فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

دور جدید فروش فوری ایران خودرو شروع شد | حراج بی نظیر پژو 207 با تحویل فوری و به قیمت کارخانه

ایران خودرو قرار است یکشنبه هفته آینده ۱۱ دی در مجموع ۴۵۰۰ دستگاه خودرو را در بورس کالا عرضه کند.

دور جدید فروش فوری ایران خودرو شروع شد  | حراج بی نظیر پژو 207 با تحویل فوری و به قیمت کارخانه
کدخبر : 13013
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

در طرح فروش فوری ایران خودرو  اینبار 4000 دستگاه پژو 207 به خریداران عرضه می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

در این طرح فروش تعداد ۴۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی و ۵۰۰ دستگاه هایما S۸ است که این محصول برای نخستین بار روی تابلو معاملات می رود.

قیمت پایه پژو ۲۰۷ از سوی این خودروساز ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت پایه هایما S۸ معادل ۹۳۴ میلیون تومان اعلام شده است.

این خودروها ۲۵ فروردین سال آینده تحویل خریداران خواهد شد.

درصد پیش پرداخت سفارش خرید پژو ۲۰۷ صد درصد و هایما S۸ پنجاه درصد اعلام شده است.

در مشخصات عرضه این دو خودرو آمده است: هر کد ملی (خریداران حقیقی) صرفا مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو بوده و خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند. همچنین اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه در بورس کالا (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا (esale.ikco.ir) اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه های جانبی اقدام کنند.

هزینه های جانبی در خودرو پژو ۲۰۷ شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴ میلیون ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی است که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

این هزینه در هایما S۸ نیز شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴ میلیون ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان به علاوه ۱۲ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی است که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

بدیهی است در صورت عدم واریز هزینه های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک تکمیل وجه متعلقات قانونی به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی، زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

مکان تحویل پژو ۲۰۷ انبار کارخانه تهران و هایما S۸ انبار کارخانه خراسان رضوی است.

فروش فوری ایران خودرو

ایران خودرو در سال جاری از برخی از خودروهای جدید خود رونمایی کرد. اسامی این خودروهای جدید چیست؟ محصولات جدید چه زمانی به بازار می‌آیند؟

ایکو ری را، کراس اوور روی پلتفرم اختصاصی ایران خودرو است که ایران‌خودرو در سال جاری از آن رونمایی کرد.

به گفته مدیرعامل این شرکا خودروسازی، این خودرو اولین کراس اوور ملی است و تا اوایل تابستان سال ۱۴۰۲ به بازار خودروهای ایرانی اضافه می‌شود.

خودرو Tf21 محصول جدید شرکت خودروسازی ایران‌ خودرو است که مهرماه سال جاری از آن رونمایی شد.

این خودرو که قرار است به‌عنوان جانشین پژو ۲۰۷ به بازار ایران بیاید، سال آینده به تولید انبوه می‌رسد.

با توجه به اینکه این خودرو را به‌عنوان جانشین پژو ۲۰۷ معرفی کرده اند، پیش‌بینی می‌شود در بازه قیمت همان خودرو به بازار عرضه شود.

عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو در گفتگ با تجارت‌نیوز در رابطه با قیمت احتمالی این خودرو گفت: در مراسم رونمایی گفته شد که این خودرو جانشین جدید پژو ۲۰۶ است و در سال آینده به مرحله تولید انبوه می‌رسد. با توجه به اینکه ایران خودرو در عرضه محصولاتش با تاخیر همراه است و احتمالاً این خودرو سال آینده هم به بازار خودرو نرسد. پیش‌بینی می‌شود که با نوسانات قیمت دلار، این خودرو با قیمت حدود ۳۵۰ میلیون تا ۴۰۰ میلیون تومان به بازار برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • فرشاد
    0

    میخوام ماشین ۲۰۷بخرم ماهی ۳میلیون خوبه
    میخوام بخرم

  • ناشناس
    0

    خودرویی که اظهاررمیکنید تمام قطعات تولید داخل است پس چرا برای تعیین قیمت از دلار استفاده میکنید .

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه