ آب بندی موثر نیاز دارد ؛ بنابراین سطح اصطکاک را کاهش می دهد و عمر آب بندی را بهبود می بخشد. خطوط جداسازی حلقه ایکس بین لوب ها ، دور از سطح آب بندی قرار دارند ؛ بنابراین مشکلات نشتی که اغلب ناشی از سطح نامنظم خطوط جداکننده است که در یک حلقه O یافت می شود ، از بین می رود. حلقه های X برای اجرای یک O-ring استاندارد در کاربردهای سیل دوار طراحی شده اند. پیکربندی چهار لوبی ، آب بندی پایدارتر‌ را ایجاد می کند که از پیچش مارپیچی جلوگیری می کند که می تواند در کاربردهای رفت و برگشتی رخ دهد.

معرفی رینگ های FFKM و مزایای آن

رینگ های FFKM مقاومت شیمیایی و حرارتی استثنایی دارند. آنها نیروی آب بندی ، مقاومت و ویژگی های بازیابی یک O-ring الاستومری معمولی را با مقاومت شیمیایی افزوده شده PTFE ترکیب می کنند. پیوندهای کربن و فلوئور FFKM که به عنوان قوی‌ ترین پیوند منفرد در شیمی آلی در نظر گرفته می شود و مقاومت شیمیایی. حرارتی و اکسیداسیون بالای حلقه‌ های FFKM نهایی ما را تضمین می‌ کند. افزایش محتوای فلوئور باعث افزایش مقاومت شیمیایی هیدروکربن ها می شود. به این ترتیب ، FFKM حاوی 72.5٪ فلوئور با یک زنجیره ستون فقرات کاملاً فلوئور شده است که حداکثر فلوئوراسیون ممکن است در حالی که همچنان خواص الاستومری مورد نیاز برای سیستم های آب بندی را حفظ می کند. گروه اتر (R-O-R) ، به آن خاصیت الاستومری و خاصیت ارتجاعی می بخشد که بدون آن پرفلوئورو الاستومرها تقریباً مانند PTFE عمل می کنند. مونومر سوم نیز در زنجیره پلیمری FFKM گنجانده شده است که به عنوان مونومر محل درمان (CSM) شناخته می شود. این امکان تشکیل یک شبکه سه بعدی را در صورت پردازش در شرایط صحیح فراهم می کند.

انواع روش ساخت رینگ های FFKM

این شبکه سه بعدی نه تنها خاصیت ارتجاعی ماده را تا حد زیادی افزایش می دهد، بلکه حداکثر دمای عملیاتی FFKM را تا بالاتر از نقطه ذوب PTFE افزایش می دهد و به FFKM ، بالاترین پایداری حرارتی و مقاومت شیمیایی را نسبت به هر الاستومری می بخشد. به طور کلی ، 3 نوع سیستم پخت در پرفلوئورو الاستومرها اجرا می شود که به FFKM O-Rings طیف وسیعی از خواص عملکردی می دهد. عمل آوری پراکسید که به FFKM ، ربالاترین سطح مقاومت شیمیایی را می دهد و در عین حال مقاومت در برابر دمای بالا را ایجاد می کند. این سیستم پخت ، با موفقیت در حدود 90٪ از برنامه ها اجرا شده است. در روش عمل آوری با پراکسید اصلاح شده ، دمای عملیاتی FFKM را بدون آسیب رساندن به مقاومت شیمیایی افزایش می دهد. این درجه در جایی اجرا می شود که مقاومت بخار در دمای بالا مورد نیاز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و تکنولوژی های جدید ، به مجموعه سیل گستر مراجعه نمایید.

 

 

روش نیتریک کیور در ساخت FFKM

در‌ روش نیتریک کیور (تریازین) که روش پخت حداکثر دمای عملیاتی را برای FFKM فراهم می کند ، اما این گرید ها را نمی توان با آب داغ ، بخار یا آمین ها در دماهای بالا استفاده کرد. تغییرات در گروه اتر FFKM ، می‌ تواند عملکرد دمای پایین‌ تری را برای FFKM فراهم کند. TRP دارای دو FFKM با دمای پایین موفق با قابلیت آب بندی استاتیک تا -45 درجه سانتیگراد است. اورینگ های پیشرفته ، گسترده ترین مقاومت شیمیایی را در بین هر ماده آب بندی الاستومری ارائه می دهد و راه حلی مقرون به صرفه برای سخت ترین محیط ها است. طیف وسیعی از مواد پر فلوئورو الاستومر ، ما را قادر می سازد تا برخی از پیشرفته ترین حلقه های FFKM را در بازار امروز تولید کنیم. تکنسین های پلیمر سیل گستر ، اطمینان حاصل می کنند که پر فلوئورو الاستومر برای محیط پردازش شیمیایی فرموله شده است و به طور کامل برای برآوردن نیازهای شما آزمایش شده است.

 

برچسب ها : خرید اورینگ,سیل گستر,ایکس رینگ

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه