دریافت وام فوری | وام فوری بدون ضامن

مژده بانک صادرات ایران به متقاضیان وام فوری | جزییات وام 4 درصدی بانک صادرات

بانک صادرات ایران همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از تسهیلات «مژده» پس از سه ماه سپرده گذاری با نرخ ترجیحی ۴ تا ۱۲ درصد رونمایی کرد.

مژده بانک صادرات ایران به متقاضیان وام فوری | جزییات وام 4 درصدی بانک صادرات
کدخبر : 5131
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

متقاضیان حقیقی و حقوقی می‌توانند با سپرده‌گذاری از ۲۲ بهمن تا ۲۷ اسفند مقارن با نیمه شعبان و ولادت باسعادت حضرت مهدی موعود (عج)، از مزایای تسهیلات «مژده» با نرخ‌های ترجیحی ۴ تا ۱۲ درصد بهره‌مند شوند.

بر مبنای این طرح، متقاضیان می‌توانند با دست کم ۳ ماه سپرده‌گذاری در حساب‌های قرض‌الحسنه جاری یا پس‌انداز، از تسهیلات «مژده» با نرخ‌های ترجیحی ۴ تا ۱۲ درصد استفاده کنند.

مبلغ تسهیلات مشتریان حقیقی حداکثر ۲ میلیارد ریال با نرخ ترجیحی ۴ درصد و ۳۶ قسط ماهانه است که با سپرده‌گذاری حداقل ۳ ماه و دست کم معادل ۵۰ درصد مبلغ تسهیلات درخواستی، قابل پرداخت است. 

مشتریان حقوقی و صاحبان مشاغل هم با سپرده‌گذاری در حساب‌های قرض‌الحسنه جاری بدون دسته چک و یا قرض‌الحسنه پس‌انداز می‌توانند از تسهیلات «مژده» تا سقف ۲۰ میلیارد ریال و با اقساط صرفا ۱۲ ماهه بهره‌مند شوند.

 بر اساس این طرح، به سپرده‌های سه‌ماهه تا یک برابر، سپرده‌های شش‌ماهه تا 1.5 برابر و سپرده‌های یک‌ساله تا دو برابر مبلغ سپرده، تسهیلات با نرخ‌ سود ۱۲، ۸ و ۴درصد پرداخت می‌شود.

 طرح تسهیلاتی «مژده» با هدف تأمین نیاز خانوارها، کاهش هزینه‌های تولید، توزیع و کاهش قیمت تمام شده واحدهای تولیدی و بازرگانی ارائه شده است.

وام فوری

مدیرعامل بانک صادرات از پرداخت وام فوری ۱۰۰ میلیون تومانی در این بانک خبر داده. است .اما اولویت پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی بانک صادرات با چه کسانی است؟

بعد از دستور رئیس جمهور و وزیر اقتصاد برای پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن، بسیاری از مشتریان هنگام مراجعه به شعب بانکی به در بسته خوردند. برخی از بانک‌ها برای پرداخت این وام سپرده بانکی می‌خواستند و برخی می‌گفتند بودجه لازم را ندارند و پرداخت این وام را به سال آینده موکول کردند.

اما حالا بانک صادرات اعلام کرده که وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن را پرداخت می‌کند و شعب این بانک موظف به تکمیل پرونده و پرداخت تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون بدون ضامن هستند.

مدیرعامل این بانک گفته پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی بانک صادرات از هفته قبل آغاز شده است و خبر پرداخت وام بدون ضامن از سال آینده صحت ندارد.

اما چه کسانی می‌توانند وام ۱۰۰ میلیونی بانک صادرات را بگیرند؟ حجت‌اله صیدی گفته کسانی که حقوقشان را از بانک صادرات ایران دریافت می‌کنند، چه شاغلین و چه بازنشستگان کشوری می‌توانند از این تسهیلات بر اساس شرایط استفاده کنند.

اولین شرط این است که فرد حقوق خود را از این بانک دریافت کند. چه افرادی که شاغل باشند چه بازنشسته.

افرادی که گواهی کسر از حقوق داشته باشند، با همان گواهی می‌توانند وام بدون ضامن بگیرند و نیازی به رتبه‌بندی ندارند. اما رتبه اعتباری افرادی که گواهی کسر از حقوق ندارند، باید سنجیده شود. اگر ریسک فردی A باشد می‌تواند بدون گواهی کسر از حقوق وام بگیرد. جز این وام بدون ضامن به افراد تعلق نمی‌گیرد.

چه کسانی نمی‌توانند وام ۱۰۰ میلیونی بگیرند؟

اگر رتبه اعتباری فردی پایین‌تر از A باشد، نمی‌تواند وام بدون ضامن بگیرد، مگر اینکه نامه کسر از حقوق داشته باشد. افرادی که چک برگشتی دارند و یا افرادی که ضامن فردی شده‌اند که بدهی معوق دارد هم مشمول وام بدون ضامن بانک صادرات نمی‌شوند. مگر اینکه این موارد و مشکلات آنها بررسی شود.

به گفته مدیرعامل بانک صادرات متقاضیان دریافت وام ۱۰۰ میلیونی می‌توانند از طریق سامانه شمس به صورت مجازی ثبت‌نام کرده و تمام کارها از این طریق انجام می‌شود و سپس با مراجعه به شعبه و اخذ امضاء از متقاضیان پرداخت به طور کامل انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه