وام فوری | وام بدون ضامن

وام فوری 200 میلیون تومانی بلاعوض بدون ضامن | وام فوری بدون سپرده و تحویل فوری با شرایط آسان

وام 200 میلیونی بانک کشاورزی با چه مقدار سود پرداخت می شود؟

وام فوری 200 میلیون تومانی بلاعوض بدون ضامن | وام فوری بدون سپرده و تحویل فوری با شرایط آسان
کدخبر : 12725
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند می‌توانند آن را به صورت حضوری یا از طریق سامانه بازارگاه دریافت کنند. سقف تسهیلات شیلات به صورت حضوری 200 میلیون تومان با نرخ 12 درصد است، ولی برای مبالغ بالاتر تا نرخ 15 درصد خواهد بود. امکان درخواست مبالغ بیشتر این تسهیلات از طریق سامانه بازارگاه وجود دارد.

بانک کشاورزی همواره به بخش شیلات و آبزی پروری توجه داشته و برای رونق بیشتر تولید در این بخش تلاش می‌کند. به طور کلی، این بانک به منظور به کارگیری بهینه منابع برای تامین امنیت غذایی جامعه در کنار ارزش بالای غذایی آبزیان، پرداخت تسهیلات به طرح‌های شیلات و آبزی پروری را آغاز کرد. براساس اعلام روابط عمومی بانک کشاورزی، پرورش ماهی در قفس در اولویت اعطای تسهیلات قرار دارد.

وام فوری

 پست بانک یازدهمین بانک دولتی است که از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را شروع کرد. وظیفه این بانک گسترش خدمات پولی و مالی در شهرها، روستاها، کمک به کاش مسافرت‌های شهری و روستایی و هزینه‌های مربوط و توسعه خدمات مالی خرد با مشارکت دفاتر خدمات بانکی شهری و روستایی منتخب است.

براساس مصوبه وزارت اقتصاد در پرداخت تسهیلات خرد پست بانک نیز تسهیلات خرد به مشتریان خود می‌پردازد. چنانچه افراد حقوق و مستمری بگیر پست بانک باشند می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام بدون ضامن دریافت کنند.البته پرداخت این وام منوط به این است که در اعتبارسنجی رتبه A، B یا C را کسب کنند.

سود این وام ۱۸ درصد و مدت زمان بازپرداخت در وام‌های ۱۰۰ میلیون تومانی ۴۸ ماه و تسهیلات ۵۰ میلیونی ۳۶ ماه است. اقساط وام ۲ میلیون و ۹۳۷ هزار تومان تعیین شده است.

جعفر قادری گفت: به سبب نوسانات نرخ ارز ممکن است که سرمایه گذاری خارجی اعتمادی نداشته و سرمایه گذاری مستقیم داخل کشور نکند یکی از راه حل‌های این مسئله این است که به این افراد بگوییم اگر نگران نوسانات نرخ ارز و کاهش ارزش پول ملی ما هستید در ایران سپرده گذاری کنید و از این سپرده به عنوان وثیقه هم می‌توانید استفاده کنید به طور مثال برای احداث واحد‌های تولیدی یا اگر واحد تولیدی دارید برای سرمایه در گردش آن معادل سپرده گذاری ارزی را تسهیلات ریالی به شما پرداخت می‌کنیم.

 وی می‌گوید: همین موضوع در خصوص افرادی که در داخل کشور هم هستند در نظر گرفته شده است برخی از این افراد ارز دارند، اما اعتماد نمی‌کنند اکنون یک امتیاز داده می‌شود که اگر این افراد منابع ارزی خود را در بانک‌ها سپرده گذاری کنند علاوه بر دریافت سود می‌توانند از آن به عنوان وثیقه برای تسهیلات استفاده کنند. همچنین صادر کننده‌ای که ارزی اضافه دارد یا تعهد استرداد ندارد می‌تواند از این شیوه استفاده کند.

قادری گفت: در خصوص این طرح با وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی صحبت کرده ایم و این موضوع یکی از مواد مربوط به طرح تامین مالی تولید و زیر ساخت‌ها است که در کمیسیون جهش تولید در حال طی کردن مراحل نهایی خود است. کلیات آن در مجلس مصوب شده است.

او می‌گوید: با توجه به این که مباحث طرح کلیدی است و می‌تواند گره گشایی بخش‌های تولیدی و زیر ساختی باشد تلاش بر این است که قبل از این که مجلس درگیر رسیدگی به بودجه و برنامه هفتم شود بتوانیم این طرح را به یک جا برسانیم.

معاون اشتغال وزیر کار با تشریح جزئیات پرداخت وام مشاغل خانگی از افزایش سقف تسهیلات طرح‌های اشتغال خانگی با سود ۴ درصد خبر داد.

محمود کریمی بیرانوند با اشاره به روند پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی اظهار کرد: تسهیلات مربوط به طرح‌های مشاغل خانگی ابلاغ شده و در حال پرداخت است.

 وی درباره میزان تسهیلات پیش بینی شده برای توسعه مشاغل خانگی، افزود: مبلغ تخصیصی برای امسال ۳۰۰۰ میلیارد تومان بوده و هم اکنون بیش از ۱۹۰۰ میلیارد تومان طرح در بانکها وجود دارد که تا پایان سال سقف ۳۰۰۰ میلیارد تومان پرداخت خواهد شد.

کریمی بیرانوند درباره میزان وام پرداختی به طرح‌های مشاغل خانگی گفت: اگر کسی طرح اشتغال خانگی داشته باشد، بسته به نوع طرح اعم از مستقل یا پشتیبان از تسهیلات مربوطه بهره‌مند می‌شود. برای مشاغل مستقل پیش از این ۱۰۰ میلیون تومان و برای مشاغل پشتیبان و افرادی که چند نفر را تحت پوشش خود قرار می‌دهند، تا سقف دو میلیارد تومان وام درنظر گرفته شده بود.

معاون اشتغال وزیر کار سود تسهیلات اشتغال خانگی را ۴ درصد ذکر کرد و گفت: در راستای حمایت از تولیدات خانگی و کسب و کارهای خرد و خانگی، سقف تسهیلات برای مشاغل مستقل را به ۱۵۰ میلیون تومان و برای مشاغل پشتیبان به ۴ میلیارد تومان افزایش داده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه