عطر های مردانه با پخش بو بالا و ماندگاری طولانی در فروشگاه ارشاکو

عطر های مردانه با پخش بو بالا و ماندگاری طولانی در فروشگاه ارشاکو
کدخبر : 10109
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

برای یا فتن عطر های مردانه و زنانه با پخش بوی و یا ماندگاری طولانی 2 روش معمول وجود دارد. معمولا عطر و ادکلن هایی وجود داردند که همگی آن عطر ها را با پخش بو و ماندگاری بالا میشناسند و معروف هستند مانند عطر کرید اونتوس که قیمت های بالایی دارند یا برند های عطری هستند که نسبت به برند های عطر و ادکلن دیگر پخش بوی زیاد و ماندگاری بیشتری دارند مانند عطر های شرکت آمواج ولی روش دیگری وجود دارد که میتواند به ما کمک کند که عطر های که از کیفیت بهتری برخوردار هستند و پخش بو یا ماندگاری خوبی دارند را شناسایی کنیم که در زیر ابتدا به آن میپردازیم.

 

شناسایی عطر و ادکلن های مردانه و زنانه با پخش بو و ماندگاری بالا و طولانی با اطلاع از روش نام عطر ها

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد اکثر عطرها مردانه و زن نام های فرانسوی و ایتالیایی دارند و در بسیاری از عطر ها به نام هایی برخورده اید که برای شما آشنا و تکراری هستند و مشابه آن نام را در عطر دیگری شنیده اید. در حقیقت اطلاع از این نام ها به شما برای رسیدن به عطر مورد علاقه شما کمک میکند. نکته اول و ساده برای عطر های مردانه کلمه (Hoome) هست که   در فرانسه به معنی مرد میباشد و در زبان ایتالیایی (Uomo) و این نام ها مشخص کننده مردانه  بودن عطر ها میباشد. و در عطر و ادکلن های زنانه در زبان های فرسه و ایتالیایی (Donna) و (Femme)  استفاده میشود.

5

اما در عطر و ادکلن ها مواردی که به  غلظت اسانس استفاده شده در عطر و ادکلن های مردانه و زنانه اشاره کرد میتوان به کلمه (Elixir)   که فرانسه و انگلیسی به معنای اکسیر میباشد در اسم عطر ها استفاده میشود که نشان دهنده این هست که در این عطر از اسانس بیشتری از نسخه های قبلی استفاده شده است  عطری که در نام آن از کلمه الکسیر استفاده شده غلظت بیشتری نصبت به (Eau de Pafum ) دارد. برای مثال در ارشاکو عطر های حدود 5 نوع عطر دیور ساواج با نام های عطر دیور ساواج پرفیوم یا عطر دیور ساواج ادو پرفیوم و یا عطر دیور ساواج ادوتویلت و مدل الکسیر وجود دارد که در نسخه دیور ساواج الکسیر اسانس بیشتری از تمامی مدل های دیگر استفاده شده است. و استفاده از اسانس بیشتر میتواند ماندگاری عطر را طولانی تر کند در حقیقت عطر ها با ماندگاری بالا و طولانی مقدار اسانس بیشتری دارند.

6

کلمه (Intense)  نیز به معنی شدت میباشد و زمانی که در نام عطر از این کلمه استفاده شده باشد به معنی این هست که این عطر از نسخه های دیگر ان برند پخش بوی بالاتر و ماندگاری بیشتری دارد. و یا کلمه های (ٍExtreme) در زبان انگلیسی و یا (supreme)  در زبان فرانسوی به معنی نحایت و بالاترین حد دارد. در این موارد (Extreme) پخش بو و ماندگاری از مدل های Intense  بیشتر میباشد. در حقیقت در این مدل ها از بیشترین مقدار مجاز اسانس در یک عطر استفاده شده است.لیست عطر و ادکلن های مردانه با ماندگاری بالا و طولانی در ارشاکو

 

همچنین در بعضی از شرکت های تولید کننده عطر و ادکلن از کلمات absolu  و یا absolute  استفاده میشود که به معنی مطلق میباشد که این نمونه ها نیز از نسخه های دیگر آن عطر دارای اسانس بیشتر هست و عطر و ادکلن ها با نام های ابسولو دارای ماندگاری و پخش بوی خوبی هستند. لیست عطر و ادکلن های مردانه با بخش بوی زیاد و بالا و بهترین عطر گرم زنانه با پخش بوی بالا و عالی

7

در صورت اگاهی به این کلمات امکان انتخاب عطر و ادکلن ها با ماندگاری و پخش بوی بالا ساده تر میشود البته فروشگاه اینترنتی ارشاکو لیست عطر و ادکلن های مردانه با ماندگاری بالا یا پخش بوی بالا و به صورت جداگانه عطر و ادکلن های زنانه با پخش بو و یا ماندگاری طولانی را در سایت خود لیست کرده است.

 

همانطور که در ابتدا به آن اشاده کردیم عطر و ادکلن های دیگری هستند که از این نام ها استفاده نکرده اند اما پخش بو بالا دارند. در فروشگاه اینترنتی ارشاکو بجز وجود لیست عطر و ادکلن ها با ماندگاری و یا پخش بوی بالا امکان گرفتن مشاوه به صورت تلفنی و یا چت آنلایننیز میباشد و به شما جهت انتخاب عطر و یا ادکلن مورد نظر مشاوره داده خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه