لوله مانیسمان چیست؟ + خرید لوله مانیسمان ارزان

لوله مانیسمان چیست؟ + خرید لوله مانیسمان ارزان
کدخبر : 11174
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

لوله‌های بدون درز یا مانیسمان، محصولاتی هستند که برای جبران ضعف‌های لوله درز دار وارد بازار شدند؛ این محصولات، بدنه‌ای صاف و صیقلی دارند و می‌توانند برای انتقال با فشار و حجم زیاد، مورد استفاده قرار گیرند. این نوع لوله‌ها، به دلیل نام اولین واردکننده آن به ایران، با نام مانیسمان شناخته می‌شوند و در سایر نقاط دنیا، این نام رایج نیست.

کاربردهای این لوله بسیار محدود و اختصاصی است، اما همین موارد محدود به قدری مهم هستند که خرید لوله مانیسمان ارزان و باکیفیت، به دغدغه‌ای مهم تبدیل شده‌است. در سایت آهن اسپات، به عنوان مرجعی فعال در زمینه بازار آهن و فولاد، می‌توانید انواع لوله مانیسمان از تولیدکنندگان مختلف را مشاهده نموده و پس از مقایسه دقیق قیمت‌ها اقدام به خرید نمایید.

 

خرید لوله مانیسمان ارزان و با کیفیت از آهن اسپات

روش تولید لوله مانیسمان و تاثیر آن بر قیمت

برای تولید لوله‌های درزدار از خم کردن ورق و جوش دادن آن استفاده می‌شود، اما فرآیند تولید لوله‌های بدون درز کمی پیچیده‌تر خواهد بود. هر کارخانه‌ای به تناسب امکانات خود، از روشی خاص استفاده می‌کند که می‌تواند یکی از موارد زیر باشد:

  1. تولید با روش ریخته‌گری از مرکز

در این روش نیاز به یک قالب استوانه‌ای چرخشی داریم؛ شمش‌های فولادی ذوب می‌شوند و ماده مذاب، از نقطه مرکزی داخل قالب ریخته می‌شود. قالب آنقدر به چرخش ادامه می‌دهد که در تمام نقاط، ماده مذاب به طور یکدست پخش شده و خنک شود.

  1. استفاده از سنبه چرخشی

در روش استفاده از سنبه، ابتدا شمش‌ها را در کوره نرم می‌کنند و به شکل استوانه توپر در می‌آورند؛ پیش از سرد شدن شمش، آن را وارد دستگاه سنبه می‌نمایند. سنبه به صورت چرخشی از قسمت مرکزی به استوانه فشار می‌آورد تا حفره‌ای درون آن ایجاد کند و لوله بدون درز شکل بگیرد.

  1. تولید به روش ریخته‌گری پاششی

در این روش، لوله‌ای را در مرکز قرار می‌دهند و فولاد مذاب را به صورت پاششی بر آن اعمال می‌کنند. تا زمانی که لایه‌ای یکدست دور لوله مرکزی ایجاد شود این کار ادامه پیدا می‌کند. در این فرآیند، قطر داخلی لوله تحت تاثیر اندازه لوله قالب و قطر بیرونی آن، متاثر از میزان پاشش فلز مذاب خواهدبود.

لوله مانیسمان به روش‌های بالا توسط کارخانجات مختلفی به تولید می‌رسد و با قیمت‌های متنوع به بازار عرضه می‌گردد. قیمت محصولات تولید شده توسط شرکت‌های مختلف، دارای تفاوت‌هایی است. با مراجعه به ahanspot می‌توانید این تنوع تولیدی را به صورت یکجا مشاهده نموده و با مقایسه قیمت‌ها، با توجه به بودجه پروژه خود، اقدام به خرید نمایید.

کاربردهای لوله مانیسمان

لوله مانیسمان به طور کلی کاربردهای خاص و محدودی دارد؛ اما عموما در مصارف حساس به کار برده می‌شود و به همین دلیل، کیفیت آن بسیار اهمیت دارد. از جمله کاربردهای اصلی این محصول فولادی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. استفاده در خطوط انتقال پرفشار مایعات و گازها
  2. استفاده در خطوط نفت و گاز و پتروشیمی به دلیل عدم نشتی
  3. کاربرد انواع ضدزنگ این محصول در خطوط انتقال مواد دارویی و غذایی
  4. استفاده در بویلرها و مبدل‌ها
  5. استفاده برای ساخت برج‌های پشتیبانی انتقال برق
  6. انتقال مواد اسیدی و هر محصول دیگری که نشتی آن خطرآفرین باشد

به دلیل کاربردهای خاصی که این محصول دارد، خرید لوله‌ اصلی و باکیفیت اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند. با خرید از آهن اسپات می‌توانید از کارشناسان آگاه در حوزه آهن و فولاد کمک بگیرید و با خرید محصولات اصلی از کارخانجات معتبر، خریدی با کیفیت را تجربه کنید. برای خرید لوله مانیسمان رده 20 و 40 وارد وبسایت آهن اسپات شده و ثبت سفارش کنید.

3

قیمت بهترین لوله‌های مانیسمان در آهن اسپات

استعلام قیمت لوله مانیسمان

قیمت لوله مانیسمان با توجه به وزن آن تعیین می‌شود، به همین علت اینکه لوله موردنظر شما چه قطر و طولی داشته باشد در قیمت آن بسیار موثر خواهدبود. برای استعلام قیمت دقیق لوله مانیسمان به صورت به روز و لحظه‌ای، آهن اسپات مرجعی مطمئن است. قیمت‌ها در این سایت با نوسانات بازار آهن و فولاد هماهنگی دارد و به صورت منظم به روز می‌شود؛ بنابراین می‌توانید اطمینان داشته باشید که قیمت استعلام شده، دقیق‌ترین و مناسب‌ترین قیمت بازار است.

برای مشاهده بهترین قیمت لوله مانیسمان در آهن اسپات، از تحلیل‌های این سایت کمک بگیرید و قیمت‌ها را به صورت منظم چک کنید؛ این کار به شما کمک خواهد کرد که تصویری دقیق از تغییرات بازار در ذهنتان ترسیم نمایید و با توجه به این تغییرات، بتوانید بهترین قیمت و مناسب‌ترین زمان برای خرید را تشخیص دهید.

خرید لوله مانیسمان از آهن اسپات

پیش از خرید لوله مانیسمان، حتما از مدتی قبل قیمت‌ها را به صورت منظم و مداوم بررسی کنید؛ این کار به شما کمک می‌کند هزینه‌ها را واقع‌بینانه برآورد نمایید و خریدی به صرفه را تجربه کنید. برای خرید این محصول از آهن اسپات، پس از ورود به سایت وارد بخش لوله شوید و از بخش فیلتر محصولات، لوله مانیسمان را انتخاب نمایید.

پس از انجام این مراحل، جداولی برای شما نمایش داده می‌شود که انواع لوله‌های مانیسمان از تولیدکنندگان مختلف مانند شرکت فولاد سپاهان، دقیق کاوه ایرانیان، گستر اسفراین و... را نشان می‌دهد. در این جدول‌ها، محصولات بر اساس سایز منظم شده‌اند؛ قیمت و محل بارگیری هر محصول در خانه‌های روبه‌روی آن مشخص شده‌است.

با وجود این جدول‌ها، شما این امکان را دارید که به راحتی محصولات مختلف را باهم مقایسه کرده و در نهایت، مناسب‌ترین مورد با شرایط خودتان را انتخاب کنید. در این راستا، می‌توانید از کارشناسان سایت هم کمک بگیرید؛ راه‌های تماس در سایت کاملا مشخص شده‌اند و به راحتی می‌توانید برای خرید انواع لوله من جمله لوله مانیسمان با کیفیت، از راهنمایی‌های مشاوران آهن اسپات بهره‌مند شوید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه