وام قرض الحسنه | شرایط دریافت وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه فوری 50 میلیون تومانی | شرایط دریافت وام قرض الحسنه آسان چیست؟

افراد من بعد با دریافت وام 20 میلیونی و 50 میلیون تومانی بانک امکان خرید کالاها را خواهند داشت.

وام قرض الحسنه فوری 50 میلیون تومانی | شرایط دریافت وام قرض الحسنه آسان چیست؟
کدخبر : 8682
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام قرض الحسنه یکی از انواع وام های بانکی است؛ این نوع وام در واقع عقدی است بین بانک و قرض گیرنده که طبق مقررات و ضوابط مبلغی به عنوان قرض به فرد داده می شود؛ طبق قرار داد مبلغ وام قرض الحسنه توسط وام گیرنده باید باز پرداخت شود. بانک های مختلفی وام قرض الحسنه به سپرده گذاران خود ارائه می دهند. سقف تسهیلات وام قرض‌ الحسنه به متقاضیان و میزان کارمزد آن هر ساله توسط بانک‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌شود. وام قرض الحسنه همان طور که از نامش پیداست، دارای نرخ کارمزد کمی است؛ عموما نرخ کارمزد تسهیلات صفر تا چهار درصد است که از مشتریان دریافت می‌شود.

وام قرض الحسنه

 این روزها با وجود تورم و افزایش قابل توجه قیمت انواع کالاها، خرید سخت شده است. به همین منظور بانک آینده برای گسترش تنوع خدمات خود و همچنین فراهم کردن بستری برای خرید راحت کالاهای گوناگون، طرح‌های تسهیلاتی مختلفی را تدارک دیده است. بر اساس اطلاعات رده، وام این طرح‌ها تحت شرایطی به متقاضیان منتقل خواهد شد

افرادی امکان دریافت وام طرح آینده داران را دارند که در یکی از شعب بانک آینده حساب بلندمدت داشته باشند. حداکثر مبلغ این وام 20 میلیون تومان و سود آن 4 درصد است. البته سود وام در صورتی 4 درصد خواهد بود که مدت زمان بازپرداخت 6 ماهه باشد. اگر مدت زمان پرداخت اقساط 12 ماه تعیین شود، سود تسهیلات 8 درصد است. ضمانت این طرح مسدودی سپرده است و افراد با مبلغ این وام امکان خرید از ایران مال را دارند.

اقساط وام در صورت پرداخت حداکثر مبلغ، تعیین بازپرداخت 6 ماهه و سود 4 درصد، 3 میلیون و 372 هزار و 330 تومان خواهد بود.

وام قرض الحسنه

دریافت وام قرض الحسنه 50 میلیونی با ترنج کارت

افرادی که برای خرید کالاهای مصرفی بادوام کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از ترنج کارت بانک آینده بهره ببرند. حداکثر مبلغ این وام 50 میلیون تومان با سود 16 درصد است. متقاضیان این طرح تسهیلاتی باید دارای سپرده جاری باشند. ارائه ضامن رسمی برای دریافت این وام ضروری است و افراد با آن امکان خرید از فروشگاه‌های اسنوا را دارند. وام گیرندگان این امکان را دارند در مدت 36 ماه اقساط این تسهیلات را پرداخت کنند.

در صورت پرداخت حداکثر مبلغ وام با سود مذکور و تعیین مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه، مبلغ هر قسط یک میلیون و 757 هزار و 852 تومان است.

 

وام قرض الحسنه

وام فوری  قرض الحسنه با سود ۹ درصد

وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی طبق بخشنامه جدید بانک مرکزی امسال افزایش پیدا کرده است. ابلاغیه جدید بانک مرکزی به بانک‌های مهر و رسالت نشان می‌دهد، وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی نسبت به پارسال پنج برابر شده و سقف تسهیلات قرض الحسنه رشد چهار برابری خواهد داشت. برای دریافت وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی و تسهیلات قرض الحسنه به جز بانک‌های رسالت و مهر نباید روی بانک‌های دیگر حساب باز کنیم.

مدت بازپرداخت وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی درقیاس با پارسال از ۶۰ به ۸۶ ماه رسیده است و دریافت کنندگان وام فوری قرض الحسنه هم به‌جای ۳۶ ماه حالا ۶۰ ماه برای تسویه حساب مهلت دارند.

وام قرض الحسنه

پرداخت وام قرض الحسنه به دانشجویان دانشگاه آزاد

بانک قرض الحسنه رسالت و دانشگاه آزاد اسلامی به منظور توسعه همکاری ها تفاهم نامه همکاری امضا کردند. به نقل از روابط عمومی، با هدف افزایش تعامل و پرداخت وام قرض الحسنه به دانشجویان، محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت و داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

پیش از این نیز بانک قرض الحسنه رسالت و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در قالب ارائه وام دانشجویی و ازدواج و... همکاری داشته اند.

النچری رهیار آموزش عالی نیز در حاشیه امضای این تفاهم نامه در خصوص نحوه پرداخت وام و اعتبارسنجی مطالبی بیان کردند.

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور می‌توانند پاسخ سوالات خود را از مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی با شماره تماس ۰۲۱۴۷۴۷ دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه